De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16)  (36/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 01-10-2008 20:48
Late Leeuw SceneDe Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen Happy, laughing

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15

en nu dan :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 03-10-2008 17:28 (87%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16) ??

Vote :   

MoXeGy    posted on 29-11-2008 19:40
Poster: Illusion
Eens kijken.

Nee mijn rechterkant is weggevallen. Als ik de band iets groter maak, doet hij het wel. Totdat ik de hoofdtelefoon weer beweeg.

Typisch dus een kabelbreuk.

Mischien kun je hem eens uit elkaar draaien, er zitten namelijk schroefjes op.
Illusion    posted on 30-11-2008 01:22
Ja ik ga hem nu nog ff bekijken.

Heb vanacht niks te doen.. hoef toch niet uit enzoo.. want m'n vrienden zijn lekker uit naar groningen zonder mij mee te vragen, terwijl ik ze altijd vraag en dat ze dan nooit willen.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Xtremer    posted on 30-11-2008 10:36
Heb vanacht niks te doen.. hoef toch niet uit enzoo.. want m'n vrienden zijn lekker uit naar groningen zonder mij mee te vragen, terwijl ik ze altijd vraag en dat ze dan nooit willen.

Gezellig, heb ik ook vaak genoeg last vanCool
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
bramv    posted on 30-11-2008 10:40
Poster: DJ-Xtremer

Gezellig, heb ik ook vaak genoeg last vanCool

das wel naai manCool Heb ik gelukkig geen last van
Xtremer    posted on 30-11-2008 10:53
Ja van die lamlullen die meer willen dan drinken, daar heb ik geen zin inHappy, laughing.
Bartjens    posted on 30-11-2008 12:00
Goeie zaterdag iedereen!

Mijn technics Rp DH 1200 heeft een kabelbreuk in de hoofdband.. S:S:S... En is net 1 maand over de garantie heen... hoe kan het weer eens tegen zitten.

Denken jullie dat dit nog te repareren is? of kan ik beter een nieuwe nemen qua kosten, waar ik niet echt op zit te wachten.

Heb precies het zelfde gehad met m'n technics, ook opengeschroefd, en daar zag ik dat de kabel op een aantal plaatsen helemaal kaal was. Dus geen bescherming meer om het kabeltje.
Misschien kun je er een nieuwe kabel in laten zetten...

ik heb toen maar een nieuwe gekocht gezien er ook een aantal scheurtjes op het scharnier zaten enzo, niet egt de moeite om te laten repareren..
www.djbrowbeat.com
ccc    posted on 30-11-2008 14:08
Kent er iemand misschien nog artiesten/DJ's die lijken op de muziek van Daft Punk?
NielsR    posted on 30-11-2008 19:51
Poster: ccc
Kent er iemand misschien nog artiesten/DJ's die lijken op de muziek van Daft Punk?

Sommige tracks van altern8
LLCoolP    posted on 30-11-2008 20:09
Heey . ik ben opzoek naar die plaat wat je meestal rondt de Carnaval wel hoortWinking my eye Zingt zo'n gast in van : Rrrrriep tiep tiep tiep tap Brrr!Tjieke die diekedie Johooo! Iemand enig idee hoe die heet? :Dben er erg mee geholpen (anders moet ik hem namelijk acapella doen)Winking my eyena veel biertjes is dit geen probleem maar niet echt om aan te horen! Luc
Join the party and become famous!
Xtremer    posted on 30-11-2008 20:18
Nog wat foto's van een feest van vorige week waar ik 1 uur vol gas mocht geven (Hardstyle):d!
Phenix    posted on 30-11-2008 20:23
@ Xtremer: Wat moest zo'n oeroude cdj-500 nou tussen die cdj-1000's en die DJM-800.
Werd hij nog gebruikt, ofniet...?
http://www.djmillhouse.nl
Roov    posted on 30-11-2008 20:26
Nog wat foto's van een feest van vorige week waar ik 1 uur vol gas mocht geven (Hardstyle):d!

Leuke foto's! Alleen die CDJ 500 valt een beetje in het niks :P
Xtremer    posted on 30-11-2008 20:52
Haha ja klopt die was van die T_G die je op de foto's ziet:P. Heb m alleen gebruikt om me eigen nummer te starten.
Flexii    posted on 30-11-2008 21:35
Poster: LLCoolP
Heey . ik ben opzoek naar die plaat wat je meestal rondt de Carnaval wel hoortWinking my eye Zingt zo'n gast in van : Rrrrriep tiep tiep tiep tap Brrr!Tjieke die diekedie Johooo! Iemand enig idee hoe die heet? :Dben er erg mee geholpen (anders moet ik hem namelijk acapella doen)Winking my eyena veel biertjes is dit geen probleem maar niet echt om aan te horen! Luc
  pff laat me denken,, ik weet welke je bedoeld:P,, volgens mij is dat het a-team liedje van het feesteam http://www.youtube.com/watch?v=eKsb_jDJGCk
User edit by Flexii on 30-11-2008 @ 21:36:43 (13%)
dj-nick    posted on 30-11-2008 23:46
previeuwtje van mijn nieuwe website www.nick-d.nl
Roov    posted on 01-12-2008 07:39
Poster: dj-nick
previeuwtje van mijn nieuwe website www.nick-d.nl

Ziet er goed uit! Laat het weten als hij helemaal af is!
Illusion    posted on 01-12-2008 10:02
Poster: Bartjens

Heb precies het zelfde gehad met m'n technics, ook opengeschroefd, en daar zag ik dat de kabel op een aantal plaatsen helemaal kaal was. Dus geen bescherming meer om het kabeltje.
Misschien kun je er een nieuwe kabel in laten zetten...

ik heb toen maar een nieuwe gekocht gezien er ook een aantal scheurtjes op het scharnier zaten enzo, niet egt de moeite om te laten repareren..

Nee mijn draadje is al door midden. :S :S. Dus reparatie lijkt me onmogelijk, en is dan veel te duur. Ik zou het zelf nog kunnen proberen te solderen. Het is een audio draadje en een rood draadje. Met het rode draadje zit ik even dan.

Het is nu niks meer in ieder geval. Misschien een technics rp DJ ophalen. moet ik nog even zien.

ff ander onderwerp. Ik ga studio microfoontje aanschaffen, niet te duur hoor, maar weet iemand wat voor leuk standertje ik erbij kan nemen? Het gaat om de MXL 2006. er zit een apart iets aan om hem op een standaard te zetten volgens mij.

kijk:

User edit by Illusion on 01-12-2008 @ 10:04:59 (9%)
ccc    posted on 01-12-2008 10:31
Poster: LLCoolP

Haha. Ik weet welk nummer je bedoelt. Ik kom alleen niet op de naam. Cool

@Flexxii: Nee dat is em niet. Cool In het filmpje wat jij linkt is duidelijk te zien en te horen dat ze Ta tata ta ta tatata zingen. Cool

EDIT:

Het is Zooi - Jojo.
Ofja dat is die versie zoals ik hem ken. Er zullen ongetwijfeld meer versies zijn.
User edit by ccc on 01-12-2008 @ 10:46:49 (48%)
Bartjens    posted on 01-12-2008 10:41

ff ander onderwerp. Ik ga studio microfoontje aanschaffen, niet te duur hoor, maar weet iemand wat voor leuk standertje ik erbij kan nemen? Het gaat om de MXL 2006. er zit een apart iets aan om hem op een standaard te zetten volgens mij.

Dit iets?

Is een K&M statiefje.
www.djbrowbeat.com
tairip    posted on 01-12-2008 10:53

Nee mijn draadje is al door midden. :S :S. Dus reparatie lijkt me onmogelijk, en is dan veel te duur. Ik zou het zelf nog kunnen proberen te solderen. Het is een audio draadje en een rood draadje. Met het rode draadje zit ik even dan.

Het is nu niks meer in ieder geval. Misschien een technics rp DJ ophalen. moet ik nog even zien.

kijk:

Dat apparte iets heet een spin dit is om trillingen van voerstampen enzo te voorkomen. Je kan hiervoor elke standaar europese microfoonstatief voor gebruiken!
bramv    posted on 01-12-2008 12:05
@ Illusion, waar wil je de mic voor gaan gebruiken? Misschien is het ook nog een idee om er een propfilter bij te kopen,
Illusion    posted on 01-12-2008 15:27
Vocals en zang voor m'n tracks. Maar het zou opzich nog wel iets goedkoper kunnen. Hij wordt aangesloten op een Sinn 7 Roxx 6 of 5. Niet te groot en mooi compact voor een beginnend studio.
tairip    posted on 01-12-2008 16:11
Vocals en zang voor m'n tracks. Maar het zou opzich nog wel iets goedkoper kunnen. Hij wordt aangesloten op een Sinn 7 Roxx 6 of 5. Niet te groot en mooi compact voor een beginnend studio.

Je moet er inderdaad ff een plopkap bij gebruiken! (voor vocals) Winking my eye Se heeft een hele mooie voor 25.- die is namelijk van metaal! En anders gebruik je gewoon zo'n pentiekousedingetje van een tientje!
Het mooie van zo'n grootmembraam is dat hij een brede toepassing kent (instrument/ vocaal enz.)
Xtremer    posted on 01-12-2008 17:10
Wat een zooitje kut kleuters die FanXtremer & Styloz... Zitten bij me in de klas en heten Hugo & Dennis, zaten mee te kijken hoe ik op DJR zatCool.
Roov    posted on 01-12-2008 17:53
Wat een zooitje kut kleuters die FanXtremer & Styloz... Zitten bij me in de klas en heten Hugo & Dennis, zaten mee te kijken hoe ik op DJR zatCool.

Persoonlijk vond ik die FanXtremer wel lachen Winking my eye
Maar die andere was idd erg kinderachtig

96 Users online: 19 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 44.012
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.386