Poster: Illusion
Eens kijken.
Nee mijn rechterkant is weggevallen. Als ik de band iets groter maak, doet hij het wel. Totdat ik de hoofdtelefoon weer beweeg.
Typisch dus een kabelbreuk.
Heb vanacht niks te doen.. hoef toch niet uit enzoo.. want m'n vrienden zijn lekker uit naar groningen zonder mij mee te vragen, terwijl ik ze altijd vraag en dat ze dan nooit willen.
Poster: DJ-Xtremer
Gezellig, heb ik ook vaak genoeg last van
Goeie zaterdag iedereen!
Mijn technics Rp DH 1200 heeft een kabelbreuk in de hoofdband.. S:S:S... En is net 1 maand over de garantie heen... hoe kan het weer eens tegen zitten.
Denken jullie dat dit nog te repareren is? of kan ik beter een nieuwe nemen qua kosten, waar ik niet echt op zit te wachten.
Poster: ccc
Kent er iemand misschien nog artiesten/DJ's die lijken op de muziek van Daft Punk?
Nog wat foto's van een feest van vorige week waar ik 1 uur vol gas mocht geven (Hardstyle):d!
Poster: LLCoolPpff laat me denken,, ik weet welke je bedoeld:P,, volgens mij is dat het a-team liedje van het feesteam http://www.youtube.com/watch?v=eKsb_jDJGCk
Heey . ik ben opzoek naar die plaat wat je meestal rondt de Carnaval wel hoortZingt zo'n gast in van : Rrrrriep tiep tiep tiep tap Brrr!Tjieke die diekedie Johooo! Iemand enig idee hoe die heet? :Dben er erg mee geholpen (anders moet ik hem namelijk acapella doen)
na veel biertjes is dit geen probleem maar niet echt om aan te horen! Luc
Poster: dj-nick
previeuwtje van mijn nieuwe website www.nick-d.nl
Poster: Bartjens
Heb precies het zelfde gehad met m'n technics, ook opengeschroefd, en daar zag ik dat de kabel op een aantal plaatsen helemaal kaal was. Dus geen bescherming meer om het kabeltje.
Misschien kun je er een nieuwe kabel in laten zetten...
ik heb toen maar een nieuwe gekocht gezien er ook een aantal scheurtjes op het scharnier zaten enzo, niet egt de moeite om te laten repareren..
Poster: LLCoolP
Heey . ik ben opzoek naar die plaat wat je meestal rondt de Carnaval wel hoortZingt zo'n gast in van : Rrrrriep tiep tiep tiep tap Brrr!Tjieke die diekedie Johooo! Iemand enig idee hoe die heet? :Dben er erg mee geholpen (anders moet ik hem namelijk acapella doen)
na veel biertjes is dit geen probleem maar niet echt om aan te horen! Luc
ff ander onderwerp. Ik ga studio microfoontje aanschaffen, niet te duur hoor, maar weet iemand wat voor leuk standertje ik erbij kan nemen? Het gaat om de MXL 2006. er zit een apart iets aan om hem op een standaard te zetten volgens mij.
Nee mijn draadje is al door midden. :S :S. Dus reparatie lijkt me onmogelijk, en is dan veel te duur. Ik zou het zelf nog kunnen proberen te solderen. Het is een audio draadje en een rood draadje. Met het rode draadje zit ik even dan.
Het is nu niks meer in ieder geval. Misschien een technics rp DJ ophalen. moet ik nog even zien.
ff ander onderwerp. Ik ga studio microfoontje aanschaffen, niet te duur hoor, maar weet iemand wat voor leuk standertje ik erbij kan nemen? Het gaat om de MXL 2006. er zit een apart iets aan om hem op een standaard te zetten volgens mij.
kijk:
Vocals en zang voor m'n tracks. Maar het zou opzich nog wel iets goedkoper kunnen. Hij wordt aangesloten op een Sinn 7 Roxx 6 of 5. Niet te groot en mooi compact voor een beginnend studio.
Wat een zooitje kut kleuters die FanXtremer & Styloz... Zitten bij me in de klas en heten Hugo & Dennis, zaten mee te kijken hoe ik op DJR zat.