Poster: justjustinHij is leuk!^^
zal eens kijken of ik m kan vinden
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media_tv.php?id=617&autostart=true
bij 3.55 begint het fragment
Poster: NielsRDat heb ik ook altijd... als ik het kan sta ik ook direct het maximale dus ik heb aangegeven niet rood te mogen staan... Ist op dan ist op. Dus geen mooi nieuwe gear voor mij voorlopig! *heeft net uur geleden nieuwe HD LCD TV van LG gekocht* *^.^*
Hahah ik heb iets lueks gemerkt vandaag, ik kan met mijn bankkaart in het rood(Kdenk dak wel een beetje voorzichtiger nu moet zijn)
Poster: justjustin
^^^^daar is de link^^^^
Poster: NielsR
Hahah ik heb iets lueks gemerkt vandaag, ik kan met mijn bankkaart in het rood(Kdenk dak wel een beetje voorzichtiger nu moet zijn)
Poster: NielsR
Hhaha ik ben juist 3de geworden op een dj contest hier in de buurt heeft me 10 euro opgebracht, het was echt heel amateuristisch geluid trok op niks gear trok op niks.
Hun platespelers werkten niet fatsoenlijk dus maar effe met cd's verderen toen ik eindelijk er wat in begon te komen waren men 20 min om en moest ik stoppen
.
Ze hadden gewoon briefjes gegeven aan het publiek om te stemmen maar niemand wist wie wanneer had gespeeld enzo dus jah kut dus degene die gewonnen hadden hadde gewoon keiveel eigen volk bij die allemaal op hun gestemd hadde.
Maarjah het heeft me toch 10 euro opgeleverd
Poster: Roov
En nog veel geleerd? En natuurlijk ook wel een leuke dag :P
Poster: DJ-Xtremer
He bah zo werken
Poster: Ywe
" Ik lig al in mijn bedje, daarom wil ik niet praten met je, begin maar neer te leggen blablabla meer te zeggen"
NIEUW bij JAMBA! Het schattige konijntjenee weet niet hoe hij heet, is wel vreselijk irritante reclame!
Poster: Saskia
ik was vandaag zwarte piet..
mijn vingers zijn nogsteeds zwart :P