De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16)  (30/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 01-10-2008 20:48
Late Leeuw SceneDe Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen Happy, laughing

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15

en nu dan :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 03-10-2008 17:28 (87%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16) ??

Vote :   

Jorrit    posted on 21-11-2008 13:09
Omdat we in een heel vrij land leven. En iedereen hier heel erg sterk het eigen mening moeten kunnen uiten gevoel heeft. Ik denk dat dat een beetje de reden is.
En je zegt dat het in andere landen goed werk. Je weet niet of ze daar ook "opstart" problemen hebben gehad.

Wou je de U.K. bestempelen als dictatuur dan? Nederlanders zijn gewoon een koppig volkje.

Aan de andere kant maakt het mij niet zoveel uit. Ik had er geen last van. Misschien als het nu weer terug gedraaid wordt dat ik er wel last van heb.

Je had er geen last van, voor zover je wist. Stel nou je hebt over een aantal jaar kanker als gevolg van meeroken.... hoe is je opinie dan? Nog steeds geen last gehad?

De overheid is de laatste maanden steeds meer aan het afpakken wat een hoop mensen leuk vinden. En voor wie doen ze het? Ik weet het niet.

Om mensen tegen zichzelf te beschermen. Die types die ik eerder noemde hebben dit gewoon nodig.

Het argument: "Zelf weten" gaat niet op, want ik als belastingbetaler betaal ook voor de mensen die willens en wetens 'domme' dingen doen met hun lichaam.

Roken wordt niet afgepakt, het wordt verboden in de horeca. Volgens mij is dit redelijk in lijn met de rookvrije werkplek die zo goed als iedereen al heeft.
Xitrate    posted on 21-11-2008 14:01
Ik ben het eens met Jorrit, als je toch lekker een sigaretje wil opsteken loop dan gewoon even naar buiten waar je wel mag roken en ga erna gewoon weer terug naar binnen.. zo simpel is het. Kijk, JIJ wil wil misschien wel roken, maar dat wil niet dat degene naast je in jou rook wil zitten.. Beetje asociaal dus om nou te zeggen 'als ik wil roken mag ik het'.
Stefjuuh    posted on 21-11-2008 16:30
Het alkwin (mijn school) lag wel weer vol met niksistof foldertjes! Ze komen echt wel aan hoor jorrit! Ik kan alleen echt niet.. Heb zelf een feestje.. 
Jorrit    posted on 21-11-2008 16:46
Poster: Stefjuuh
Het alkwin (mijn school) lag wel weer vol met niksistof foldertjes! Ze komen echt wel aan hoor jorrit! Ik kan alleen echt niet.. Heb zelf een feestje.. 

Die dingen het flyers, en hoe mijn propperts mijn flyers benutten heb ik niet zo veel invloed op Winking my eye Sorry voor de overlast, maar mensen op het Alkwin hebben gewoon wat meer herinneringen nodig voor de boodschap goed overkomt.Cool
ccc    posted on 21-11-2008 16:47
Poster: Jorrit

Wou je de U.K. bestempelen als dictatuur dan? Nederlanders zijn gewoon een koppig volkje.

ff voor de duidelijkheid.  Ik bestempel de UK niet als een dictatuur, waar zie jij mij dat zeggen?!
Jij vraagt waarom. En ik gaf alleen een van de redenen die ik dacht dat het eventueel kunnen zijn.
Rare conclusies trek jij!

Je had er geen last van, voor zover je wist. Stel nou je hebt over een aantal jaar kanker als gevolg van meeroken.... hoe is je opinie dan? Nog steeds geen last gehad?

5 mensen in mijn direct omgeving hebben een vorm van kanker of hebben het gehad omdat ze er aan gestorven zijn. Allen rookten ze niet en waarvan 2 nooit in ruimtes kwamen waar gerookt word.
Dus of je nu meerookt of niet de kans dat je kanker krijgt bestaat er toch.

Als ik het dan op die manier bekijk heb ik liever mensen om mij heen die genieten van hun sigaret en dat ik dan op mijn 70ste kanker krijg van het meeroken dan dat die mensen elke keer naar buiten moeten en ik mee ga.

Dj_Fantasy    posted on 21-11-2008 16:48
Poster: Xitrate
Ik ben het eens met Jorrit, als je toch lekker een sigaretje wil opsteken loop dan gewoon even naar buiten waar je wel mag roken en ga erna gewoon weer terug naar binnen.. zo simpel is het. Kijk, JIJ wil wil misschien wel roken, maar dat wil niet dat degene naast je in jou rook wil zitten.. Beetje asociaal dus om nou te zeggen 'als ik wil roken mag ik het'.

Dan moet jij maar NOOIT in Tilburg uitgaan, daar is het namelijk zo dat je na een bepaald uur er niet meer binnenkomt, en dat om 3 uur dan ook echt alles DICHT MOET!

Dus loop je rond 2 uur even naar buiten toe om een peukje te roken, JE KOMT ER NIET MEER IN!
dj2dj.nl
Ferrox    posted on 21-11-2008 16:49
Poster: Dj_Fantasy

Dan moet jij maar NOOIT in Tilburg uitgaan, daar is het namelijk zo dat je na een bepaald uur er niet meer binnenkomt, en dat om 3 uur dan ook echt alles DICHT MOET!

Dus loop je rond 2 uur even naar buiten toe om een peukje te roken, JE KOMT ER NIET MEER IN!

Dan ben je wel bij een kut-tent geweest. Bij onze kroeg doen ze daar niet zo moeilijk over.

Niet heel tilburg over 1 kam trekken aub :P
Stefjuuh    posted on 21-11-2008 16:54

Die dingen het flyers, en hoe mijn propperts mijn flyers benutten heb ik niet zo veel invloed op Winking my eye Sorry voor de overlast, maar mensen op het Alkwin hebben gewoon wat meer herinneringen nodig voor de boodschap goed overkomt.Cool
 Sorry.. FLYERS... zal het onthouden.. Ik hoefde niks op te ruimen hoor! Heb dr geen last van, vind juist wel lache, omdat ik toch iets meer achter niksistof weet (en alle DJ's die daar draaien) dan de gemiddelde alkwin-ganger!
ccc    posted on 21-11-2008 17:02
Poster: Dj_Fantasy

Een uur van te voren. Dat is wel extreem.

Bij ons is dat bij de meeste tenten een kwartier van te voren. Dus kwart voor 3.
Jorrit    posted on 21-11-2008 17:04
ff voor de duidelijkheid.  Ik bestempel de UK niet als een dictatuur, waar zie jij mij dat zeggen?!
Jij vraagt waarom. En ik gaf alleen een van de redenen die ik dacht dat het eventueel kunnen zijn.
Rare conclusies trek jij!

Ik trok geen conclusie, ik stelde een vraag, dus wie trekt nu de conclusie? Winking my eye

5 mensen in mijn direct omgeving hebben een vorm van kanker of hebben het gehad omdat ze er aan gestorven zijn. Allen rookten ze niet en waarvan 2 nooit in ruimtes kwamen waar gerookt word.
Dus of je nu meerookt of niet de kans dat je kanker krijgt bestaat er toch.

Dit is natuurlijk een opmerking die totaal irrelevant is aan de discussie, dat mag duidelijk zijn, dit is een statement wat er los van staat. Je hebt kanker door meeroken, en kanker niet door meeroken, jij hebt het over de het tweede.

Als ik het dan op die manier bekijk heb ik liever mensen om mij heen die genieten van hun sigaret en dat ik dan op mijn 70ste kanker krijg van het meeroken dan dat die mensen elke keer naar buiten moeten en ik mee ga.

Jij, niet ik, hij weer wel, de ander weer niet. Daarom neemt de overheid een besluit, omdat jij en ik er niet uitkomen.

Sorry.. FLYERS... zal het onthouden.. Ik hoefde niks op te ruimen hoor! Heb dr geen last van, vind juist wel lache, omdat ik toch iets meer achter niksistof weet (en alle DJ's die daar draaien) dan de gemiddelde alkwin-ganger!

Ja, maar niks is tof.
ccc    posted on 21-11-2008 17:10
Je hebt gewonnen.
RenéKuppens    posted on 21-11-2008 17:16
mocht je je vervelen

kijk dan even naar dit:

http://www.youtube.com/watch?v=x3opgF38toM
Roov    posted on 21-11-2008 17:20
Poster: RenéKuppens
mocht je je vervelen

kijk dan even naar dit:

Super man! :d
justjustin    posted on 21-11-2008 17:49
Poster: RenéKuppens
mocht je je vervelen

kijk dan even naar dit:

Respect Props for you...
Boyd    posted on 21-11-2008 18:10

Ja, maar niks is tof.

Stiekeme sluip reclame?

Cool
Saskia    posted on 21-11-2008 18:11
Poster: Ren?Kuppens
mocht je je vervelen

kijk dan even naar dit:

zit hier te swingen op mn bureaustoel Happy, laughing..

(wat een goed teken is Happy, laughing)

en over het rookverbod
zeker geen problemen mee
alleen 1 minpunt
het stinkt echt naar zweet in discotheken :P
Roov    posted on 21-11-2008 18:15
Poster: Saskia
alleen 1 minpunt
het stinkt echt naar zweet in discotheken :P

Daar is ook wat voor uitgevonden, rookmachine met geurstof Winking my eye, ik heb besteld en ga morgen meemaken of dat echt handig is Winking my eye
OneSixty    posted on 21-11-2008 18:17
lekker geen last van dat stomme rookverbod hier in belgie :D
OneSixty    posted on 21-11-2008 18:20
Poster: Roov

Daar is ook wat voor uitgevonden, rookmachine met geurstof Winking my eye, ik heb besteld en ga morgen meemaken of dat echt handig is Winking my eye

zeer ligt doseren, en het blijft heel lang in je machine hangen.

lijkt me nu ook niet bepaald  zo geweldig als ineens de hele tent naar aardbij of munt stinkt ofzo...
Saskia    posted on 21-11-2008 18:20
Poster: Roov

dat is pas slim Happy, laughing..
laat maar weten of het werkt Happy, laughing
Roov    posted on 21-11-2008 18:20
Poster: Lightzone

zeer ligt doseren, en het blijft heel lang in je machine hangen.

lijkt me nu ook niet bepaald  zo geweldig als ineens de hele tent naar aardbij of munt stinkt ofzo...

Volgens reviews zijn twee druppels al genoeg, ik heb trouwens cherry besteld Winking my eye
Saskia    posted on 21-11-2008 18:31
weet iemand hier trouwens wanneer je een rang of hoe je dat ook zegt hoger gaat
van pro enzo :P?
Roov    posted on 21-11-2008 18:49
weet iemand hier trouwens wanneer je een rang of hoe je dat ook zegt hoger gaat
van pro enzo :P?

Volgens mij heeft het niet echt met post count te maken, maar vooral met je actieviteit, je pageviews misschien? Het gaat er natuurlijk om dat we het forum netjes en gezellig houden, dus onnodig posten om hoger te komen heeft geen zin, en kan *correct me if i'm wrong* leiden tot een ban.

Zo dat was mijn backseat moderator praatje voor vandaag Winking my eye
Saskia    posted on 21-11-2008 18:54
haha aight,
was ik niet mee bezig hoor..
als je dat soms dacht Unhappy..
vroeg t me alleen af Happy, laughing..
Roov    posted on 21-11-2008 19:02
haha aight,
was ik niet mee bezig hoor..
als je dat soms dacht Unhappy..
vroeg t me alleen af Happy, laughing..

Tuurlijk dacht ik dat niet Winking my eye, ik bedoel wat ben jij nou met je 105 posts :P, nee grapje hoor. Volgens mij heeft het met pageviews te maken, maar bij dames wordt er altijd wat bijgesmokkelt. :d

141 Users online: 22 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 31.952
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.639.703