Omdat we in een heel vrij land leven. En iedereen hier heel erg sterk het eigen mening moeten kunnen uiten gevoel heeft. Ik denk dat dat een beetje de reden is.
En je zegt dat het in andere landen goed werk. Je weet niet of ze daar ook "opstart" problemen hebben gehad.
Aan de andere kant maakt het mij niet zoveel uit. Ik had er geen last van. Misschien als het nu weer terug gedraaid wordt dat ik er wel last van heb.
De overheid is de laatste maanden steeds meer aan het afpakken wat een hoop mensen leuk vinden. En voor wie doen ze het? Ik weet het niet.
Poster: Stefjuuh
Het alkwin (mijn school) lag wel weer vol met niksistof foldertjes! Ze komen echt wel aan hoor jorrit! Ik kan alleen echt niet.. Heb zelf een feestje..
Poster: Jorrit
Wou je de U.K. bestempelen als dictatuur dan? Nederlanders zijn gewoon een koppig volkje.
Je had er geen last van, voor zover je wist. Stel nou je hebt over een aantal jaar kanker als gevolg van meeroken.... hoe is je opinie dan? Nog steeds geen last gehad?
Poster: Xitrate
Ik ben het eens met Jorrit, als je toch lekker een sigaretje wil opsteken loop dan gewoon even naar buiten waar je wel mag roken en ga erna gewoon weer terug naar binnen.. zo simpel is het. Kijk, JIJ wil wil misschien wel roken, maar dat wil niet dat degene naast je in jou rook wil zitten.. Beetje asociaal dus om nou te zeggen 'als ik wil roken mag ik het'.
Poster: Dj_Fantasy
Dan moet jij maar NOOIT in Tilburg uitgaan, daar is het namelijk zo dat je na een bepaald uur er niet meer binnenkomt, en dat om 3 uur dan ook echt alles DICHT MOET!
Dus loop je rond 2 uur even naar buiten toe om een peukje te roken, JE KOMT ER NIET MEER IN!
Poster: JorritSorry.. FLYERS... zal het onthouden.. Ik hoefde niks op te ruimen hoor! Heb dr geen last van, vind juist wel lache, omdat ik toch iets meer achter niksistof weet (en alle DJ's die daar draaien) dan de gemiddelde alkwin-ganger!
Die dingen het flyers, en hoe mijn propperts mijn flyers benutten heb ik niet zo veel invloed opSorry voor de overlast, maar mensen op het Alkwin hebben gewoon wat meer herinneringen nodig voor de boodschap goed overkomt.
Poster: Dj_Fantasy
Dan moet jij maar NOOIT in Tilburg uitgaan, daar is het namelijk zo dat je na een bepaald uur er niet meer binnenkomt, en dat om 3 uur dan ook echt alles DICHT MOET!
Dus loop je rond 2 uur even naar buiten toe om een peukje te roken, JE KOMT ER NIET MEER IN!
ff voor de duidelijkheid. Ik bestempel de UK niet als een dictatuur, waar zie jij mij dat zeggen?!
Jij vraagt waarom. En ik gaf alleen een van de redenen die ik dacht dat het eventueel kunnen zijn.
Rare conclusies trek jij!
5 mensen in mijn direct omgeving hebben een vorm van kanker of hebben het gehad omdat ze er aan gestorven zijn. Allen rookten ze niet en waarvan 2 nooit in ruimtes kwamen waar gerookt word.
Dus of je nu meerookt of niet de kans dat je kanker krijgt bestaat er toch.
Als ik het dan op die manier bekijk heb ik liever mensen om mij heen die genieten van hun sigaret en dat ik dan op mijn 70ste kanker krijg van het meeroken dan dat die mensen elke keer naar buiten moeten en ik mee ga.
Sorry.. FLYERS... zal het onthouden.. Ik hoefde niks op te ruimen hoor! Heb dr geen last van, vind juist wel lache, omdat ik toch iets meer achter niksistof weet (en alle DJ's die daar draaien) dan de gemiddelde alkwin-ganger!
Poster: RenéKuppens
mocht je je vervelen
kijk dan even naar dit:
http://www.youtube.com/watch?v=x3opgF38toM
Poster: RenéKuppens
mocht je je vervelen
kijk dan even naar dit:
Ja, maar niks is tof.
Poster: Ren?Kuppens
mocht je je vervelen
kijk dan even naar dit:
Poster: Saskia
alleen 1 minpunt
het stinkt echt naar zweet in discotheken :P
Poster: Roov
Daar is ook wat voor uitgevonden, rookmachine met geurstof, ik heb besteld en ga morgen meemaken of dat echt handig is
Poster: Roov
Daar is ook wat voor uitgevonden, rookmachine met geurstof, ik heb besteld en ga morgen meemaken of dat echt handig is
Poster: Lightzone
zeer ligt doseren, en het blijft heel lang in je machine hangen.
lijkt me nu ook niet bepaald zo geweldig als ineens de hele tent naar aardbij of munt stinkt ofzo...
weet iemand hier trouwens wanneer je een rang of hoe je dat ook zegt hoger gaat
van pro enzo :P?
haha aight,
was ik niet mee bezig hoor..
als je dat soms dacht..
vroeg t me alleen af..