Poster: qntr0l
Whaha, jullie zijn scherpppp vandaag.
Maar ik snap het punt wel hoor, liep gewoon wat te ouwehoeren. Ook no offense tegenover Ferrox
Poster: Laidback
man o man..!? wat is de nieuwe need for speed verslavend..? "Need For Speed: Undercover"
zit nu op Level 14 met een Porsche 911 GT2 .. gaat me snel.. zit je 10 sec voor, 1x remmen en ze halen je in..
maar volgens mij ben ik al behoorlijk ver.. nu eerst maar es slapen hahaha..
(dacht dat ik het spel in 3 a 4 uurtjes uit kon racen,, maar blijkt dus niet..?
attentie aan Alle rokers!
de Oorlog tegen Dictator (ab) Klink is begonnen!
dus tweifel niet om een cigaret op te steken in de horeca wij staan met zn alle achter jullie!
Poster: Saskia
moet maar eens een topic voor meisjes starten denk ik..
ook al zijn der dat hier net 3 fzo :P?
Poster: Bastian
Oh grutje, ik vind zulke trieste actie's maargoed dat is makkelijk gezegd voor mij als niet roker
Wat ik dan weer een beetje te ver vind gaan is dat mensen niet eens meer naar de kroeg of uit gaan omdat het rookverbod is..
Poster: Adrien1989
Vast wel, maar dat zijn er nog steeds niet veel/genoeg :P
attentie aan Alle rokers!
de Oorlog tegen Dictator (ab) Klink is begonnen!
dus tweifel niet om een cigaret op te steken in de horeca wij staan met zn alle achter jullie!
Poster: Roov
Hehe, ik moet zaterdag draaien en krijg morgen mijn 5 liter rookvloeistof binnen! EINDELIJK :p
Poster: Ywe
Word er bij jou tenminste nog een beeeetje gerookt....
Poster: RoovOver 32 minuten ben ik eindelijk 17 jaar oud geworden.. Zullen we het samen vieren?!
Over 40 minuten ben ik precies 7 maanden op dit forum, dan vind ik dat ik toch best actief ben
EDIT : En sorry voor de bump
Poster: XitrateIk ben heel braaf! Nauwelijks gezopen voor mn 16de.. en toen ineens shotjes pure wodka.....EN JARIG!!!!
Gefeliciteerd allebei
Jammer genoeg is 17 echt een kutleeftijd :P Je zit tussen 16(Je mag eindelijk legaal drinken, roken, scooter rijden, etc..) en 18(stemmen, autorijden, sterke drank, noem maar op) in, terwijl je op je 17e eigenlijk niks 'nieuws' mag :P (Ik heb het over legaal mogen he, niet over wat je al deed voordat het volgens de wet mag :P)
ehm..
zie het zo..
er word opeens uit het niets besloten dat je niet meer mag zuipen in de kroeg,, alleen nog maar frisdrank.
hoe reageer je dan ?
roken is bijna (precies) het zelfde..
je mag al zolang er een kroeg is roken in de kroeg.
heb je ooit om je heen gekeken in een discotheek/kroeg/club/restaurant (voor het rookverbod) hoeveel mensen er daadwerkelijk roken?
durf te wedden dat dat zeker 40 a 50 procent is!
dat betekent dus dat een kroeg (etc) nu 40 tot 50 procent MINDER omzet levert! tel daar de stijgende alcohol prijzen bij op EN je kan als uitbater niet echt veel meer doen om je tent nog populair te houden!
dit geldt vooral voor de jongeren tussen de 16 en 21 jaar, mensen zonder een Vast inkomen.
als jij 2.50 euro per uur verdient in de supermarkt en je werkt alleen zaterdag en misschien een paar avond uurtjes, laten we zeggen 12 uur in de week.. dan verdien jij 12 maal 2.50 = 30 euro per week = 30 maal 4 weken = 90 euro per maand..
ga er maar es van stappen!
omgerend voor de minder slimme mensen ( :P ) : 30 euro per week gedeeld door 1 biertje (2.25 euro) = 13 biertjes.
on-betaal-baar dus!
voor mensen boven de 21 die zo om en nabij 1250 euro per maand verdienen.. het lijkt veel geld.. maar je kan echt niet meer permiteren om elk weekend te gaan stappen..
zijn we wel even ver van het rook verbod afgedwarreld!.. la.la.laa.laaa.laaaa.la!
Poster: Jorrit
Overal waar een rookverbod van kracht is in de horeca werkt het goed, behalve in Nederland. Waarom? Zijn we te dom? Zijn we te koppig?