De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16)  (29/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 01-10-2008 20:48
Late Leeuw SceneDe Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen Happy, laughing

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15

en nu dan :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 03-10-2008 17:28 (87%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16) ??

Vote :   

Xitrate    posted on 20-11-2008 07:57
Poster: NielsR
Hahah dit is zoo goed gevonden lol, moet ik volgende keer ook is proberen als ik schulden hebCool

En het grappige eraan is dat hij nu keiveel geld verdiend ermee lol.  zie hier

Haha geweldig :P
Ferrox    posted on 20-11-2008 09:15
Poster: qntr0l
Whaha, jullie zijn scherpppp vandaag Winking my eye.

Maar ik snap het punt wel hoor, liep gewoon wat te ouwehoeren. Ook no offense tegenover Ferrox Winking my eye

Ahhh Happy, laughing Mag ik je aanraken Winking my eye :D?

Kom daarvoor dan even naar de meeting als het mag haha Winking my eye
Bartjens    posted on 20-11-2008 10:55
Poster: NielsR
Hahah dit is zoo goed gevonden lol, moet ik volgende keer ook is proberen als ik schulden hebCool

En het grappige eraan is dat hij nu keiveel geld verdiend ermee lol.  zie hier

Dat is humor Cool geweldig Cool
www.djbrowbeat.com
Laidback    posted on 20-11-2008 17:54
Roov    posted on 20-11-2008 19:26
Oeh! Bijna 1000 vrienden op hyves :P, wie wil mijn vriendje zijn? En ja ik weet dat we daar het algemene hyves topic voor hebben, gaat ook meer om de mededeling dan de link :P
Saskia    posted on 20-11-2008 19:28
Poster: Laidback
man o man..!? wat is de nieuwe need for speed verslavend..? "Need For Speed: Undercover"

zit nu op Level 14 met een Porsche 911 GT2 .. gaat me snel.. zit je 10 sec voor, 1x remmen en ze halen je in..

maar volgens mij ben ik al behoorlijk ver.. nu eerst maar es slapen hahaha..
(dacht dat ik het spel in 3 a 4 uurtjes uit kon racen,, maar blijkt dus niet.. Cool?

moet maar eens een topic voor meisjes starten denk ik..
ook al zijn der dat hier net 3 fzo :P?
Bastian    posted on 20-11-2008 19:29
attentie aan Alle rokers!

de Oorlog tegen Dictator (ab) Klink is begonnen!

dus tweifel niet om een cigaret op te steken in de horeca wij staan met zn alle achter jullie!

Oh grutje, ik vind zulke trieste actie's maargoed dat is makkelijk gezegd voor mij als niet roker Winking my eye
Wat ik dan weer een beetje te ver vind gaan is dat mensen niet eens meer naar de kroeg of uit gaan omdat het rookverbod is..
Adrien1989    posted on 20-11-2008 19:45
Rookverbod zuigt wel opzich vind ik. Heel veel kroegen is er zo'n apparte ruimte gemaakt weet je wel, maar daardoor sta je in rest van de kroeg opeens super opgepropt op de drukke dagen :P. Maarja iig wel beter voor de omwonende bij zo'n tent, niet meer zo veel onrust op straat. Maar doe mij maar weer dat roke in de kroeg, hangt er niet meer zo'n viese zweet lucht, maar gewoon weer 'lekkere rooklucht' 

* zondag a.s. 6 weken gestopt :P *  Weet niet of er mee door ga. Was gestopt omdat veel keelklachten had, maar na geen effect en 6e keelonsteking in een jaar tijd toch maar weer is naar dokter geweest. Blijkt dat komt omdat ik niet genoeg uitrust :P. Haha, ik moet meer op de bank chillen en tv kijken ofzo, dan gaan mn keelklachten voorbij. Dus wat dat betreft kan ik eig wel weer aan de sigaretten :P
Boyd    posted on 20-11-2008 19:55
Poster: Saskia

moet maar eens een topic voor meisjes starten denk ik..
ook al zijn der dat hier net 3 fzo :P?

Oh nee hoor, veel meer!:

Saskia
Ashley
Stephanie
Vanessa
Roos
Trudy

Of vergeet ik nu iemand?
Saskia    posted on 20-11-2008 19:55
en wie daarvan is er wel redelijk vaak online :P?
Adrien1989    posted on 20-11-2008 19:56
Vast wel, maar dat zijn er nog steeds niet veel/genoeg :P
Laidback    posted on 20-11-2008 19:56
Poster: Bastian

Oh grutje, ik vind zulke trieste actie's maargoed dat is makkelijk gezegd voor mij als niet roker Winking my eye
Wat ik dan weer een beetje te ver vind gaan is dat mensen niet eens meer naar de kroeg of uit gaan omdat het rookverbod is..

ehm..

zie het zo..

er word opeens uit het niets besloten dat je niet meer mag zuipen in de kroeg,, alleen nog maar frisdrank.

hoe reageer je dan ?

roken is bijna (precies) het zelfde..
je mag al zolang er een kroeg is roken in de kroeg.

verder laten ze de lust wel hoog, door WEL een cigaretten automaat erin te hangen (lekker accijns graaien, 4.50 per pakje)
MAAR je moet em buiten oproken..

meneer Klink heeft hier nooit goed over nagedacht!..
een tegenstrijd was te verwachten.

heb je ooit om je heen gekeken in een discotheek/kroeg/club/restaurant (voor het rookverbod) hoeveel mensen er daadwerkelijk roken?
durf te wedden dat dat zeker 40 a 50 procent is!

dat betekent dus dat een kroeg (etc) nu 40 tot 50 procent MINDER omzet levert! tel daar de stijgende alcohol prijzen bij op EN je kan als uitbater niet echt veel meer doen om je tent nog populair te houden!

dit geldt vooral voor de jongeren tussen de 16 en 21 jaar, mensen zonder een Vast inkomen.
als jij 2.50 euro per uur verdient in de supermarkt en je werkt alleen zaterdag en misschien een paar avond uurtjes, laten we zeggen 12 uur in de week.. dan verdien jij 12 maal 2.50 = 30 euro per week = 30 maal 4 weken = 90 euro per maand..
ga er maar es van stappen!
omgerend voor de minder slimme mensen ( :P ) : 30 euro per week gedeeld door 1 biertje (2.25 euro) = 13 biertjes.

on-betaal-baar dus!

voor mensen boven de 21 die zo om en nabij 1250 euro per maand verdienen.. het lijkt veel geld.. maar je kan echt niet meer permiteren om elk weekend te gaan stappen..

zijn we wel even ver van het rook verbod afgedwarreld!.. la.la.laa.laaa.laaaa.la!

Saskia    posted on 20-11-2008 19:57
Poster: Adrien1989
Vast wel, maar dat zijn er nog steeds niet veel/genoeg :P

haha nee dat bedoel ik
maarja laat ik het maar hierbij houden dan Happy, laughing
Dyno    posted on 20-11-2008 20:04
attentie aan Alle rokers!

de Oorlog tegen Dictator (ab) Klink is begonnen!

dus tweifel niet om een cigaret op te steken in de horeca wij staan met zn alle achter jullie!

Haha, voor mij niet belangrijk meer!!

Ben nu 3 maanden en 2 weken gestopt! Heeeeeeerlijk!!!

(Maar ben het toch ook niet eens met het rookverbod in de horeca.)
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Roov    posted on 20-11-2008 21:07
Hehe, ik moet zaterdag draaien en krijg morgen mijn 5 liter rookvloeistof binnen! EINDELIJK :p
Ywe    posted on 20-11-2008 22:22
Poster: Roov
Hehe, ik moet zaterdag draaien en krijg morgen mijn 5 liter rookvloeistof binnen! EINDELIJK :p

Word er bij jou tenminste nog een beeeetje gerookt....

Ennuh Sas je hebt gelijk hoor, Roos lijkt verdwenen! Die was ook altijd regelmatig..
Of ik bekijk het van de andere zijde, ze is nog steeds regelmatig maar niet meer op dezelfde tijden als mij omdat ik nu ook weer studeer. Waarvoor ik 1000 euro betaal en dus wel gek ben om een les te missen dus was het best balen dat ik ziek thuis zat vandaag!

En nog even over het nederlands. Lead zou je elke post van mij kunnen nakijken op spelling?
Dan krijg ik namelijk vrijstelling voor Nederlands op school. En als 22 jarige op een Licht & Geluidstechniek school bezig te zijn met mijn Nederlands vind ik redelijk K)unstzinnig U)itermate T)eleurstellend...

Vooral D's, T's & DT was een issue volgens mij....
User edit by Ywe on 20-11-2008 @ 22:23:34 (1%)
Laidback    posted on 20-11-2008 23:11
iemand een Idee hoe deze track heet Confused

http://nl.youtube.com/watch?v=kvUQ9IQ7v7U&feature=related

(zit te tweifelen of dit de intro is van Sidney Samson - Work It)
User edit by Laidback on 20-11-2008 @ 23:12:12 (64%)
Roov    posted on 20-11-2008 23:13
Poster: Ywe

Word er bij jou tenminste nog een beeeetje gerookt....

Het is een verjaardagsfeest met twee verdiepingen bij iemand thuis dus er mag sowieso gerookt worden Winking my eye
Roov    posted on 20-11-2008 23:20
Over 40 minuten ben ik precies 7 maanden op dit forum, dan vind ik dat ik toch best actief ben Winking my eye

EDIT : En sorry voor de bump Cool
User edit by Roov on 20-11-2008 @ 23:21:07 (32%)
Stefjuuh    posted on 20-11-2008 23:28
Poster: Roov
Over 40 minuten ben ik precies 7 maanden op dit forum, dan vind ik dat ik toch best actief ben Winking my eye

EDIT : En sorry voor de bump Cool
 Over 32 minuten ben ik eindelijk 17 jaar oud geworden.. Zullen we het samen vieren?!
Xitrate    posted on 21-11-2008 00:35
Gefeliciteerd allebei Winking my eye

Jammer genoeg is 17 echt een kutleeftijd :P Je zit tussen 16(Je mag eindelijk legaal drinken, roken, scooter rijden, etc..)  en 18(stemmen, autorijden, sterke drank, noem maar op) in, terwijl je op je 17e eigenlijk niks 'nieuws' mag :P (Ik heb het over legaal mogen he, niet over wat je al deed voordat het volgens de wet mag :P)
Laidback    posted on 21-11-2008 03:27
ben alleen thuis .. dus ben even een "goede overgang" aan het maken

de 2 tracks >

Axwell & Sabastian Ingrosso - it's True (Roog & Prom Rmx)
Tv Rock Ft. Rudy - Been A Long Time (Laidback Luke Rmx)
(edit)
even een 3e erbij
David Guetta - Joan Of Arc (Crookers Rejected Mix) 

Stay Tuned for the result!
User edit by Laidback on 21-11-2008 @ 03:33:31 (39%)
Stefjuuh    posted on 21-11-2008 08:18
Poster: Xitrate
Gefeliciteerd allebei Winking my eye

Jammer genoeg is 17 echt een kutleeftijd :P Je zit tussen 16(Je mag eindelijk legaal drinken, roken, scooter rijden, etc..)  en 18(stemmen, autorijden, sterke drank, noem maar op) in, terwijl je op je 17e eigenlijk niks 'nieuws' mag :P (Ik heb het over legaal mogen he, niet over wat je al deed voordat het volgens de wet mag :P)
 Ik ben heel braaf! Nauwelijks gezopen voor mn 16de.. en toen ineens shotjes pure wodka.....EN JARIG!!!!
Jorrit    posted on 21-11-2008 09:29

ehm..

zie het zo..

er word opeens uit het niets besloten dat je niet meer mag zuipen in de kroeg,, alleen nog maar frisdrank.

hoe reageer je dan ?

roken is bijna (precies) het zelfde..
je mag al zolang er een kroeg is roken in de kroeg.

Als ik 1 biertje drink naast jou, breng ik jou dan in gevaar? Nee. Als jij 1 sigaret rookt naast mij, breng jij mij dan in gevaar? Ja.

heb je ooit om je heen gekeken in een discotheek/kroeg/club/restaurant (voor het rookverbod) hoeveel mensen er daadwerkelijk roken?
durf te wedden dat dat zeker 40 a 50 procent is!

dat betekent dus dat een kroeg (etc) nu 40 tot 50 procent MINDER omzet levert! tel daar de stijgende alcohol prijzen bij op EN je kan als uitbater niet echt veel meer doen om je tent nog populair te houden!

Dit is een foute redenering. Dat 40-50% rookt, wil nog niet zeggen dat de omzet 40-50% daalt.
Dat 40-50% rookt zegt nog niet eens dat de bezoekersaantallen ook daadwerkelijk 40-50% dalen, laat staan dat het een gelijkwaardig effect op de omzet zal hebben.

dit geldt vooral voor de jongeren tussen de 16 en 21 jaar, mensen zonder een Vast inkomen.
als jij 2.50 euro per uur verdient in de supermarkt en je werkt alleen zaterdag en misschien een paar avond uurtjes, laten we zeggen 12 uur in de week.. dan verdien jij 12 maal 2.50 = 30 euro per week = 30 maal 4 weken = 90 euro per maand..
ga er maar es van stappen!
omgerend voor de minder slimme mensen ( :P ) : 30 euro per week gedeeld door 1 biertje (2.25 euro) = 13 biertjes.

on-betaal-baar dus!

voor mensen boven de 21 die zo om en nabij 1250 euro per maand verdienen.. het lijkt veel geld.. maar je kan echt niet meer permiteren om elk weekend te gaan stappen..

zijn we wel even ver van het rook verbod afgedwarreld!.. la.la.laa.laaa.laaaa.la!

Prijsstijgingen in de horeca zijn niet op te hangen aan puur 'rookverbod'. Hier zijn meer sociaal-economische redenen voor te noemen, dus dit is wel erg kort door de bocht.

Mijn mening: Overal waar een rookverbod van kracht is in de horeca werkt het goed, behalve in Nederland. Waarom? Zijn we te dom? Zijn we te koppig?
Ik zie steeds weer rokers drochredenen geven waarom ze "de betutteling" zat zijn, en erger me kapot. Sommige (lees: veel) mensen hebben die betutteling nodig, anders belanden ze in de goot.
Lees bijvoorbeeld eens reacties op spitsnieuws.nl als het over het rookverbod gaat: betutteling dit, kutkabinet dat. Maar als je dan dezelfde persoon 5 minuten later een post ziet maken waaruit blijkt dat hij serieus het idee heeft dat een vliegtuigromp uit 1 laag plaatstaal bestaat, dan ga je toch denken: Zou jij je hoofd uberhaupt wel boven wat houden als de overheid je niet zo zou steunen?
Mod edit by Jorrit on 21-11-2008 09:30 (1%)
ccc    posted on 21-11-2008 13:04
Poster: Jorrit
 Overal waar een rookverbod van kracht is in de horeca werkt het goed, behalve in Nederland. Waarom? Zijn we te dom? Zijn we te koppig?

Omdat we in een heel vrij land leven. En iedereen hier heel erg sterk het eigen mening moeten kunnen uiten gevoel heeft. Ik denk dat dat een beetje de reden is.
En je zegt dat het in andere landen goed werk. Je weet niet of ze daar ook "opstart" problemen hebben gehad.

Eigenlijk ben ik voor het rookbeleid: Ik rook zelf niet. Geen vieze rooklucht meer. Geen stinkende kleding na het stappen. Geen stinkend haar. Geen stinkend bed.

Aan de andere kant maakt het mij niet zoveel uit. Ik had er geen last van. Misschien als het nu weer terug gedraaid wordt dat ik er wel last van heb.

Mijn mening over roken is:
Doe zelf wat je wilt met je lichaam als je andere maar niet tot last bent.

Zie bijvoorbeeld nu ook weer het paddo verbod en het willen sluiten van coffeshops. Ik gebruik zelf geen paddo's en kom ook nooit in coffeshops, maar het moet toch wel gewoon mogelijk zijn voor de mensen dit soort dingen te gebruiken en te kopen.

De overheid is de laatste maanden steeds meer aan het afpakken wat een hoop mensen leuk vinden. En voor wie doen ze het? Ik weet het niet. Confused

146 Users online: 6 Guests (140 Unknown)
Pages generated today : 13.907
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.686.859