Poster: justjustin
Gisterenavond, tijdens halloweennacht, is de Franse deejay Didier Sinclair op 43-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van longkanker. In september van dit jaar maakte het management al bekend dat Didier medische redenen geen optredens meer verzorgde. De deejay werkte nog wel aan zijn nieuwe album. Of dit album nog uitkomt is onduidelijk. Vorig jaar scoorde Didier Sinclair nog een hit met "Feel The Wave" dat kwam tot #15 in de nationale hitlijst van Frankrijk. Zijn meest recente plaat was "Do You Speak". Eerder bracht hij ook "Heavenly" (2005) en "Lovely Flight" (2001) uit. Naast zijn producties en deejaywerk was hij ook artistiek director bij het radiostation FG.
Dit wist ik helemaal niet jo...
Poster: Roov
Ja dat is ook zo, tot je 18tiende groeien er cellen bij. Dan blijft het het schadelijkst daarna is het wel slecht voor je maar minder slecht op jonge leeftijd!
Poster: ccc
Volgens mij is het je 25ste. De hersenen in je voor in je hoofd ontwikkelen zich dacht ik daar dan nog.
Poster: Abc123
Kan iemand me zeggen hoeveel je zou vragen voor een SynQ Smx 2 van 1 jaar oud?
Thnks!
Poster: _ruud_
Ik heb toen met moeite €400,- gekregn voor mijn acura's met cc pro met dj-s naalden.
Poster: Jorrit
Huuuh, wat heeft dit met een SMX 2 mixer te maken? :P
DJ chuckieDe 17-jarige Kumar Teubel is erg slechtziend. Door zijn visuele handicap kan hij van zijn grote passies, koken en plaatjes draaien, helaas niet zijn beroep maken. Toch laat Kumar zich door niks tegenhouden. Zo loopt hij stage bij de ‘Wereldzaak’ waar hij wordt opgeleid tot assistent kok. Maar zijn andere grote passie, DJ worden, lijkt minder makkelijk te realiseren… De mentor van Kumar, schreef Natasja een brief over Kumars situatie. Natasja verrast Kumar daarom op zijn stageplek. Eerst neemt ze hem mee naar een kookworkshop in standtent Bloomingdale. Daarna wordt Kumar verrast door zijn grote idool DJ Chuckie. En tenslotte heeft Natasja nog een hele bijzondere verassing voor Kumar
Poster: Dyno
Was net op TV bij Hart In Aktie op SBS6:
Hij kreeg dus ook nog ff 2 CDJ-400's en een DJM-400, met een waardebon t.w.v. € 1000,- om te besteden aan CD's (die voorzien worden van brailleschift)!!
Aardig van Pioneer!
Poster: Ywe
Als dove word het lastig
Poster: DynoFf wachten op uitzendinggemist..:p
Was net op TV bij Hart In Aktie op SBS6:
Hij kreeg dus ook nog ff 2 CDJ-400's en een DJM-400, met een waardebon t.w.v. € 1000,- om te besteden aan CD's (die voorzien worden van brailleschift)!!
Aardig van Pioneer!
Poster: Saskia
ik ga hier ook maar eens meeprate aangezien ik toch niks anders te doen heb :d