Poster: Stefjuuh
Ja, die heb je! Ik zag gewoon, ik ga heus niet topic reporten voor zoiets hoor!:P Snap ook wel dat dit LL is!
Poster: Flexii
verslag aan het typen voor literatuur, zo fucking saai he:P
ben blij als deze schooldag voor bij is zeg
Poster: JorritAls jij in the one het volume niet te hard zet (woon dr vlak achter namelijk, staat t te hard kan ik wel meegenieten buiten!) vind ik alles goed!!
Nee maar het is voor mij natuurlijk wel heel belangrijk of jij het goed vind dat ik in de late leeuw de regeltjes ook wat minder serieus neem!
Poster: NielsR
Kheb gratis kaarte gewonne voor rave our souls, nu kank Human resource en Altern8 helemaal gratis zien
Poster: Lead
Altern8 ?? Waar ??
Die ruleren gewoon, wist eigenlijk dat ze nog bestonden. Heb pas mijn oldschool zitten digitaliseren en kwam nog een paar platen van hun tegen
Poster: Laidback
Lead.. ben jij dit weekend ook in Belgie ?
hoorde van Chantal dat er in belgie voor pioneer een event is!..
Poster: Stefjuuh
Als jij in the one het volume niet te hard zet (woon dr vlak achter namelijk, staat t te hard kan ik wel meegenieten buiten!) vind ik alles goed!!
Lead.. ben jij dit weekend ook in Belgie ?
hoorde van Chantal dat er in belgie voor pioneer een event is!..
vraagje!!
hier een Filmpje van Lucien Foort @ Maas Silo.
http://www.youtube.com/watch?v=ybn8kuizKvM
het 2e en 3e nummer zoek ik.
ik ken ze wel maar kan niet meer op de namen komen :O .. (i hate when that happens!)
Nope, niet in [B] dit weekend... En wie is Chantal ??
Inderdaad is er in Belgie iemand anders, ik spreek ook geen frans dus dat is sowieso een probleem dan
die tracks heb ik... maar van andere platen, ben niet zo trouw met discogs. Was ermee begonnen eigen collectie aan te klikken, maar toen kwam ik erachter dat je daar niet echt makkelijk doorheen kan browsen... einde idee
.......