Poster: Lead
Ik snap het niet waarom mensen problemen hebben met de editor. Test alles in IE7, FF3, Opera en safari zonder problemen. Heb je Javascript wel toegestaan voor DJResource ?
Poster: tairip
Ik heb soms op het werk ook problemen met de editor! Ik zie hem dan helemaal niet, en dan een paar minuten later als ik DJR weer open zie ik hem soms wel weer. Heel appart. (Maarja dan maar in HTML)
Zo net ff mijn verstandskies laten trekken... kan ik me nog een beetje dommer voordoen :P
Poster: Ferrox
Ahhhh... Ik mag in februari... Doet het zeer
Poster: Xitrate
Niet bedoeld om je bang te maken o.i.d :P
Het doet geen pijn. Mijn eerste twee zijn er in het ziekenhuis uitgesneden omdat deze op hun kant lagen. Daar verneem je meer van dan van het trekken bij de tandarts.
Poster: Lead
en geforceerd herlanden (CTRL-F5) ? Helpt dat niet ?
Vervelend is dat hij het bij mij altijd doet, en zonder dat het het hier voorkomt valt er niet naar te kijken ook :s
Poster: Roov
Bekijk dit filmpje ff! Vind ik echt gaaf
Sorry vind het niet echt bijzonder hij mixt geen een keer echt. 2x een loop met een hele korte tijd die hij met 100% pitch veranderd + een paar eigen remakes van nummers zadat dit niet live hoeft te gebeuren. Heb wel een sterkere setjes van hem gezien!
Poster: dj_jr
http://dj-zoekt-vrouw.hyves.nl/
(A)
Poster: dj_jr
FOUT ik heb die hyves gemaakt ..
niet dat ik wanhopig ben maar gewoon leuk vind:p
vrijgezel zijn is beste:D van de ene naar de andere en geen 1 die loopt te zijken dat je weg bent:p