Poster: ScottB
Kent iemand Zen?? Hij stond net als moderator. Ik weet dat ik geen ouwe rot ben op DJR, maar loop toch al een tijdje mee, maar ik ken hem niet ...
Poster: FlippinDoubleJa ik ook maar heel kort. Ik starte DJR op en toen zag ik hem staan. Ik heb toen meteen zijn profile op gezocht omdat ik hem niet kende. Daarna was hij alweer offline
Ik heb hem nog nooit online gezien :P
Poster: ianroma
Hee jongens zie dit filmpje http://nl.youtube.com/watch?v=rgduO09zd9Q&feature=related. Respect voor deze jongen of niet dan?
Poster: donkey
respect ! jazeker
Poster: DJ-Xtremer
Haha lol:P. Mooie HDJ-2000:D.
Poster: tairip
Dat was inderdaad ook het eerste wat mij opviel!Niet eens zijn beperking. Inderdaad respect dat hij de HDJ-2000 al op heeft :P
Poster: justjustin
Jah op de BPM beurs hé....gewoon even uit proberen
Poster: bastianhecker
jongens heb vanavond een feestje in de oude velper te arnhem, alleen het is de 12,5 jarige bruiloft van me oom en tante en je raad het al 70´s en 80´s nou dacht me broer nog een koffer vol te hebben met deze nummers, niet dus! dus ik heb zeg maar een soort van HULP nodig! schreeuw alles, artiesten ,nummers, megamixen, albums allesallesalles! alvast bedankt.
Poster: FlippinDouble
Heerlijk gedraait gister
Poster: bastianhecker
jongens heb vanavond een feestje in de oude velper te arnhem, alleen het is de 12,5 jarige bruiloft van me oom en tante en je raad het al 70?s en 80?s nou dacht me broer nog een koffer vol te hebben met deze nummers, niet dus! dus ik heb zeg maar een soort van HULP nodig! schreeuw alles, artiesten ,nummers, megamixen, albums allesallesalles! alvast bedankt.
Poster: BoydGrift
Waar?