Poster: Laidback
Even een nummertje uit de oude doos!
Poster: Didier_Deluxe
Derde vraag:
Een Nederlands toetsenbord verschilt niet zoveel met een Amerikaans of een Engels, dikwijls worden zelfs de standaard Amerikaanse toetsen gebruikt. In België (en Frankrijk) ligt het wel anders, wij hebben een "azerty" klavier in plaats van een "qwerty" en een entertoets in een haak, daarnaast zijn vele leestekens ook anders.
Poster: yogum
Ik kan jullie deze toch niet onthouden. Ik voorspel al dat het een hit wordtMaar hij blijft dan ook wel goed hangen :D
http://nl.youtube.com/watch?v=KRUkV-lCGhA
Poster: _ruud_
Ik heb hier een sony ericsson w910i en nu wou ik even lekker door mijn media bladeren. Maar nu zie ik dat hij geen bestanden herkent onder het menu media.
Maar wel gewoon via bestandsbeheer, en verder speelt de mp3 speler ook gewoon de mp3's. En het vervelendste van alles is dat als ik bij de afbeeldingen wil kijken start hij soort van opnieuw op, vrij vervelend dus.
Verder heb ik al de telefoon gereset, het kaartje er in en er uit gedaan, helemaal leeg gemaakt en weer wat bestanden opgezet maar het wil helaas allemaal niet werken.
Hoop dat er mensen zijn die weten hoe ik dit kan oplossen?
Poster: Flexii
Ik heb er ook zo ene,, had em 4 maanden en toen had viel ie ook een keer uit en toen kon ik niet meer smsen,, is een software probleem,, kwestie van naar de winkel gaan en laten maken,, ze moeten hem dan resetten en de nieuwste software versie erop zetten,, denk dat dat bij jou ook het geval is