Poster: Didier_Deluxe
Eerste vraag:
Moet je eigenlijk zelf weten. (ga eens kijken bij een Apple dealer) Maar als je geen grafische kaart nodig hebt ben je goedkoper af met een 13.3".
Tweede vraag:
Hier zou ik zeggen ga maar voor 4GB, ugradeprijs valt redelijk goed mee. Principieel is 2GB voldoende maar met 4GB gaat het toch wat vlotter en zit je wat veiliger met het oog op de toekomst. (Je moet ook rekenen dat bij de 13.3" MacBooks een deel van het RAM geheugen gebruikt wordt voor de grafische kaart.)
Derde vraag:
Een Nederlands toetsenbord verschilt niet zoveel met een Amerikaans of een Engels, dikwijls worden zelfs de standaard Amerikaanse toetsen gebruikt. In België (en Frankrijk) ligt het wel anders, wij hebben een "azerty" klavier in plaats van een "qwerty" en een entertoets in een haak, daarnaast zijn vele leestekens ook anders.
Dus neem maar gewoon een Nederlands, zo kan je eurotekens en alle gebruikelijke accenten typen, tenzij je veel programeert, dan ben je beter af met een Amerikaans. (dan kan je makkelijker aan de knoppen:/\[]{}...)
Poster: BoydGrift
dat is een US, de NL kan ik niet mee werken
Poster: Illusion
Even vraagje tussendoor:
Ik wil 2 x KRK RP5 G2 aanschaffen. Hoe sluit ik deze aan op mijn M-Audio Audiophile 2496?
met andere woorden. Welke kabels gebruik ik om ze te connecten?
Poster: Lead
Ik heb hetzelfde toetsenbord als hierboven afgebeeld. Ook op mijn andere computers, ook op mijn laptop. Kan me haast niet voorstellen dat ik overal een amerikaans toetenbord heb. (is dan wel PC)
Poster: DeteqBoy
Ik heb die monitors ook sinds kort en ze zijn super btw :P
Ik heb ze gewoon via tulp op mijn externe geluidskaartje aangesloten maar je zou het ook via xlr kunnen doen
Poster: Illusion
Even vraagje tussendoor:
Ik wil 2 x KRK RP5 G2 aanschaffen. Hoe sluit ik deze aan op mijn M-Audio Audiophile 2496?
met andere woorden. Welke kabels gebruik ik om ze te connecten?
Poster: Max-E
waarom rp5's? de oude rp8's kosten nu ook niks meer, 200 euro de stuk bij feedback..
Poster: Dyno
Veel plezier!Leuk reisje dacht ik zo!--edit--Wat heb jij trouwens een klote baantje zeg .......
Poster: DJ-Xtremer
Jammer dat er in Nederland nooit is een DJ beurs is!
Poster: soundcollector
dj expo?