De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16)  (10/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 01-10-2008 20:48
Late Leeuw SceneDe Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen Happy, laughing

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15

en nu dan :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 03-10-2008 17:28 (87%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16) ??

Vote :   

ScottB    posted on 14-10-2008 21:52
Ik ben blij dat ik ff gewacht heb met het bestellen van een Macbook, want ER IS EEN NIEUWE MACBOOK UIT!!! CoolHet geheugen is verbeterd evenals de grafische kaart, verder ziet de styling er nu nog beter uit. Ik kan niet wachten om hem te bestellen :D
User edit by ScottB on 14-10-2008 @ 21:53:32 (2%)
tairip    posted on 14-10-2008 22:25
Poster: ScottB
Ik ben blij dat ik ff gewacht heb met het bestellen van een Macbook, want ER IS EEN NIEUWE MACBOOK UIT!!! CoolHet geheugen is verbeterd evenals de grafische kaart, verder ziet de styling er nu nog beter uit. Ik kan niet wachten om hem te bestellen :D

en hij word goedkoper dacht ik! Winking my eye
DeteqBoy    posted on 14-10-2008 22:36
Ik vind ze echt vet maar die prijzen gaan echt buiten mijn budget :P
Ferrox    posted on 15-10-2008 08:01
Ze zater er al een maandje aan te komen, ik vind ze ook super!

Zeker dat nieuwe trackpad is mooi gedaan (glas en 1 gehele knop).

Ik heb sinds gisteren mijn iMac binnen!:D Echt super, het werkt gewoon supergoed!
Ik moet alleen wennen na alleen maar windows gehad te hebben.
Jorrit    posted on 15-10-2008 08:19
Poster: ScottB

Ik vind 'm ook wel wat hebben ja... maar het totaal-witte dingetje wat ik nu heb vind ik er ook nog steeds erg geil uitzien...

Weet niet of ik m voorlopig ga vervangen, heb m'n macbook pas een klein jaar Winking my eye
Synchronizer    posted on 15-10-2008 09:26
Ziet er super mooi uit!:D maar ik ben nog altijd tevreden met mijn fujitsu laptopjeHappy, laughing
Boyd    posted on 15-10-2008 13:35
[SPAM] 1.100 posts [/spam]

Waarom moeten macbooks altojd zo duur zijn?

NielsR    posted on 15-10-2008 13:46
De kaartjes van het ACDC concert in het sportpaleis was deze morge van start gegaan en op minder dan 2 uur ware de 2 concerten die ze geven in België uitverkocht,
iemand bij mij in de klas wou deze morge nog kaarte bestelle in de klas
maar hij kon gewoon niet op de site want de site van sportpaleis en teleticket services was gewoon constant overbelast haha wel lache om te zien.

DeteqBoy    posted on 15-10-2008 15:04
Ik vind geluid in het sportpaleis echt slecht overigens :P
Ashley    posted on 15-10-2008 15:14
Poster: DeteqBoy
Ik vind geluid in het sportpaleis echt slecht overigens :P

of ahoy..
Maar wat nou als het lukt, mama?
qntr0l    posted on 15-10-2008 19:40
Wie kan mij snel helpen!

Ik heb hier ooit eens een topic voorbij zien komen waar een link gegeven werd met daarin prijzen van bekende personen (DJ's, maar ook bijv. froukje de both). Ik kan em alleen niet weervinden Unhappy. Iemand die dat linkje zo nog heeft?
DeteqBoy    posted on 15-10-2008 22:05
ben daar ook wel in geinteresseerd Happy, laughing
Illusion    posted on 16-10-2008 01:26
AC/DC is zooo goed:D
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Laidback    posted on 16-10-2008 03:51
Poster: qntr0l
Wie kan mij snel helpen!

Ik heb hier ooit eens een topic voorbij zien komen waar een link gegeven werd met daarin prijzen van bekende personen (DJ's, maar ook bijv. froukje de both). Ik kan em alleen niet weervinden Unhappy. Iemand die dat linkje zo nog heeft?

&

Poster: DeteqBoy
ben daar ook wel in geinteresseerd Happy, laughing

Prijzen staan nooit "lijst" vast..
bel ALS je een datum hebt gewoon even op naar het boekingsbureau en vraag om een prijs.
ze zullen dan gaan kijken / rekenen;
Hoeveel uur heb je deze artiest nodig?
Waar is het?
Heeft deze artiest nog andere boekingen op deze avond?..

etc.

let niet op lijst prijzen, deze zijn vaak een Hoge indicatie, ga altijd in een soort van Onderhandeling met het Boekingsbureau om de beste prijs te bemachtigen!
kost een artiest bijv. 2000 euro (EX btw) ga er dan gewoon onder zitten.. met het motto: NEE heb je en JA!kun je krijgen.

Succes!
User edit by Laidback on 16-10-2008 @ 03:54:15 (77%)
ccc    posted on 16-10-2008 11:54
Weet iemand hoe dat zit bij de Macbooks.
Ik weet dat je via een tool windows XP kunt draaien op je Mac.

Maar hoe loopt dit op een Macbook? Lekker of traag?

En hoe is het als je een spelletje op een macbook speelt, maar dan via die tool op windows.

Xtremer    posted on 16-10-2008 12:06
Poster: ccc
En hoe is het als je een spelletje op een macbook speelt, maar dan via die tool op windows.

Windows XP kun je laten draaien via Bootcamp. Het draait allemaal soepeltjes, maar voor games enzo moet je dan wel de nieuwe serie MacBooks hebbenWinking my eye.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Didier_Deluxe    posted on 16-10-2008 12:29

Dat heet Boot Camp en voor zover ik gehoord heb werkt dat prima. Je hebt ook andere mogelijkheden zoals VMware Fusion en Parallels. Het grote verschil is dat Boot Camp geactiveerd wordt bij het opstarten en dat je dan volledig je MacBook (dus alle hardware) kan gebruiken. Bij de twee andere start je Windows vanuit OSX. Voordeel is dat je niet opnieuw hoeft op te starten en je OSX en Windows naast elkaar kunt draaien. Nadeel is dat het op een "virtuele" pc draait, hierdoor is het onmogelijk je volledige hardware aan te wijzen, je zal het dan bijvoorbeeld met de helft van je RAM geheugen moeten stellen.
Voor spelletjes en andere zware toepassingen (zoals in mijn geval Solidworks en AutoCAD) raad ik Boot Camp aan in combinatie met een MacBook Pro. (Omwille van de grafische kaart)
En nog een leuk weetje: de MacBook schijnt de beste Windows laptop te zijn

Meer info over Boot Camp
User edit by Didier_Deluxe on 16-10-2008 @ 12:30:25 (44%)
Xtremer    posted on 16-10-2008 17:11
Zijn er mensen die iets weten van de productiekosten van een CDJ-1000 MK3? Ik zou wel eens willen weten wat het kost om zo'n ding te laten maken... Dan praat ik alleen over de CDJ zelf, buiten de doos om.
Stefjuuh    posted on 16-10-2008 18:11
Yeah.. zie net dat ik pro ben.!(H)
ianroma    posted on 16-10-2008 18:11
Jongens, ik heb echt hulp nodig. Had het al een keer eerder gevraagd in dit topic maar geen antwoord op gehad. Het zit namelijk zo ik heb bij FL studio 7 een template geopend, maar nu wil hij niks meer afspelen. Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken? Alvast bedankt!
Nandi    posted on 16-10-2008 18:13
Poster: Didier_Deluxe

Dat heet Boot Camp en voor zover ik gehoord heb werkt dat prima. Je hebt ook andere mogelijkheden zoals VMware Fusion en Parallels. Het grote verschil is dat Boot Camp geactiveerd wordt bij het opstarten en dat je dan volledig je MacBook (dus alle hardware) kan gebruiken. Bij de twee andere start je Windows vanuit OSX. Voordeel is dat je niet opnieuw hoeft op te starten en je OSX en Windows naast elkaar kunt draaien. Nadeel is dat het op een "virtuele" pc draait, hierdoor is het onmogelijk je volledige hardware aan te wijzen, je zal het dan bijvoorbeeld met de helft van je RAM geheugen moeten stellen.
Voor spelletjes en andere zware toepassingen (zoals in mijn geval Solidworks en AutoCAD) raad ik Boot Camp aan in combinatie met een MacBook Pro. (Omwille van de grafische kaart)
En nog een leuk weetje: de MacBook schijnt de beste Windows laptop te zijn

Meer info over Boot Camp

Ik zou graag boothcampen, al heb ik geen idee hoe ik er aan begin(installeren ).
Weet iemand mischien een handleiding staan op een site ofzo ?

bastianhecker    posted on 16-10-2008 19:22
HULP!

Wij organiseren binnenkort een redelijk groot (600 man) semi-illegaal minimal feest in een kraakpand, alleen nu zitten er aan een kant van de zaal ramen deze willen we afschermen door een zeil op te hangen. Dus mijn vraag, heeft iemand in totaal zeil voor 8 bij 30 meter? in een donkere kleur (zwart/blauw) het hoeft niet een stuk te zijn maar in totaal wel? we willen er dan misschien stroboscopen opzetten zodat je en vet effect krijgt! Maar weet iemand hoe die hieraan kan komen liefst gratis en heel misschien voor geld weet niet hoe dat zit! Andere ideeen zijn ook welkom!

Alvast bedankt,

Bastian
ccc    posted on 16-10-2008 19:26
Bedankt voor het antwoord. Dat is dan wel ontzettend fijn zeg.

Heb ik nog 3 vraagjes.

Hebben jullie een 13 inch of 15 inch. Ik wil voor 13 inch gaan, omdat ik mijn ogen 15 inch niet nodig heb. En heb ik echt groter nodig ga ik wel achter mijn pc zitten.
Hoe denken jullie daarover?

Tweede: je kunt 2gb of voor 139 euro extra 4gb ram krijgen. Ik wil voor de 4 gb gaan, of zeggen jullie is niet nodig.

Ten derde:
Bij het bestellen heb je ook nog toetsenbord keuze.
# Verlicht toetsenbord (Nederlands) & Gebruikershandleiding (Nederlands)
# Verlicht toetsenbord (Internationaal Engels) & Gebruikershandleiding (Engels)
# Verlicht toetsenbord (US) & Gebruikershandleiding (Engels)

Het meest logische lijkt uiteraard het Nederlandse toetstenbord, maar volgens mij zijn al mijn toetsenbord thuis US. Is daar een truuk voor om achter te komen. Omdat ik geen afbeeldingen op het internet vind van Nederlandse toetsenborden.

@DJ-Xtremer: Denk je nu echt dat de productie kosten ooit gepubliceerd zullen worden? :P

@Bastianhecker: Bij Pioneer hebben ze een groot zeil ophangen, misschien kun je dat los snijden? Cool

User edit by ccc on 16-10-2008 @ 19:27:30 (10%)
Xtremer    posted on 16-10-2008 19:28

@DJ-Xtremer: Denk je nu echt dat de productie kosten ooit gepubliceerd zullen worden? :P

Als je dat weet, dan weet je ook gelijk hoeveel we voor de naam betalen tochWinking my eye?
Didier_Deluxe    posted on 16-10-2008 22:29
Bedankt voor het antwoord. Dat is dan wel ontzettend fijn zeg.

Heb ik nog 3 vraagjes.

Hebben jullie een 13 inch of 15 inch. Ik wil voor 13 inch gaan, omdat ik mijn ogen 15 inch niet nodig heb. En heb ik echt groter nodig ga ik wel achter mijn pc zitten.
Hoe denken jullie daarover?

Tweede: je kunt 2gb of voor 139 euro extra 4gb ram krijgen. Ik wil voor de 4 gb gaan, of zeggen jullie is niet nodig.

Ten derde:
Bij het bestellen heb je ook nog toetsenbord keuze.
# Verlicht toetsenbord (Nederlands) & Gebruikershandleiding (Nederlands)
# Verlicht toetsenbord (Internationaal Engels) & Gebruikershandleiding (Engels)
# Verlicht toetsenbord (US) & Gebruikershandleiding (Engels)

Het meest logische lijkt uiteraard het Nederlandse toetstenbord, maar volgens mij zijn al mijn toetsenbord thuis US. Is daar een truuk voor om achter te komen. Omdat ik geen afbeeldingen op het internet vind van Nederlandse toetsenborden.

@Bastianhecker: Bij Pioneer hebben ze een groot zeil ophangen, misschien kun je dat los snijden? Cool

Eerste vraag:
Moet je eigenlijk zelf weten. (ga eens kijken bij een Apple dealer) Maar als je geen grafische kaart nodig hebt ben je goedkoper af met een 13.3".

Tweede vraag:
Hier zou ik zeggen ga maar voor 4GB, ugradeprijs valt redelijk goed mee. Principieel is 2GB voldoende maar met 4GB gaat het toch wat vlotter en zit je wat veiliger met het oog op de toekomst. (Je moet ook rekenen dat bij de 13.3" MacBooks een deel van het RAM geheugen gebruikt wordt voor de grafische kaart.)

Derde vraag:
Een Nederlands toetsenbord verschilt niet zoveel met een Amerikaans of een Engels, dikwijls worden zelfs de standaard Amerikaanse toetsen gebruikt. In België (en Frankrijk) ligt het wel anders, wij hebben een "azerty" klavier in plaats van een "qwerty" en een entertoets in een haak, daarnaast zijn vele leestekens ook anders.
Dus neem maar gewoon een Nederlands, zo kan je eurotekens en alle gebruikelijke accenten typen, tenzij je veel programeert, dan ben je beter af met een Amerikaans. (dan kan je makkelijker aan de knoppen:/\[]{}...)

422 Users online: 343 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 5.059
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.754.531