Poster: ScottB
Ik ben blij dat ik ff gewacht heb met het bestellen van een Macbook, want ER IS EEN NIEUWE MACBOOK UIT!!!Het geheugen is verbeterd evenals de grafische kaart, verder ziet de styling er nu nog beter uit. Ik kan niet wachten om hem te bestellen :D
Poster: ScottB
Ik ben blij dat ik ff gewacht heb met het bestellen van een Macbook, want ER IS EEN NIEUWE MACBOOK UIT!!!Het geheugen is verbeterd evenals de grafische kaart, verder ziet de styling er nu nog beter uit. Ik kan niet wachten om hem te bestellen :D
Poster: DeteqBoy
Ik vind geluid in het sportpaleis echt slecht overigens :P
Poster: qntr0l
Wie kan mij snel helpen!
Ik heb hier ooit eens een topic voorbij zien komen waar een link gegeven werd met daarin prijzen van bekende personen (DJ's, maar ook bijv. froukje de both). Ik kan em alleen niet weervinden. Iemand die dat linkje zo nog heeft?
Poster: DeteqBoy
ben daar ook wel in geinteresseerd
Poster: ccc
Weet iemand hoe dat zit bij de Macbooks.
Ik weet dat je via een tool windows XP kunt draaien op je Mac.
Maar hoe loopt dit op een Macbook? Lekker of traag?
En hoe is het als je een spelletje op een macbook speelt, maar dan via die tool op windows.
Weet iemand hoe dat zit bij de Macbooks.
Ik weet dat je via een tool windows XP kunt draaien op je Mac.
Maar hoe loopt dit op een Macbook? Lekker of traag?
En hoe is het als je een spelletje op een macbook speelt, maar dan via die tool op windows.
Poster: Didier_Deluxe
Dat heet Boot Camp en voor zover ik gehoord heb werkt dat prima. Je hebt ook andere mogelijkheden zoals VMware Fusion en Parallels. Het grote verschil is dat Boot Camp geactiveerd wordt bij het opstarten en dat je dan volledig je MacBook (dus alle hardware) kan gebruiken. Bij de twee andere start je Windows vanuit OSX. Voordeel is dat je niet opnieuw hoeft op te starten en je OSX en Windows naast elkaar kunt draaien. Nadeel is dat het op een "virtuele" pc draait, hierdoor is het onmogelijk je volledige hardware aan te wijzen, je zal het dan bijvoorbeeld met de helft van je RAM geheugen moeten stellen.
Voor spelletjes en andere zware toepassingen (zoals in mijn geval Solidworks en AutoCAD) raad ik Boot Camp aan in combinatie met een MacBook Pro. (Omwille van de grafische kaart)
En nog een leuk weetje: de MacBook schijnt de beste Windows laptop te zijn
Meer info over Boot Camp
@DJ-Xtremer: Denk je nu echt dat de productie kosten ooit gepubliceerd zullen worden? :P
Bedankt voor het antwoord. Dat is dan wel ontzettend fijn zeg.
Heb ik nog 3 vraagjes.
Hebben jullie een 13 inch of 15 inch. Ik wil voor 13 inch gaan, omdat ik mijn ogen 15 inch niet nodig heb. En heb ik echt groter nodig ga ik wel achter mijn pc zitten.
Hoe denken jullie daarover?
Tweede: je kunt 2gb of voor 139 euro extra 4gb ram krijgen. Ik wil voor de 4 gb gaan, of zeggen jullie is niet nodig.
Ten derde:
Bij het bestellen heb je ook nog toetsenbord keuze.
# Verlicht toetsenbord (Nederlands) & Gebruikershandleiding (Nederlands)
# Verlicht toetsenbord (Internationaal Engels) & Gebruikershandleiding (Engels)
# Verlicht toetsenbord (US) & Gebruikershandleiding (Engels)
Het meest logische lijkt uiteraard het Nederlandse toetstenbord, maar volgens mij zijn al mijn toetsenbord thuis US. Is daar een truuk voor om achter te komen. Omdat ik geen afbeeldingen op het internet vind van Nederlandse toetsenborden.
@DJ-Xtremer: Denk je nu echt dat de productie kosten ooit gepubliceerd zullen worden? :P
@Bastianhecker: Bij Pioneer hebben ze een groot zeil ophangen, misschien kun je dat los snijden?