Het Grote Ik Zoek Een Dj Naam Topic (39/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Dj_Fantasy    posted on 01-10-2008 16:52
Hallo,

Omdat er al ontelbare "ik zoek een dj naam" topic's zijn, is het mijn idee om deze allemaal in dit topic te posten.

Zoek je een Dj Naam post dan hier dat je er 1 zoekt, zo moeten er niet eindeloze topic's worden aangemaakt die leiden tot vervuiling van het forum.

Dus, Zoek je een Dj naam geef even de volgende info:

Naam, Voornaam:
Genre:
Hobby's buiten draaien:
Zelf ideeën:
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 01-10-2008 @ 16:52:57 (1%)

What do you think about Het Grote Ik Zoek Een Dj Naam Topic ??

Vote :   

BennoRevelli    posted on 06-08-2010 19:15
Mighty Maik
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
specialm    posted on 07-08-2010 11:19
Poster: Beatunite
Mighty Maik

hele erge mooie naam maar bestaal al jammer genoeg Unhappy
Xtremer    posted on 07-08-2010 11:49
Poster: specialm
hele erge mooie naam maar bestaal al jammer genoeg Unhappy

Weer eens een nieuwe naam nodig? Zo kom je nooit aan het licht hoor als je steeds veranderd.

Welke namen heb je al gehad:
- SpecialM
- DJ Maikel Hakstege
- DJ Funk-M
- DJ MFH
- DJ IkKanNietKiezenWelkeNaamIkWil

Zoveel namen als jij gehad hebt, zoveel website en Hyves pagina's ook. En kom nu eens met een goede reden waarom je in godsnaam zoveel doet? Ik heb je er tot nu toe alleen nog maar omheen horen draaien, maar nooit eens een goede demo horen draaien.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
specialm    posted on 07-08-2010 11:51
Poster: Xtremer

Weer eens een nieuwe naam nodig? Zo kom je nooit aan het licht hoor als je steeds veranderd.

Welke namen heb je al gehad:
- SpecialM
- DJ Maikel Hakstege
- DJ Funk-M
- DJ MFH
- DJ IkKanNietKiezenWelkeNaamIkWil

Zoveel namen als jij gehad hebt, zoveel website en Hyves pagina's ook. En kom nu eens met een goede reden waarom je in godsnaam zoveel doet? Ik heb je er tot nu toe alleen nog maar omheen horen draaien, maar nooit eens een goede demo horen draaien.

ten eerste

kijk eens bij me vorige berichtjes hier in deze topic.

ten tweede

ik heb vaker demos gemaakt maar als jij nooit iets leest dan weet je het ook nooit

Xtremer    posted on 07-08-2010 12:05
ik heb vaker demos gemaakt maar als jij nooit iets leest dan weet je het ook nooit

Over lezen gesproken, ik had het over goede demo'sCool.
Maargoed, laten we verder gaan met waar we mee bezig waren. Ik heb op het moment geen inspiratie voor een nieuwe naam. Heb je de DJ naam generator al geprobeerd via Google?
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Esmee    posted on 07-08-2010 14:47
wie kan mij nog helpen aan een naam

HELP MYY PLEASS !!!

Ik ben het echt volkomen met Xtremer eens, ik heb er alleen nooit zoveel van gezegd.
Toen ik zei dat ik niet geloofde dat je in Belgi?, Frankrijk en Itali? draaide werd ik uit gemaakt voor hoer en nog veel meer van dat soort dingen... Je dreigde wytse in elkaar te gaan slaan ofzo en nog meer van dat soort idiote dingen...
en dan hoop je dat mensen je nog serieus nemen en je helpen?Cool
Ik dacht het niet Cool
specialm    posted on 07-08-2010 16:45
Poster: Esmee

Ik ben het echt volkomen met Xtremer eens, ik heb er alleen nooit zoveel van gezegd.
Toen ik zei dat ik niet geloofde dat je in Belgi?, Frankrijk en Itali? draaide werd ik uit gemaakt voor hoer en nog veel meer van dat soort dingen... Je dreigde wytse in elkaar te gaan slaan ofzo en nog meer van dat soort idiote dingen...
en dan hoop je dat mensen je nog serieus nemen en je helpen?Cool
Ik dacht het niet Cool

Belgie Frankrijk en italie ?? Kermis werk misschien niet draaien

Wytse in elkaar slaan Was toen in die tijd dat jullie met elkaar over mij begonnen te lullen ( waar ik een hekel aan hebt als je iets tegen me hebt zeg het dan in me gezicht )

en mensen hoeven mij niet serieus te nemen want als je me niet geloof jammer dan

en ik hoef van jou helemaal geen hulp esmee want op twitter loop je me scheinheilig te volgen

terwel je hier over me loop te kankeren.

pff
dJORD    posted on 07-08-2010 16:50
let op je woorden en spelling! djr heeft een spelling control en een hekel aan schelden met kanker!
specialm    posted on 07-08-2010 16:55
Poster: dJORD
let op je woorden en spelling! djr heeft een spelling control en een hekel aan schelden met kanker!

Nou jammer dan want je word je wel behoorlijk uitgedaagt

maar ik heb jullie hulp ook niet meer nodig. Bedankt voor de mensen wie mij wel sirieus namen

en voor al die losers wie het leuk vinden om te lopen lullen : LOSERS !!!!

Estacy    posted on 07-08-2010 16:58
Nou jammer dan want je word je wel behoorlijk uitgedaagt

je wordt NOOIT uitgedaagt om met kanker te schelden. als je dat wel doet, is dat gewoon heel erg fakking zielig. ga je schamen dat je met zulke dingen spot.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 07-08-2010 @ 16:58:54 (3%)
specialm    posted on 07-08-2010 17:05
Poster: Estacy

je wordt NOOIT uitgedaagt om met kanker te schelden. als je dat wel doet, is dat gewoon heel erg fakking zielig. ga je schamen dat je met zulke dingen spot.

Wtf loop jij nou te praten dan wous

ik zeg kankeren ( uitdrukking ) als ik nou zeg tegen jou krijg de kanker ( wat ik niet meen wat ik er wel hier? bij moet zeggen want anders word je hier weer zwart geschilderd en dat is ook geen racistische opmerking )

dat is tog wel iets anders of niet dan leer eens Leren lezen !! Dude
Estacy    posted on 07-08-2010 17:09
ik weet dat jij er niet mee hebt gescholden, maar op de reply van djord 'DJR heeft een hekel aan schelden met kanker' zeg jij : Jammer dan want je word wel behoorlijk uitgedaagt.?
Waarmee je eigenlijk zegt dat (hoewel je geen scheldwoord gebruikt hebt) je het gebruikt om dat je wordt uitgedaagt.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
dJORD    posted on 07-08-2010 17:22
Je kunt toch waarachtig niet?zeggen dat er met kanker iets positiefs bedoelt wordt? gebruik alsjeblieft een andere uitdrukking want die zijn er genoeg!
Limb-Girdle    posted on 07-08-2010 17:25
Het is weer feest.?Cool
Pas op hoor, anders wordt 'moderator' dJORD boos.?http://i34.tinypic.com/25qgp5d.gif
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 07-08-2010 @ 17:27:44 (100%)
Esmee    posted on 07-08-2010 17:28

Belgie Frankrijk en italie ?? Kermis werk misschien niet draaien

Wytse in elkaar slaan Was toen in die tijd dat jullie met elkaar over mij begonnen te lullen ( waar ik een hekel aan hebt als je iets tegen me hebt zeg het dan in me gezicht )

en mensen hoeven mij niet serieus te nemen want als je me niet geloof jammer dan

en ik hoef van jou helemaal geen hulp esmee want op twitter loop je me scheinheilig te volgen

terwel je hier over me loop te kankeren.

pff

Punt 1 Na iedere zin 2 entertjes hoeft echt niet.
Punt 2 Je kan echt geen Nederlands hea?
Punt 3 Als ik aan je vraag wat heb je gedaan gisteren en je zegt gedraait in Belgi? en Wytse vraagt het en dan heb je gedraait bij discozwemmen in je eigen buurt... dan mag ik toch best samen met Wytse praten over hoe nep je bent?
punt 4 als ik vertel hoe je in elkaar zit en je bent meteen op je teentjes getrapt... heb je wel erg grote voeten.
punt 5 Op twitter je scheinheilig volgen, wanneer heb je voor het laatst iets gepost? Heb nog nooit een tweet van je gezien, maar ik wil je best even verwijderen, dat maakt mij niet uit hoor.
punt 6 Ik loop niet over je te kankeren/zeuren dat is wat jij er van maakt ik uit alleen mn mening. jij bent hier degene die meteen mensen uit begint te maken voor kanker wijf en vieze hoer die je bent, niet ik.
punt 7 Ik heb je nooit iets misdaan, uitgescholden wat dan ook, als je alleen tegen me gaat staan liegen over hoe geweldig je wel niet bent en waar je allemaal draait... ja beetje sneu noem ik dat
punt 8 Jat geen clipmixen van mij en Wytse en zeg dan tegen je vriendjes dat jij ze hebt gemaakt. Dat is nog zieliger. Speciaal voor jou komen bij alle volgende mixen ook in de audio watermerken ipv alleen in de video.
Verder nog wat te zeiken dan hoor ik t wel?
specialm    posted on 07-08-2010 19:28
@t Esmee
?
ik jat nooit mixen van andere ik vind het toch niks aan de laatse was wel zo slecht gemixt Winking my eye
?
en waarom zou ik ?? ik ken zelf mixen

en 2de het maakt niks uit of ik nederlands kan of niet dat intresteert me niks.

ten3de

ik reageer niet eens meer op jou vanwegen jou domme gelul

ten4de

heb ik niet jou gevraag naar jou mening of wel dus waar bemoei je mee
TedMendez    posted on 07-08-2010 20:06
Maik Night lijkt op mark knight
User edit by TedMendez on 07-08-2010 @ 20:07:32 (100%)
Bouncy    posted on 07-08-2010 21:11
@t Esmee

ik jat nooit mixen van andere ik vind het toch niks aan de laatse was wel zo slecht gemixt Winking my eye

ten3de

ten4de

Gast, echt, even rustigaan... Dit is een openbaar forum, iedereen kan zeggen wat ie wil, als je zo doorgaat word je nog een Ilja Mk2..

En als je wil dat ik dingen in t echt tegen je zeg, je kunt m'n nummer gewoon vinden op terribletwo.nl Winking my eye
User edit by Bouncy on 07-08-2010 @ 21:12:22 (19%)
BennoRevelli    posted on 07-08-2010 21:19
Kom op,, laten we het topic gezellig & ontopic houden Winking my eye onenigheden moeten jullie maar via prive berichten oplossen.
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
LilQuint    posted on 07-08-2010 21:34
@t Esmee

ten3de

ten4de

Zulke mensen moeten gewoon gebant worden,
Dit topic moet gezellig zijn waar iedereen elkaar helpt.
Als je ruzie zoekt, Ga dan een x bij de gene langs voor een lekker kopje koffie,
specialm    posted on 07-08-2010 22:42
Poster: Bouncy

Gast, echt, even rustigaan... Dit is een openbaar forum, iedereen kan zeggen wat ie wil, als je zo doorgaat word je nog een Ilja Mk2..

En als je wil dat ik dingen in t echt tegen je zeg, je kunt m'n nummer gewoon vinden op terribletwo.nl Winking my eye

Ey Wytse of hoe je het schrijft.

het is niet de bedoeling om hier ruzie te zoeken maar om mij te beschuldige van plagiaat is wel heel erg laag.

waarom zou ik dat doen.

@t lilquint.

Waar bemoei je eigelijk mee je mag gerust langskomen hoor Winking my eye koffie staat altijd klaar of wat je drinkt.
LilQuint    posted on 08-08-2010 09:54
Nergens, Maar ik heb al lang contact met Bouncy en Esmee,
En ze zijn altijd superaardig,
Dus ik sta voor hun,
En jij scheld met kanker, En daar heb ik helemaal iets tegen.
Me oma is er aan gestorven.
Dus nou de mensen die er mij schelden zijn gewoon losers die een bietje zielig zitten te doen,
Esmee    posted on 08-08-2010 10:01
+2 Voor Quint.
En nu einde discussie.
(Nee dat houdt niet in dat ik me gewonnen geef)
LilQuint    posted on 08-08-2010 10:09
Idd,
We gaan gewoon verder met dit Topic zo als het hoort.
Zo heeft niemand er wat aan!
Bouncy    posted on 08-08-2010 15:37
Inderdaad, einde discussie, continue ontopic Happy, laughing

Waarom is niet iedereen zo relaxt als euhh, de meeste mensen in de pro-audio?

81 Users online: 40 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 22.546
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.001.080