Poster: specialm
Belgie Frankrijk en italie ?? Kermis werk misschien niet draaien
Wytse in elkaar slaan Was toen in die tijd dat jullie met elkaar over mij begonnen te lullen ( waar ik een hekel aan hebt als je iets tegen me hebt zeg het dan in me gezicht )
en mensen hoeven mij niet serieus te nemen want als je me niet geloof jammer dan
en ik hoef van jou helemaal geen hulp esmee want op twitter loop je me scheinheilig te volgen
terwel je hier over me loop te kankeren.
pff
Punt 1 Na iedere zin 2 entertjes hoeft echt niet.
Punt 2 Je kan echt geen Nederlands hea?
Punt 3 Als ik aan je vraag wat heb je gedaan gisteren en je zegt gedraait in Belgi? en Wytse vraagt het en dan heb je gedraait bij discozwemmen in je eigen buurt... dan mag ik toch best samen met Wytse praten over hoe nep je bent?
punt 4 als ik vertel hoe je in elkaar zit en je bent meteen op je teentjes getrapt... heb je wel erg grote voeten.
punt 5 Op twitter je scheinheilig volgen, wanneer heb je voor het laatst iets gepost? Heb nog nooit een tweet van je gezien, maar ik wil je best even verwijderen, dat maakt mij niet uit hoor.
punt 6 Ik loop niet over je te kankeren/zeuren dat is wat jij er van maakt ik uit alleen mn mening. jij bent hier degene die meteen mensen uit begint te maken voor kanker wijf en vieze hoer die je bent, niet ik.
punt 7 Ik heb je nooit iets misdaan, uitgescholden wat dan ook, als je alleen tegen me gaat staan liegen over hoe geweldig je wel niet bent en waar je allemaal draait... ja beetje sneu noem ik dat
punt 8 Jat geen clipmixen van mij en Wytse en zeg dan tegen je vriendjes dat jij ze hebt gemaakt. Dat is nog zieliger. Speciaal voor jou komen bij alle volgende mixen ook in de audio watermerken ipv alleen in de video.Verder nog wat te zeiken dan hoor ik t wel?