Poster: Ashley
lettertje veranderen; Reeze ?
Poster: Tizio
DJ Saxia? Ik zou iets doen met die x, en de s doet het ook goed! Beetje weinig inspiratie zo op de zondag avond..
Poster: benoit
naam: Benoit Sercu
Poster: Tizio
DJ Saxia? Ik zou iets doen met die x, en de s doet het ook goed! Beetje weinig inspiratie zo op de zondag avond..
Poster: Leadhaha lead is ook niet helemaal wakker meer geloof ik he,, je komt met de opmerking Saxia kan op zn engels gaan klinken als sexia,, en dan kom jij met de alternatieve naam miss Saxx,, heb je dat al eens in t engels uitgesproken,, is toch precies het zelfde he:P
Je voornaam zal niet voor iedereen duidelijk zijn hoe ze het moeten uitspreken, dat kan verwarring geven, misschien is je naam te verbouwen zodat iedereen het zonder problemen (ook in het engels) kan uitspreken.
Ben Sercu
Ben Sec
Bennie Percusy
Die x gebruiken lijkt me ook een goed plan, maar Saxia klinkt als Sexia als het wordt omgeroepen. Misschien is dat niet (of juist wel) wat je wilt
Ms Saxx
of korter Xia (met of zonder Ms/Miss ervoor).
Commercieel gezien is het slim om in je naam al aan te geven dan je vrouwelijk bent. Niemand zegt het hardop, maar dan heb je al 1 streepje voor op de rest