Ben even zo vrij jullie nogmaals lastig te vallen, in de hoop op nieuwe brainwaves. info zo ver ik kon bedenken wat verder aangevuld:
Naam; Richard (Johannes Gerardus) Paapen (Roepnaam; Ries)
Genre; Allround/Party. (Dance, Pop, top 40, 80's-90's, Nederlandstalig, Apresski, R&B
Overige Hobby's; Muziek is n passie, daarnaast eigenlijk geen overige...
Zelf ideeen; Aan het klooien geweest met oud bijnaam 'Rizos', Rizo, en varianten maar nergens uitgekomen of bestaan al... Kwam uiteindelijk op Rivo waarmee ik best tevreden was maar je raad het al, die bestaat ook alweer (hoe erg/lastig is dat eigenlijk uiteindelijk ?) Bedanksel om dit te omzeilen; R!vo met ipv de i een !, zie dat voor me beetje in apresski-stijl geschreven ofzo maar das weer niet handig voor een internetadres:s.
Aanvullende info; Binnenkort leuk visitekaartje denk ik zelf; mag met m'n drive-in op feestje van 150-200 man staan volgende maand(eindelijk wat grootschaliger!), maar zou graag m'n naam dan hebben

. Wordt dus ook vooral voor drive-in gebruikt dus liefst geen naam die perse op bepaalde manier/taal moet worden uitgesproken om goed te klinken. gewoon gemakkelijk en pakkend. Liefst ook niet al te 'blije' naam
Vast bedankt voor elke suggestie dj-resourcers!