Poster: bueriehaha zit wat in :P maar dan krijg je te horen van: en hier is ka?n aka ka?n
bwa, niet echt vind ik, omdat je een naam hebt da nie veel voorkomt.. moest ik me nu DJ Thomas noemen, is dat iets anders ^^
Poster: carlosaben ik t mee eens, main staat voor mats+kain
kain klinkt iig veel beter als main...
Poster: Basrosespreek uit als: kiemen? is wel nice!
Kman/Kmenlekker kort en simpel
Poster: Basrose
Kman/Kmenlekker kort en simpel
Poster: carlosakainman spreek je heel anders uit. kman spreek je uit als: kie-men kainman spreek je uit als: kajnman
dat vond je toch niks kainman....en kman wel...
Poster: mainPoster: carlosa
dat vond je toch niks kainman....en kman wel...kainman spreek je heel anders uit. kman spreek je uit als: kie-men kainman spreek je uit als: kajnmandan vind ik kajnman beter als kieman...maar goed het is how keuze
Poster: carlosaPoster: mainPoster: carlosakie-mEn niet kie-man want dat man klinkt niet:P engels uitgesproken man wel
dat vond je toch niks kainman....en kman wel...dan vind ik kajnman beter als kieman...maar goed het is how keuze
Poster: mainPoster: carlosaPoster: mainPoster: carlosa
dat vond je toch niks kainman....en kman wel...dan vind ik kajnman beter als kieman...maar goed het is how keuzekie-mEn niet kie-man want dat man klinkt niet:P engels uitgesproken man welik bedoelde met kainman...ook kainmen...qua uitspraak dan...op zijn engels...
Poster: carlosaPoster: mainPoster: carlosaPoster: mainPoster: carlosaniet persoonlijk opvatten maar ik vindt Kman d'r iets vetter uitzien en klinkt iets leuker. maar kainman is niet verkeerd!:D
dat vond je toch niks kainman....en kman wel...dan vind ik kajnman beter als kieman...maar goed het is how keuzeik bedoelde met kainman...ook kainmen...qua uitspraak dan...op zijn engels...
Poster: mainPoster: carlosaPoster: mainPoster: carlosaPoster: mainPoster: carlosa
dat vond je toch niks kainman....en kman wel...dan vind ik kajnman beter als kieman...maar goed het is how keuzeik bedoelde met kainman...ook kainmen...qua uitspraak dan...op zijn engels...niet persoonlijk opvatten maar ik vindt Kman d'r iets vetter uitzien en klinkt iets leuker. maar kainman is niet verkeerd!:Dnee ik vat het niet persoonlijk op hoor...het wordt jouw naam dus....dus we mogen je vanaf nu Kman noemen
Poster: Saskiaben ik t mee eens, en nee het wordt nog niet Kman. wil een iets 'snellere' naam
als het maar niet kaiman is
dan krijg je dat mensen gaan zeggen?gayman
Poster: Saskia
Poster: carlosamuah,?klinkt in mijn oren afgezaagd. maar bedankt voor het compliment
geoon kain....je echte naam...klaar...die klinkt echt goed hoor..
Poster: main
muah,?klinkt in mijn oren afgezaagd. maar bedankt voor het compliment
Poster: carlosadankje, hoop t ook:P en anders wordt het Kman ofzo denk ik
hmmm ok...succes moet vinden van naam dan...komt vast wel een goede langs
Poster: Saskia
Poster: ThijsG
Toen ik het las wou ik ook meten DJ Stino of Styno zeggen, en jij dus ook