Tiësto Tune voor Eredivisie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tairip    posted on 17-07-2005 19:20
Tiësto Tune voor Eredivisie

Vol trots heeft Eredivisie CV gisteren tijdens de officiële bekendmaking van haar nieuwe partners tevens de samenwerking met Tiësto aangekondigd. 's Werelds meest populaire DJ is verantwoordelijk voor de muziek die met ingang van het nieuwe seizoen de voetbalcompetitie op alle platforms zal ondersteunen.

De muziek van Tiësto zal terugkomen in de vormgeving van Eredivisie op televisie en radio. Clubs uitkomend in de Eredivisie kunnen de muziek vrijblijvend in hun stadions ten gehore brengen. Tiësto over de
samenwerking: ?Het was voor mij een enorme uitdaging om de eredivisie tune te mogen produceren. Ik ben zelf een groot voetbalfan dus het was een grote eer om hier op mijn manier een mooie bijdrage aan te leveren. ECV-directeur Chris Woerts: "De muziek van Tiësto past precies in de ontwikkeling die het Eredivisie merk op dit moment doormaakt. Doordat de tune in alle media terug zal klinken kan de uniformiteit en de uitstraling van de competitie verder worden verbeterd".

Bron: www.talpa.tv

What do you think about Tiësto Tune voor Eredivisie ??

Vote :   

W.i.M    posted on 17-07-2005 23:49
is het al ergens te downloaden ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
tairip    posted on 18-07-2005 12:13
Niet dat ik weet Wim, maar even zoeken kan geen kwaad :P

Downloaden (legaal) gaat in elk geval nog niet lukken denk ik :D

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

312 Users online: 151 Guests (161 Unknown)
Pages generated today : 26.124
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.933.416