ik hoorde de nieuwe thema van Sensation White en hij is heel anders dan de vorigen.. wat vinden jullie ervan? ik vind het wel een schitterend nummer heel mooi duet met Jan Vayne! maar ze hadden een ander thema moeten nemen,,
What do you think about Sensation White Anthem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ach, een anthem moet goed in 't gehoor liggen en 'blijven hangen' als het ware. Dat doen deze 2 anthems goed, dus is de missie van ID&T ?n de makers natuurlijk geslaagd.
armin van buuren had hem gemaakt voor white hij had hem al gemaakt voordat ie wis dat id-t geintereseert in dat nummer was (kunje zien op de livestream van white)intervieuw van armin..
ik vind het sind such of live (2001) eindelijk weer is een leuke plaat,, vond de rest van die platen niet echt denderend, van black blijf die plaat van ricky fobis toch echt mijn favoriet, no regular heet deze geloof ik.
no regular was inderdaad erg vet, al vind ik de nieuwe ook wel leuk, shock your senses. Alleen no regular was net weer eem tikje beter, imo
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.