Poster: Xitrate
Waarom gaat je voorkeur naar Pioneer als ik vragen mag?
Poster: BoydGrift
De cdj100's zijn, kwalitief goede spelers. Met alle basisfuncties!
Poster: DJADMIN
wanneer je liever met mp3's en effecten draait kan ik je een DNS 1000 of een RPM2 aanbevelen, die liggen ook rond de 500 á 600 euro
Bedoel je 400(/500) euro voor 1 of 2 spelers?Je zou kunnen kijken naar de axis 4 van numark, maar als je per speler 400(/500) euro neer wil tellen zou ik voor de reloop rmp-2's gaan!
ik bedoel 2e hands 2 voor 500 euro, als je een beetje goed zoektmijn denons zijn ook voor 500 de deur uit gegaan !
Poster: DJADMINik bedoel 2e hands 2 voor 500 euro, als je een beetje goed zoektmijn denons zijn ook voor 500 de deur uit gegaan !
Poster: LookPoster: DJADMINik bedoel 2e hands 2 voor 500 euro, als je een beetje goed zoektmijn denons zijn ook voor 500 de deur uit gegaan !
Ja dan heb je voor 500 euro een heel mooi setje te pakken!
haha ja zeker, maarja, goed zoeken en niet meteen de 1e te pakken hebbenopties zat dus , en t hoeft ook niet allemaal nieuw te zijn : met de huidige techniek zijn de meeste spelers toch bestand tegen veel en gaan lang mee wanneer je er goed mee omgaat !
Poster: DJADMINcdj-200 geen mp3 en effecten?
Als je graag 2 cd spelers van pioneer wil, kijk dan eens naar 2e handse CDJ 100's of CDJ200 (Toch al wat nieuwer, worden minder aangeboden)..
wanneer je liever met mp3's en effecten draait kan ik je een DNS 1000 of een RPM2 aanbevelen, die liggen ook rond de 500 á 600 euro
Poster: Stefjuuh
cdj-200 geen mp3 en effecten?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.