DJ tafel uit engeland super qualiteit !!!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

swensands    posted on 29-09-2008 12:09
voor alle mensen die op zoek zijn naar een mooi dj meubel en niet te veel geld uit willen geven !!

ik heb laatst ong. een maand geleden overwogen om een dj meubel uit engeland te kopen dit omdat deze daar erg goedkoop geprijsd zijn !!
dus ik heb een bestelling geplaatst en alles verliep vlot alleen had de leverancier 2 dagen nodig om met een courier te onderhandelen over de verzendkosten. het meubel zoals je kunt zien in mijn dj booth foto kwam in totaal met alle addons ongeveer op 250 euro dit is een zeer gunstige prijs want ik heb sites in nederland gezien waar ze voor de helf van de spullen en qualiteit het dubbele vragen !!

DE qualiteit van dit meubel is ver boven verwachting ik verwachte een ikea qualiteit maar dit was gelukkig niet het geval alle platen zijn van 18mm MDF en het blad en voorkant zijn mooi gevreesd alles is voorgevreesd zodat de plankjes goed vast zitten en alles gelijmd en geschroefd dus dat valt nooit meer uit elkaar :D 

maar goed de verzendkosten vanuit de u.k. naar nl waren best hoog, 150 euro :S.
maar omdat mijn vader trucker is en 4 van de 7 dagen in engeland zit kon hij gelukkig mijn pakket oppikken dus dat scheelde weer een hoop geld.

voor mensen die opzoek zijn naar zo'n meubel op [edit] staat een heel legio aan verschillende soorten tafels en kasten.
zeker de moeite waard om te bekijken.

mochten mensen een tafel daar willen kopen kan ik eventueel wel bemiddelen in het transport door b.v. mijn vader het mee te laten nemen.

[edit] Geen links naar webshops !
Mod edit by Lead on 29-09-2008 12:41 (3%)

What do you think about DJ tafel uit engeland super qualiteit !!! ??

Vote :   

Lead    posted on 29-09-2008 12:40
Geen commerciele postings op DJR ! 

(lijkt wel of je er werkt.....)

De producten die ze daar verkopen worden hier in Nederland ook verkocht, dus waarom overzees gaan ?
Let the BASS be louder
nicknaughty    posted on 29-09-2008 12:42
lead weet jij waar ik ze in nl kan kopen dan?
swensands    posted on 29-09-2008 14:53
sorry dat ik link plaatste... ff vergeten..

maar als je zulke tafels al in nl kan kopen dan zijn ze way !! te duur ik was ook al een half jaar op ziek hier in nl maar onder de 500 euro kwam ik niet voor een dergelijke tafel zoals ik nu heb.

en je bent een dief van je eigen portomonee als je weet dat het elders goedkoper is dat je het dan toch in eigen land haalt !!

groete
PaulBrugel    posted on 29-09-2008 15:29
Met vriendelijke groeten,

swensands

Vertegenwoordiger engelse DJ tafels
www.engelsedjtafels.com (Helaas, naam van de fabrikant staat er niet bij)

Cool
User edit by PaulBrugel on 29-09-2008 @ 15:29:33 (49%)
swensands    posted on 29-09-2008 15:55
haha nee die mogen we niet noemen he in een post maja ik merk dat mijn hulp niet gewardeerd word dus ja laterzzz
Convert    posted on 29-09-2008 18:29
Jawel je hulp word natuurlijk gewardeerd maar links naar webshops mag gewoon eenmaal niet Winking my eye Lees anders eerst ff de forum regels Winking my eye
Lead    posted on 29-09-2008 19:02
Poster: Convert
Jawel je hulp word natuurlijk gewardeerd maar links naar webshops mag gewoon eenmaal niet Winking my eye Lees anders eerst ff de forum regels Winking my eye

Klopt, je hul[ wordt gewaardeerd, alleen de links zijn tegen de regeltjes. Fabrikanten kunnen altijd een bannertje huren Thumbs Up
Let the BASS be louder

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

210 Users online: 23 Guests (187 Unknown)
Pages generated today : 35.695
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.708.647