Double O site
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wat vind je van de site www.doubleo.tk ?

-Helemaal bagger
-Kan er mee door
-Goed hoor!

Voting is only possible for our Members
Jorrit    posted on 16-07-2005 20:45
Hey iedereen,
Ben de laatste tijd druk bezig geweest met mijn site...

Ik hoop dat jullie om de reclame heen kijken, het is nog .tk Unhappy... ik zit er serieus aan te denken om een .nl oid. te nemen, maar dat komt wel.

Waarom ik hem hier zet, ik hoop wat nuttige feedback van jullie te krijgen :D.

http://www.doubleo.tk

Ps. De mensen die 'helemaal bagger' stemmen, wil ik wel van horen waarom! Winking my eye

What do you think about Double O site ??

Vote :   

DJ_Inspiration    posted on 17-07-2005 12:08
Ik vind je site wel goed.
Het heeft een goede layout en alles staat op de juiste plaats.

Er staan wel een paar kleine typfoutjes in, bv bij verhuur:
Lensensysteem is volgens mij lenzensysteem.
2x300 wat = 2x300 watt (dubbel t)
Ook bij de linkspagina:
DJ-Siten ... Zou beter staan met DJ-Sites.

Ik weet het, ik let misschien teveel op details maar je hebt je site beter helemaal juist he.  Maar verder vind ik je site goed gemaakt.

Met vriendelijke groet,
Inspiration.
Lead    posted on 17-07-2005 12:28
2 Inspiration : Maar juist door die details is je posting waardevol voor een webdeveloper.

Je site ziet er een helel stuk beter uit dan een half jaartje geleden. Mooi overzichtelijk met een goed leesbaar font tegen een achtergrond die redelijk contrast rijk is, de content van de site is dan ook goed te lezen.

Ik vraag me alleen af waarom je frames gebruikt, dit zou ook in CSS of in een tabel kunnen. Ook heb ik zelf een hekel aan die Google Ads dus die zou ik ook liefst niet op de pagina zien. Bij je equipment zie ik dit staan :

Zelfde als de pioneer cmx-3000 maar een stuk goedkoper.

Je probeert op je site jezelf en/of je equipment te verhuren, schrijf dan iets als : "functies en mogelijkheden gelijk aan de Pioneer CMX-3000.".

Dat hij goedkoper is hoeven ze niet te weten, en misschien zet dat de prijs onder druk die je ervoor kunt vragen.
Let the BASS be louder
Jorrit    posted on 17-07-2005 12:45
Poster: DJ_Inspiration
Ik weet het, ik let misschien teveel op details maar je hebt je site beter helemaal juist he.  

Nee, dit vind heel handig Winking my eye hier heb ik wat aan!
het is aangepast Winking my eye

Ik vraag me alleen af waarom je frames gebruikt, dit zou ook in CSS of in een tabel kunnen. Ook heb ik zelf een hekel aan die Google Ads dus die zou ik ook liefst niet op de pagina zien

Dit kom omdat brinkster alleen html ondersteunt

Mod edit by Jorrit on 17-07-2005 12:50 (9%)
Jorrit    posted on 17-07-2005 12:47
Poster: Lead
Je probeert op je site jezelf en/of je equipment te verhuren, schrijf dan iets als : "functies en mogelijkheden gelijk aan de Pioneer CMX-3000.".

Dat hij goedkoper is hoeven ze niet te weten, en misschien zet dat de prijs onder druk die je ervoor kunt vragen.

Dit staat er nu:
Ook trots ben ik op de nieuwste mixer, de Synq SMX-1,
een vierkanaals mixer met effecten paneel.
De mixer is vergelijkbaar met de topper van Pioneer: de DJM-3000,
maar een stuk goedkoper.

Maar het stuk goedkoper gaat dus weg Winking my eye

Even iets anders, ik ben nu bezig met een andere kant en klare website. En daar heb je niet die irritante reclame, wat vinden jullie:
www.doubleo.tk is nu een andere en www.djjorrit.tk de oude... Winking my eye
Mod edit by Jorrit on 17-07-2005 13:19 (48%)
Lead    posted on 17-07-2005 20:38
ik zou voor .nl of .com of .org gaan. Kost iets meer dan een 15 euro per jaar voor de naam, maar staat gelijk een heel stuk serieuzer.
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 7.349 days.
 Post CommentThat would be 245 months
or a whopping 20.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

311 Users online: 189 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 60.333
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.953.878