Ik hoorde gister iemand best positief spreken over speakers van omnitronic. Wat vinden jullie hier van de kwaliteit van omnitronic in verhouding met de prijs? Ben zelf al een tijdje aan het uitzoeken wat nu een beetje leuk is om te nemen voor een redelijke prijs DUSss: Wat voor problemen hebben jullie met omnitronic of zijn jullie er zeer tevreden over??
Grtzz
What do you think about Omnitronic speakers ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als ik me niet vergis, heb ik de KB-215 gehad(150 watt volgens mij) Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding als je er subs bij koopt gaan ze een stuk harden, want ze hebben vooral moeite met de bass. Als je de bass gedeeltelijk wegdraait kunnen ze stukke harder. Ook een voordeel: Aktive boxen, minder sjouwen :P
Ik heb een paar keer geluid uit die dingen horen komen (weet niet welk type het was, maar in elk geval Omnitronic) en ik moet zeggen dat het me verraste....komt toch een redelijk goed geluidje uit voor een merk als dat....indd wel subje erbij zou niet verkeerd staan, maar al met al niet slecht hoor.
nee ik weet niet zekr of ik de kb 215 had:P misschien had ik andere maar die van mij waren 150 watt. komt toch nog steeds aardig geluid uit. EDIT: Je hebt gelijk, ze zijn idd 350 watt, ik had dus een lichtere versie.
User edit by TheHunter on 01-10-2008 @ 13:43:57 (54%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.