Poster: BoydGrift
Bedankt voor je reactie!
Kwa kosten zit ik nu al laag omdat ik mixvibes timecode gebruik.
Maar met draaitafels kan je niet echt veel, als je kan beatmatchen en mixen. Dan blijft alles toch bij de eq op je mixer(en effecten dan)
Een cdj is veel creatiever, ik heb zelf al een paar keer op de 800mk2's gedraait en die bevielen me wel.
+ dat een pitch op de cdj meteen verandert en bij een tt er vertraging tussen zit!
Poster: DJ-Xtremer
Timecode is ook nog te gebruiken met je CDJ's hoor. Pitch verhaal heb je inderdaad gelijk in. Ik zou zeggen: doen! Wat heb je te verliezen, op een TT kun je geen CD draaien toch
?
En in een cd speler kan je geen vinyls stoppen!
mja, dit heb ik nu. en ik moet redelijk veel bijleggen voor cdj's.
aangezien ik als 14 jarige 3,50 per uur verdien....
Kom ik met me 3,28 om 16 jaar
Poster: Bambilaner
Tenzij hij een cd in zijn pc met timecodesysteem stopt![]()
Zijn goedkopere cd-spelers geen optie?
Kom ik met me 3,28 om 16 jaar
Poster: DeteqBoy
cdj's zijn zeker de moeite waard! echt topdingen en meer mogelijkheden dan bij vinyl. Toch weet ik niet of ik me draaitafels zou gaan verkopen als ik jou was. In principe heeft die RMP 2 ook al veel mogelijkheden, je zou ook gewoon kunnen sparen voor een 2de daarvan en ej tt's houden. Dan heb je ook een behoorlijk complete setMaarja je moet zelf even kijken :P
Poster: vasch
Als je tijdcode blijft gebruiken heb je niet persee cdj 800 mkII's nodig toch. Je gebruikt dan de mp3 functies toch niet. Misschien dat mkI's dan een optie voor je zijn.
B.t.w. ik bedoel dit als advies en niet om m'n spulletjes kwijt te raken wat je misschien zou denken als je de rest van het forum in de gaten houdt.
Poster: Adrien1989
Timecode @ CDJ800 is beetje jammer. Beatcutter werkt niet omdat ie geen bpm invoer krijgt, gezien de CDJ geen bpm kan aflezen van een timecode signaal. Je kan enkel handmatig loopen en quick return. Auto Cue werkt uiteraard ook niet. Met echte cd's werken ze veel fijner.
Financieel zijn de cdj's al een paar ribben uit mn lijf, ik moet er hard tegenaan werken!
en de tt's, ik ben het geskip en het gerumble zat. Een cdj kan je helemaal door elkaar schudden!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.