Heb al een tijdje m'n Keyboard op m'n pc aangesloten, maar nu wilde ik hem dus ook op FL gaan gebruiken. alles gaat goed, midi settings, input daar dan m'n keyboard op aan duiden, op enable drukken. en het zou klaar moeten zijn... maar! maar fl studio ontvangt geen midi signale ofzo, helemaal niks! dus zeg maar als ik op een toets druk op mijn keyboard, hoor ik wel iets op mijn keyboard maar niks op m'n FL..
Iemand een oplossing?
Thx
What do you think about Midi keyboard ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
de ux-16 is dus in fruityloops je keyboard. deze moet enabled staan probeer de local off te zetten in the function settings van het keyboard het keyboard maakt dan zelf geen geluid meer en stuurt alleen midi door naar de ux-16.
Nee in de handleiding van het keyboard.
Pagina 49 of 50
Zit nu ff niet achter de pc dus kan hem nu niet bekijken.
Volgens mij stuurt het keyboard geen midi uit waarneer de setting on staat.
heb nu de local off gezet. nu hoor ik idd niks meer van 'n keyboard. maar ook niks op fl.
This is an old Topic
No new postings for 6.183 days. Post CommentThat would be 206.1 months or a whopping 16.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.