Poster: MaD
Ik weet niet of ik naar Aboutdj.nl mag verwijzen, maar die review zegt toch iets geheel anders naar mijn idee. Ik heb niet op de cd speler gedraaid, ik weet niet wie er meer 'gelijk' heeft maar miscshien goed om die ook te lezen. Is een iets uitgebreidere review..
Ik weet niet of ik naar Aboutdj.nl mag verwijzen, maar die review zegt toch iets geheel anders naar mijn idee. Ik heb niet op de cd speler gedraaid, ik weet niet wie er meer 'gelijk' heeft maar miscshien goed om die ook te lezen. Is een iets uitgebreidere review..
Ja idd, een review van 7 bladzijden met op elk vlak een score. Dan vertrouw ik toch eerder die. Heb er zelf al mee gedraaid op de djdays in brugge, en het jogwheel vind ik lekker
Poster: Jorrit
Ik geloof niet dat jij helemaal het doel van deze review hebt begrepen. Ik vind dit, de ander vind dat. Dit is mijn mening, dit zijn punten waar ik de cd speler aan vind tekortschieten, daar hoef jij verder niks mee te doen.
Maar als je een beetje hersenen hebt, zou je die punten meenemen in het beslissen van je aankoop, je kan namelijk op z'n minst testen of je het eens bent met sommige van mijn punten.
Ik zou ook een review van 7 bladzijden kunnen schrijven met op elk vlak een score ja, maar verandert mijn oordeel daar door? Nee. Ik heb hier kort opgeschreven wat mijn bevindingen waren.
No offense, maar ik vind dat het duidelijk opvalt dat je pioneer het beste merk vind en dat al derest je niet erg intereseerd. Dit zei iemand anders ook al
bagger review zeg, pioneer pioneer pioneer en pioneer heeft alles gejat van de uitvinder van het wiel. Nee zeg dan liever niets. Mensen die informatie zoeken over deze speler,
Ik ben inderdaad pro pioneer, en de rest interesseerd me niet:
////www.djresource.eu/Forum/topic/419/SynQ-SMX-1/
////www.djresource.eu/Forum/topic/652/Review-Gemini-CDJ-20/
Pro-pioneer of niet, ik vind dat stanton met deze speler de plank heeft misgeslagen. Zelfs al was ik pro-stanton geweest, dan had ik alsnog de jogwheel vreselijk gevonden.
Het referentiekader Pioneer is in dit geval zo vreemd nog niet, iemand met een beetje realiteitsbesef had dat ingezien. Maar iemand die een persoonlijk mening bestempeld met het woord 'bagger', zal ongetwijfeld niet veel realiteitsbesef hebben.
I rest my case.
Allemaal goed en wel, maar wat is het nu omdat ik van plan was die speler te kopen...
Tussen 10/10 en 4/10 zit een groot verschil.
Mijn review is gebaseerd op meningen, het kan me eerlijk gezegd worst wezen of reind die mening deelt of niet.
Ik weet niet of ik naar Aboutdj.nl mag verwijzen....
Poster: JasperVC
Ja idd, een review van 7 bladzijden met op elk vlak een score. Dan vertrouw ik toch eerder die....
Poster: JasperVC
No offense, maar ik vind dat het duidelijk opvalt dat je pioneer het beste merk vind en dat al derest je niet erg intereseerd...
Poster: Lead
En wat is er mis als je pro-Pioneer of pro-Weetikveelwatvoormerk zou zijn
Poster: Lead
Ja hoor dat mag, zolang links functioneel en informatief zijn is er niets mis mee.
Waarom zou je kiezen, reviews zijn bedoeld om meningen van mensen te lezen. Of je het hier nu mee eens bent of niet, daar kun je niet over twisten.
Als ik een roestige Fiat 500 nu de ultieme auto vind, of ik zeg dat ik Ferarri maar lelijke auto's vind maken... wie zou daar nou van kunnen zeggen of ik gelijk heb of niet. Gelijk hebben en een mening hebben zijn 2 dingen die niet altijd tegelijk opgaan.
Uiteindelijk zul je toch zelf een beslissing moeten maken, en ik mag hopen dat je naast reviews ook zelf verschillende players gaat testen.
Nou, als ik zijn review leest ging Jorrit toen (en dat was julie vorig jaar) liever voor zijn Gemini CD-20's... daar staat niet CDJ-200... En wat is er mis als je pro-Pioneer of pro-Weetikveelwatvoormerk zou zijn
Heerlijk zo een oud review terug te lezen. Ik kan me nog herinneren dat ik niet eens was met hem. Maar vindt geen reacties meer van mezelf?
Nog steeds ben ik het niet mee eens. Ben zelf nog steeds eigenaar van die C.304 dingen. Wel iets minder enthousiast over Stanton.