Q-dance presents: Scantraxx: who's in
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bas_del_Mar    posted on 25-09-2008 19:07
Nu ik toch niet naar Qlimax kan dit jaar en hier wel een topic over is, dacht ik: waarom geen topic over het beuqende hardstylefeest van het label van ons aller Dov, de Godfather van de hardstyle?

Op 4 oktober presenteert Q-dance met gepaste trots het Scantraxx label in de HMH, in mijn ogen DE locatie met het beste geluid CoolDe line-up bestaat o.a. uit The Prophet (uiteraard), A-lusion, Frontliner, Brennan Heart, Scope DJ, Wildstylez en meer.Ik ben er zeker bij, maar wie van DJR gaat er nog meer?

What do you think about Q-dance presents: Scantraxx: who's in ??

Vote :   

Sunrise8    posted on 25-09-2008 19:36
ja gaan we nou van alle komende feesten zo'n topic maken haha. nope niet erbij. wilde wel en mocht ook, maja is iets vervelends tussen gekomen. meer zeg ik niet.. dus tjaah dan maar qlimax :D
Music made me who i am
Illusion    posted on 25-09-2008 19:54
Nou ja we mogen toch wel een topic maken van een feest van een van de beste hardstyle labels in het hardstyle genre (A) haha. Wordt vet feest!!! maar kan er helaas niet bij zijn. Kaarten uitverkocht, en dr wilde geen hond mee.

Ik had zeker gewild, misschien komt er volgend jaar nog een editie, dan ben ik er zekrs bij:D
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Ferrox    posted on 25-09-2008 21:38
Haha... Ik zit die avond in the matrixx.. Lekkere ouwe Happy Hardcore!

www.happy-hardcore.nl :D
ccc    posted on 25-09-2008 22:55
Poster: Ferrox
Haha... Ik zit die avond in the matrixx.. Lekkere ouwe Happy Hardcore!

www.happy-hardcore.nl :D

:D :D :D. Hier ben ik ook over aan het denken haha.

This is an old Topic

No new postings for 6.191 days.
 Post CommentThat would be 206.4 months
or a whopping 17 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

194 Users online: 121 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 78.230
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.346.203