Jerry Leembruggen van het dj-duo The Partysquad is tijdens een auto-ongeluk op Ibiza ernstig gewond geraakt. Zijn muzikale partner Ruben Fernhout zat in een andere auto toen het onheil plaatsvond en bleef ongedeerd. Jerry is dinsdagnacht geopereerd en ligt nog op de intensive care.
„Voor nu is alleen belangrijk te weten dat de komende 48 uur cruciaal zijn”, laat een emotionele Ruben op zijn website weten. De DJ roept iedereen op om zijn maatje te steunen. „Ik weet zeker dat hij er weer bovenop gaat komen. Jerry is een bikkel en onkruid vergaat sowieso niet.”
Meer details rond het ongeluk en de aard van de verwondingen zijn nog niet bekend gemaakt.
De heren hadden net Lee Towers gestrikt om in hun nieuwe videoclip te figureren. Die plannen zullen hoogstwaarschijnlijk worden uitgesteld.
Goeie gasten die twee.....heel veel sterkte gewenst!!
What do you think about Jerry (PSQ) zwaar gewond bij auto ongeluk ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Donderdag kwam er een Update van Ruben, vanuit Ibiza:
Even een update vanuit Ibiza:
Ook al hoopten we inmiddels meer te weten, is er momenteel geen nieuws over Jerry. Zijn toestand is nog altijd stabiel maar voorlopig zal hij nog door medicatie 'in slaap worden gehouden'. De artsen zullen zo snel als zij denken dat het kan gaan minderen met het toedienen van medicijnen. Daarna is het zaak dat Jerry's lichaam het allemaal zelf weer oppakt. Pas dan kunnen we zien hoe het er voor staat. Voorlopig kunnen we dan ook -helaas- niets anders dan afwachten en blijven geloven.
We hebben ervoor gekozen om momenteel verder nog helemaal geen pers e.d. te woord te staan; de focus moet simpelweg liggen op het herstel van Jerry en niets anders. Zodra er nieuws is zal ik, zoals eerder belooft, iedereen via deze weg de juiste informatie geven en up to date brengen.
Namens de familie en mijzelf wil ik iedereen bedanken voor de bemoedigende berichtjes en blijf vooral positieve energie sturen!
zijn vervanger vindt ik ook wel lekker draaien, Dj Issy.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.151 days. Post CommentThat would be 205 months or a whopping 16.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...