Geluidset gezocht 27-09
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ_Sintec    posted on 23-09-2008 20:56
Ik zoek voor dit weekend (zaterdag 27 september) nog een geluidsinstallatie (70 man) en beetje licht.

Het probleem is dat ik dit zelf nog maar weet van een paar dagen geleden dat ik ook licht en geluid moest voorzien zodat de verhuurfirma waar ik het altijd ga halen niet meer beschikbaar is. Nu is mijn vraag of er hier iemand is die mij uit de nood kan helpen, het mag 100 euro kosten.

Ik woon in de buurt van Lier (België ).

Het zou echt schitterend zijn moest hier possitieve reactie op komen,

Vriendelijke groeten,

Simon

What do you think about Geluidset gezocht 27-09 ??

Vote :   

tairip    posted on 23-09-2008 21:16
Vraag even aan het verhuurbedrijf of ze een collegabedrijf weten! Zo doen wij dat altijd!
Nvie    posted on 23-09-2008 21:20
Precies, zelfs een beetje slordig dat verhuurfirma A je bij niet beschikbaar niet gewoon aan een alternatief geholpen heeft. Beetje service mag wel...

Als afstand niet zo'n issue was geweest, had ik je kunnen helpen Winking my eye
tairip    posted on 23-09-2008 21:42
Poster: Nvie

Als afstand niet zo'n issue was geweest, had ik je kunnen helpen Winking my eye

Haha same here!
Lead    posted on 23-09-2008 22:42
Ik heb je titel omschrijvender gemaakt, nu snapt iedereen waar dit topic over gaat.
Liever ook geen groetjes onder een topic/posting, je groet ons al door te posten Winking my eye

In nederland ken ik genoeg die wellicht nog wel wat zouden hebben, maar transporteren wordt kostbaar als je daar zelf niet voor zorgt vrees ik.
Let the BASS be louder
soundcollector    posted on 23-09-2008 23:18
als ge tot meeuwen, limburg wilt rijden kan je de mijne huren...

mvg

st me een pm
User edit by soundcollector on 23-09-2008 @ 23:18:43 (22%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

191 Users online: 91 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 19.558
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.836.104