Niks is Tof DJ Contest (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jorrit    posted on 22-09-2008 21:26
DJ's opgelet!

Na 3 zo goed als uitverkochte edities Niks is Tof (Website & Hyves), is de Niks is Tof organisatie gevraagd om een nieuw latin-house concept te introduceren in een splinternieuwe discotheek, Discotheek La Paix te Mijdrecht.

Wat is het concept?
Met Niks is Tof hebben we een toegankelijk house-feest neergezet, lage entree, vriendelijk imago, niet te serieus. Na Niks is Tof willen we iets 'credibles'. Het idee zoals het er nu naar uit ziet: een latin-house feest, met een luxe uitstraling.

Hiervoor zoeken wij een nieuw talent, die zichzelf resident mag gaan noemen van het nieuwe concept (Dit betekend dus sowieso de komende 3 edities van dit feest draaien). Eens in de twee maanden zal het feest gegeven worden.

Wat bieden we?
- Eens in de 2 maanden een boeking
- Je naam op een oplage van 2500 flyers
- Een vergoeding, maar dat zal geen vetpot wezen!

Wat zoeken we?

- Een talentvolle latin-house DJ, beginner of niet
- Iemand die zowel technisch, als muzikaal sterk is
- Iemand die bij voorkeur in de omgeving woont, of bereid is te reizen
- Iemand die het niet erg vind 3 uur per avond te draaien
- Iemand die hier tijd en zin in heeft (uiteraard)
- Zomerse en latin-house platendraaiers!

Wat moet je doen?
Stuur een mailtje naar <mail>jorritbouma81@msn.com</mail> met daarin:
- Een link naar een liveset van minimaal 45 minuten
- Een biografie van jezelf, hoeft geen boek te zijn, we moeten weten wie je bent, wat je doet etc etc etc.
- Een referentielijst, we zeggen niet dat de DJ met veel referenties voorrang krijgt, maar dit is wel leuk om te zien!

Is er maar 1 winnaar?
Dat weten we nog niet, misschien halen we uit deze inzendingen wel vaker DJ's om mee te komen draaien.

Tot wanneer kan je inzenden?
Je hebt tot 18 oktober 2008 de tijd om in te sturen.

(Wat nu als de organisatie in de soep loopt, en 't concept van de baan is? Dan draait de winnaar op Niks is Tof!)

What do you think about Niks is Tof DJ Contest ??

Vote :   

Denvo    posted on 04-10-2008 19:32
Is drie uur draaien echt nodig  ?
User edit by Denvo on 04-10-2008 @ 19:34:04 (26%)
Jorrit    posted on 04-10-2008 19:48
Poster: Denvo

Niet in je demo, niet perse op de avond zelf, maar 't zou goed voor kunnen komen ja. Is dat zo zwaar ofzo?
Mod edit by Jorrit on 04-10-2008 19:55 (3%)
bartezzz    posted on 04-10-2008 19:52
heb alleen nog maar een minimal demo op me comp staan maar misschien maak k deze week wel ff een nieuwe mix...
nicknaughty    posted on 04-10-2008 20:39

ik draai wel es 6 uur op een avond ofzo, als ik als enige geboekt sta in die zaal ofzo. komt voor, is te doen ... moet je wel genoeg tracks hebben
Stefjuuh    posted on 04-10-2008 21:20
ik.. zonder live ervaring.. ga daar niet aan beginenn..
Jorrit    posted on 05-10-2008 14:40
Poster: Stefjuuh
ik.. zonder live ervaring.. ga daar niet aan beginenn..

Ja je moet er wel 100% achter staan, en weten dat je live kan neerzetten (3 uur lang) wat je in je demo doet.

Misschien is de drempel wel hoog... maar in mijn ogen is 3 uur aaneengesloten draaien prima haalbaar.
Basrose    posted on 05-10-2008 15:16
Poster: Jorrit

Ja je moet er wel 100% achter staan, en weten dat je live kan neerzetten (3 uur lang) wat je in je demo doet.

Misschien is de drempel wel hoog... maar in mijn ogen is 3 uur aaneengesloten draaien prima haalbaar.

3 uur is zeker goed te doen... Gemiddeld maakte ik avonden van 6 uur... maar 3 uur is zo voorbij.
Denvo    posted on 05-10-2008 17:35
Ik vroeg het eigenlijk omdat ik zelf nog 0 live ervaring heb, maar ik draaide vanmiddag gewoon lekker een paar plaatjes in ineens was er 2 uur voorbij :D laat staan met publiek erbij (lijkt me)
User edit by Denvo on 05-10-2008 @ 17:35:36 (2%)
Jorrit    posted on 10-10-2008 21:07
Nog iets meer dan een week... vergeet je niet te reageren mocht je geinteresseerd zijn! Winking my eye
Xtremer    posted on 10-10-2008 21:17
Ik vroeg het eigenlijk omdat ik zelf nog 0 live ervaring heb, maar ik draaide vanmiddag gewoon lekker een paar plaatjes in ineens was er 2 uur voorbij :D laat staan met publiek erbij (lijkt me)

De tijd vliegt als jij en je publiek het goed naar hun zin hebben hoor:D! Op het begin is het even wennen en zenuwe enzo, maar kom je vanzelf vanaf!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
nicknaughty    posted on 10-10-2008 21:27
Nog iets meer dan een week... vergeet je niet te reageren mocht je geinteresseerd zijn! Winking my eye

zijn er ondertussen al veel kanshebbers?
Jorrit    posted on 11-10-2008 05:54
Poster: nicknaughty

zijn er ondertussen al veel kanshebbers?

Ik vind zeker dat er een aantal leuke inzendingen tussen zitten!

(dat wil niet zeggen dat het de moeite niet meer waard is in te zenden! Winking my eye)
justjustin    posted on 11-10-2008 09:13

(dat wil niet zeggen dat het de moeite niet meer waard is in te zenden! Winking my eye)

jah komt er ook nog van mij aan!!! a s a p
nicknaughty    posted on 11-10-2008 09:30

ok, lekker. ja ik had je al gemaild in het begin, ook al berichtje terug gehad dus dat zit wel goed Happy, laughing
Jorrit    posted on 14-10-2008 21:05
Nog een paar dagen om in te sturen...
Stefjuuh    posted on 14-10-2008 22:10
Stond vandaag nog iemand op een niks is tof poster bij mij op school te surfen.. of hoe je het wil noemen, hij hing nog in zoown bord, maar hij stak er half uit.. blijkbaar had iemand hem eruit getrokken!:P Stond er gister nog bij.. Dacht nog.. whoow.. lang geleden.. Anyway, succes met DJ's vinden!
Jorrit    posted on 17-10-2008 14:21
Vandaag en morgen nog tijd om in te sturen, daarna worden inzendingen niet in behandeling genomen!
justjustin    posted on 17-10-2008 14:51
Vandaag en morgen nog tijd om in te sturen, daarna worden inzendingen niet in behandeling genomen!

Shit!!! toch opschieten...een beetju laks geweest
Jorrit    posted on 18-10-2008 21:08
Nog minder dan 3 uur om in te zenden... Winking my eye
Jorrit    posted on 19-10-2008 16:34
Zo, vanmiddag om de tafel gezeten met de jongens van Niks is Tof, de winnaars zijn geworden:
DJ Ywe & Nick Naughty!

Bedankt iedereen!Happy, laughing
Ywe    posted on 19-10-2008 20:39
Yow, super man! Heb dr zin in... Zal eens even bezig gaan mijn platenkeus wat in de diepte te brengen Happy, laughing Die week ervoor heb ik een apres ski feest maar concepten zoals Niks is Tof of Pure zijn wel waar mijn DJ-hart ligt
nicknaughty    posted on 20-10-2008 07:22
Poster: Ywe
Yow, super man! Heb dr zin in ... maar concepten zoals Niks is Tof of Pure zijn wel waar mijn DJ-hart ligt

hier nog een Happy, laughing sluit precies aan bij mijn eigen idee van een tof feest.
NIekh    posted on 21-10-2008 20:10
Shit te laat...
Komt er nog is zo'n contest Happy, laughing?
User edit by NIekh on 21-10-2008 @ 20:11:02 (4%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

256 Users online: 136 Guests (120 Unknown)
Pages generated today : 19.371
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.835.917