Nieuwe site: Martijno
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

martijno    posted on 22-09-2008 19:58
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe sitelayout gemaakt.. kunnen jullie weer comments, tips of complimenten:D geven?

mvg.. martijn

hij is ff veranderd!

User edit by martijno on 22-09-2008 @ 20:40:43 (18%)

What do you think about Nieuwe site: Martijno ??

Vote :   

Boyd    posted on 22-09-2008 20:08
Wat is er in het vorige topic gezegd martijn?

als ik een website wil bekijken kijk ik op internet en niet op speedyshare!

zet hem ff op een host, of post de lay-out als afbeelding!
Nandi    posted on 22-09-2008 20:11
Die header past totaal niet bij de rest van de site vind ik. 
NielsR    posted on 22-09-2008 20:11
Ziet er al veeel beter uit als je vorige maar ik zou die grote gekreukte tekst met je dj naam in wat duidelijker make door of gewoon dat gekreukt effect weglaten. (edit: nandi was me juist voor haha)

En heb je al gekozen met welke taal je hem gaat scripte?
User edit by NielsR on 22-09-2008 @ 20:12:10 (18%)
jannickv    posted on 22-09-2008 20:14
op en jpg kan je idd niet vel zeggen maar toch ga ik het doen :p alleen al omdat dit mijn passie is :p

vind de header niet bij de rest passen....
eigenlijk vind ik het totaal niet zo mooi maar dat is persoonlijke smaak.

verder vraag ik me af hoe jij dit naar html zal krijgen xD

edit: 3 mensen vinden je header niks dus er zal wel wat van aan zijn xD
User edit by jannickv on 22-09-2008 @ 20:15:16 (26%)
martijno    posted on 22-09-2008 20:25
Als ik het gekreukel weglaat is het tog geen zak aan? harstikke leeg?? of zit ik nou verkeerd:P
Scripten met html!
Nvie    posted on 22-09-2008 20:32
Probeer de elementen eens wat meer samen te laten hangen. Dit is een beetje bij elkaar geraapt, warrig. Kijk eens wat rond op internet. Doe ideeën op. Verdiep je in de technieken die je wilt gebruiken.
Dyno    posted on 22-09-2008 20:33
Wat moet je met een site layout?

Waar ga je die op zetten?

Heb je al een host? Heb je al een (.nl) domeinnaam?
Daar zou ik me eerst maar eens in verdiepen voordat je ook maar iets op (virtueel) papier zet.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
jannickv    posted on 22-09-2008 20:39
Poster: martijno
Als ik het gekreukel weglaat is het tog geen zak aan? harstikke leeg?? of zit ik nou verkeerd:P
Scripten met html!

ahn jij gaat dat 'licht' scripten in html?

Poster: DJDyno

Daar zou ik me eerst maar eens in verdiepen voordat je ook maar iets op (virtueel) papier zet.

uhm wat ben je met een site zonder lay-out?
volgens mij is elke deftige website eerst een photoshop gemaakt
martijno    posted on 22-09-2008 20:42

Poster: DJDyno

uhm wat ben je met een site zonder lay-out?

klopt.. ik maak eerst een ontwerp dan kijk ik de rest wel.. Euh.. waarom niet met html?
Ik heb de header beetje veranderd!
jannickv    posted on 22-09-2008 20:46
niks tegen html :p

maar ik vrees dat je ontwerp niet echt mooi zal zijn als je het in een html pagina kleeft
Xtremer    posted on 22-09-2008 20:46
Het word qua HTML opbouw ongeveer net zoals als mijWinking my eye. Ik help hem een klein beetje de weg namelijk. Ik weet dat ik niet zo sterk ben in HTML etc, maar geef toe het is een site:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
jannickv    posted on 22-09-2008 20:49
maar jouw lay-out is goed in html plaatsbaar

maar die flashen gaan niet zo mooit uitkomen als je die gewoon op een witte bg plaatst
Lead    posted on 23-09-2008 20:50
Confused

Snap je iets niet aan mijn laatste posting ??
Als een topic over een onderwerp wordt gesloten is het niet de bedoeling om 1 dag later weer een identiek topic te openen.

Schetsen is leuk, maar geen heel topic waardig. Meer iets om in de late leeuw even voorbij te laten komen.

Als je site online is kan er inhoudelijk commentaar op gegeven worden, want zie eerst een grafisch ontwerp maar net zo in iedere browser te krijgen.

Poster: jannickv

Niet altijd mee eens. Je eerste schets doe je op papier/PS, maar het uitwerken doe ik het liefste online zodat je ook ziet wat het eindresultaat word.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 23-09-2008 20:51 (22%)
jannickv    posted on 23-09-2008 21:00
Poster: Lead
Niet altijd mee eens. Je eerste schets doe je op papier/PS, maar het uitwerken doe ik het liefste online zodat je ook ziet wat het eindresultaat word.

is djr ook niet een groot deel in photoshop gemaakt? al is het maar de header en de menu-bg
Boyd    posted on 23-09-2008 21:13
Poster: jannickv

is djr ook niet een groot deel in photoshop gemaakt? al is het maar de header en de menu-bg

Ja, je hebt het goed. En lead heeft ook gelijk.

Je maakt het eerst met ps, daarna slice je het en de hele mikmak. En dan maak je er een site van, zodat je kan zien hoe het wordt. Dus als je hier een site post, geef je geen speedyshare link naar een afbeelding. Maar een werkende site, meneer de ts heeft nog te reageren voordat deze ook op slot gaat als de vorige!
Stefjuuh    posted on 23-09-2008 22:01
Poster: DJ-Xtremer
Het word qua HTML opbouw ongeveer net zoals als mijWinking my eye. Ik help hem een klein beetje de weg namelijk. Ik weet dat ik niet zo sterk ben in HTML etc, maar geef toe het is een site:P.
 En ik zie niet wat er mis is met die site... Evenals mijne, ook html.. Als er behoefte aan is, wil ik wel een tutorialtje hier op DJR achterlaten hoe je site sliced, afwerkt in editor, en vervolgens zo online zet.. Ik hoor het wel!
Convert    posted on 23-09-2008 22:52
Ik heb gewoon een builder ervoor wat ik veel mooier en makkelijker vind. Tis ook niet alles maa wel overzichtelijke site wat een voor mij de hoofdregel is voor een site. www.dj-convert.nl jaja heb .nl domein :P
tairip    posted on 23-09-2008 23:22
Poster: Convert
Ik heb gewoon een builder ervoor wat ik veel mooier en makkelijker vind. Tis ook niet alles maa wel overzichtelijke site wat een voor mij de hoofdregel is voor een site. www.dj-convert.nl jaja heb .nl domein :P

Ja die dan weer doorgelinkt is naar een gigantisch trage gethost.nl!
tym    posted on 24-09-2008 03:42
zo jongens wat doen jullie moeilijk zeg.
wat is er mis met www.djtimson.com (of.nl)?
maak gewoon een mooie myspace aan! daar staat alles al op! je kan een bio plaatsen, agenda maken, eigen gemaakte muziek erop zetten, comments krijgen, filmpjes, fotos, ga zo maar door.
op mijn 'site' heb ik een linkje naar mn myspace (ja hij moet nog even gevuld worden maar ben em een paar dagen geleden pas gaan gebruiken), een contact linkje en een (nu nog dooie haha) link naar een demo of mixtapje. dat is toch alles wat mensen van je willen weten? ligt er natuurlijk ook aan wat voor dj je bent, want een drive inn of allround dj heeft natuurlijk wel wat meer nodig dan wat ik heb, das waar

heb em net online, maar dit is wel hoe het gaat worden. kan er eventueel nog een linkje tussen gooien als ik dat zou willen!
User edit by tym on 24-09-2008 @ 03:45:55 (44%)
Lead    posted on 24-09-2008 09:00
Niks Photoshop qua design... We hebben een basisontwerp gekozen (menu links, header erboven en rechtsonderin een groot content vlak) en zijn het toen gaan maken. Toen de layout stond zijn de grafische vlakken ingevuld terwijl de rest werd ontworpen.

Maar meestal begin je inderdaad met PS te schetsen (of op papier).
Let the BASS be louder
Stefjuuh    posted on 24-09-2008 17:44
Poster: Convert
 Ik vind alleen de tekst niet geheel lekker lezen. Er staat ook nog .nl.tt, dus zo gemakkelijk dat je die .tt weg kon halen is je editor ook weer niet..:p En je knopjes zijn wel een beetje te scheef.. kan ook aan opera ligge..
jannickv    posted on 24-09-2008 18:29
oké kijk. je sliced kent veel van css en maakt het allemaal heel erg mooi.

dan kan je iets krijgen als dit
of mss zelf dit

(voorbeelden zijn niet gesliced enzo daar steek ik mijn tijd niet in)
Convert    posted on 24-09-2008 19:36
Poster: tairip
Ja die dan weer doorgelinkt is naar een gigantisch trage gethost.nl!

Heb geduld :P Tis in iedergeval al .NL :P En hoe heb jij die gethost gevonden:P

Poster: Stefjuuh
Ik vind alleen de tekst niet geheel lekker lezen. Er staat ook nog .nl.tt, dus zo gemakkelijk dat je die .tt weg kon halen is je editor ook weer niet..:p En je knopjes zijn wel een beetje te scheef.. kan ook aan opera ligge..

Ja die editor is wel heel makkelijk, maar ik heb die .NL nog maar net :P Van iemand die een .NL overhad:P
Lead    posted on 25-09-2008 09:55
Gezien de TS meerdere keren online is geweest maar geen antwoord post...

De volgende keer alleen een preview posten als er iets draait en online staat.
Voor overige opbouwende kritiek kun je speedyshare screenshotjes beter even in de Late Leeuw posten.
Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

142 Users online: 28 Guests (114 Unknown)
Pages generated today : 19.140
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.755.655