Poster: martijno
Als ik het gekreukel weglaat is het tog geen zak aan? harstikke leeg?? of zit ik nou verkeerd:P
Scripten met html!
Poster: DJDyno
Wat moet je met een site layout?Waar ga je die op zetten?Heb je al een host? Heb je al een (.nl) domeinnaam?Daar zou ik me eerst maar eens in verdiepen voordat je ook maar iets op (virtueel) papier zet.
Poster: DJDyno
Wat moet je met een site layout?Waar ga je die op zetten?Heb je al een host? Heb je al een (.nl) domeinnaam?Daar zou ik me eerst maar eens in verdiepen voordat je ook maar iets op (virtueel) papier zet.
uhm wat ben je met een site zonder lay-out?
volgens mij is elke deftige website eerst een photoshop gemaakt
Poster: jannickv
volgens mij is elke deftige website eerst een photoshop gemaakt
Poster: Lead
Niet altijd mee eens. Je eerste schets doe je op papier/PS, maar het uitwerken doe ik het liefste online zodat je ook ziet wat het eindresultaat word.
Poster: jannickv
is djr ook niet een groot deel in photoshop gemaakt? al is het maar de header en de menu-bg
Poster: DJ-XtremerEn ik zie niet wat er mis is met die site... Evenals mijne, ook html.. Als er behoefte aan is, wil ik wel een tutorialtje hier op DJR achterlaten hoe je site sliced, afwerkt in editor, en vervolgens zo online zet.. Ik hoor het wel!
Het word qua HTML opbouw ongeveer net zoals als mij. Ik help hem een klein beetje de weg namelijk. Ik weet dat ik niet zo sterk ben in HTML etc, maar geef toe het is een site:P.
Poster: Convert
Ik heb gewoon een builder ervoor wat ik veel mooier en makkelijker vind. Tis ook niet alles maa wel overzichtelijke site wat een voor mij de hoofdregel is voor een site. www.dj-convert.nl jaja heb .nl domein :P
Poster: ConvertIk vind alleen de tekst niet geheel lekker lezen. Er staat ook nog .nl.tt, dus zo gemakkelijk dat je die .tt weg kon halen is je editor ook weer niet..:p En je knopjes zijn wel een beetje te scheef.. kan ook aan opera ligge..
Ik heb gewoon een builder ervoor wat ik veel mooier en makkelijker vind. Tis ook niet alles maa wel overzichtelijke site wat een voor mij de hoofdregel is voor een site. www.dj-convert.nl jaja heb .nl domein :P
Poster: tairip
Ja die dan weer doorgelinkt is naar een gigantisch trage gethost.nl!
Poster: Stefjuuh
Ik vind alleen de tekst niet geheel lekker lezen. Er staat ook nog .nl.tt, dus zo gemakkelijk dat je die .tt weg kon halen is je editor ook weer niet..:p En je knopjes zijn wel een beetje te scheef.. kan ook aan opera ligge..