Poster: bambamstudio
wat is dat caravalsmuziek?
Poster: bambamstudio
wat is dat caravalsmuziek?
Poster: LLCoolPHey, ik zal binnenkort nog een mix van mij onder het stof vandaan halen
Die van vorig jaar was een groot succes, in menige cafés gedraaid. Duurt 7min lang (wel een lange polonaise)
maar de moeite waard om eens te beluisteren!
Groeten,
LL Cool P
Poster: mrwhoopie
Staat je mix nog ergens online?
Poster: mrwhoopie
Staat je mix nog ergens online?
Poster: Bastian
Kan deze titel niet even aangepast worden in k*tmuziek 2009?:P Bij ons in de buurt is het altijd zo verschrikkelijk, altijd die oudjes die house te eentonig en geen muziek vinden en dan is carnaval helemaal geweldig voor die mafkezen.
Poster: altamira
Dit tekent toch wel mooi het niveau van een paar gasten op dit forum hier.Moeten toch topdj's zijn met zulk een inlevingsvermogen...misschien volgende keer geen house gaan draaien op een 50 jarige bruiloft? Blijft blijkbaar moeilijk te negeren een topic zoals dit..
Ik weet niet precies wat je met die opmerking probeert duidelijk te maken maargoed ik ga ook niet op een 50 jarige bruiloft draaien nee, een dj zijn kwaliteiten kun je ook niet stellen aan het verschillende aantal genre's die hij/zij draait. Misschien kijken ze er bij jullie anders op maar bij ons hier is het werkelijk verschrikkelijk.
Kwaliteit en carnaval gaat zowieso al niet samen, kijk maar naar die pakkie's waar iedereen maf mee loopt te doen.
Poster: Bastian
Ik weet niet precies wat je met die opmerking probeert duidelijk te maken maargoed ik ga ook niet op een 50 jarige bruiloft draaien nee, een dj zijn kwaliteiten kun je ook niet stellen aan het verschillende aantal genre's die hij/zij draait. Misschien kijken ze er bij jullie anders op maar bij ons hier is het werkelijk verschrikkelijk.
Kwaliteit en carnaval gaat zowieso al niet samen, kijk maar naar die pakkie's waar iedereen maf mee loopt te doen.
Poster: stevew
Bastian, je moet openstaan voor alles. Omdat jij enkel en alleen techno of eender wat draait ben jij niet de meest gerespecteerde dj die er is hoor. Doe eerst wat ervaring op op fuifen en feesten vooraleer je hier de grote Jan begint uit te hangen. ik zal je zeggen dat ik vorige week de driekoningenfeesten gedraaid heb (vergelijkbaar met carnaval) en als je daar al dat verkleed volk ziet op de tafels staan en vollop aan het meezingen -en springen zijn met de duimen naar omhoog naar mij toe zeg ik maar 1 ding : Da's pas echt feesten!!! Probeer jij zo'n resultaat maar te halen met techno of eender wat en dan zullen we verder praten jongen! Mijn favoriete stijlen zijn trance en retro en dat is super op het juiste moment in de avond maar als je nog niet all-round kan draaien of er zelfs niet voor open staat ben je het beste dat je op je kamer blijft verder draaien en blijf maar denken dat je Tiësto of Armin bent!
Je moet een mening hebben maar om direct dat publiek voor onozelaars te uitmaken bewijst wat voor een top-dj jij bent! Veel plezier op je kinderjump-fuifjes waar jij volledig tot je recht komt!!
(Ik heb respect voor iedereen hier maar hoe jij hier reageert gaat mijn petje te boven! Totaal NIETS van respect voor andere dj's die dat soort feesten draait dus moet ik het voor jou met je ervaringrijke 16 jaar ZEKER niet hebben!)