Stef-DJ.nl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Stefjuuh    posted on 21-09-2008 12:32
Hallo allemaal, ik heb een nieuwe website, wil deze tijdje zo houden.Ik hoor graag jullie meningLink

What do you think about Stef-DJ.nl ??

Vote :   

Roov    posted on 21-09-2008 12:34
Ziet er leuk uit met die foto van jezelf :P
Xtremer    posted on 21-09-2008 12:36
Best mooie lay-outWinking my eye. Homepage nog even vullen en wat ik ook nog zou doen is de links een roll-over geven. Als ik nu met mijn muis over de links ga is het erg onduidelijk over welke ik nu werkelijk ga. Of zet er even een afstand tussen zoals hier op DJR.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
bambamstudio    posted on 21-09-2008 12:49
luek site, misschien wat donker.
Ook zou ik je bio iets uitgebreider maken en de zin 'Na een tijd sparen' weghalen
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
View    posted on 21-09-2008 12:54
Mooie site, alleen wat te breed. Verzorg je pagina's ook meer zoals je bio, hou het bij meer dan alleen wat tekst die overigens niet mooi is. Maak hem smaller, lichter en afgewerkter en hij is mooi!
sanderk    posted on 21-09-2008 12:58
leuk gemaakt ....
Stefjuuh    posted on 21-09-2008 13:22
Poster: DJ-Xtremer
Best mooie lay-outWinking my eye. Homepage nog even vullen en wat ik ook nog zou doen is de links een roll-over geven. Als ik nu met mijn muis over de links ga is het erg onduidelijk over welke ik nu werkelijk ga. Of zet er even een afstand tussen zoals hier op DJR.
 Ik heb hier totaal geen last van, en het is maar een klein deel wat je laadt, mocht je verkeerd klikken. Het aanpassen is best een klus. Tekst qua inhoud is inderdaad nog een beetje magertjes. Te breed vind ik hem niet, op 1024*786 is hij prima, hoogte misschien iets te, druk dan gewoon even op F11!..Winking my eye Tekst is inderdaad beste niet, hij pakt nl. standaardtekst van je browser, moet nog even een goeie uitkiezen die op elke pc geinstalleerd staat. Zie nu ook dat ik een belachelijke fout heb gemaakt, wie hem vind voor ik hem opgelost heeft krijgt een blije smiley!
LouisCasper    posted on 21-09-2008 13:56
Ageanda?
http://www.louiscasper.com
Stefjuuh    posted on 21-09-2008 14:09
Cool Goedzo!
Convert    posted on 21-09-2008 16:10
Als ik jou was zou ik een header maken ipv van gewoon Stef DJ of je logo daar neerzetten, voor de rest vind ik de kleurencombi en je achtergrond echt mooi lijken Happy, laughing Wat xtremer ook zei ik zou ruimte tussen de navigatie punten zetten.

En gewoon je tekst o.a. bio uitbreiden wat ook eerder is genoemd Winking my eye

Ook zou ik je navigatie punten ff wat aanpassen ik had namelijk NL en ENGELS door elkaar zoals wel Home (in engels dus) en Biografie (gwoon weer Nederlands) dus of alles NL of alles ENGELS Happy, laughing En de afkorting Bio klinkt ook beetje msn taal ik zou er gwoon Biografie of Biography van maken Winking my eye
Stefjuuh    posted on 21-09-2008 17:14
Logo heb ik niet, Maar die er later inplaatsten is de moeite niet. Ik ondervind zelf niet echt problemen met de redelijk kleine navigatieknoppen, maar zal het binnenkort dat even aanpassen.De woorden zullen even engels gemaakt worden, zal zorgen dat de site 2-talig wordt
Boyd    posted on 21-09-2008 21:10
Ziet er leuk uit!

alleen zou ik de buitenste rand overlaten lopen in de achtergrond!

(verwend imageready gebruiker?)
Stefjuuh    posted on 21-09-2008 21:32
Nope.. photoshop..(imageready, kun je dat eten?) je bedoelt die blauwe rand weglaten? Zal even naar het effect kijken

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

172 Users online: 21 Guests (151 Unknown)
Pages generated today : 29.259
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.765.774