Poster: Nandi
Raar:s Waneer komt die officeel uit ?
Poster: RenéKuppens
Hoi,,
Tot mijn verbazing is Calor Del Verano (Radio Edit) gelekt!
het is de 128 kbps versie...
als je hem tegen komt en je kunt de link delete zeg ik 'alvast bedankt'
Respect
René
Poster: Lead
Bij iemand die ik ken heeft iemand bij de platen perserij gelekt, nog voordat de artiest de plaat uberhaupt in handen had. Ik bedoel maar te zeggen dat je het jammer genoeg niet tegen kunt houden.De verkoop van de plaat in kwestie is overigens goed verlopen dus die leek er beperkt van te lijden.
Poster: RenéKuppensPoster: Lead
Bij iemand die ik ken heeft iemand bij de platen perserij gelekt, nog voordat de artiest de plaat uberhaupt in handen had. Ik bedoel maar te zeggen dat je het jammer genoeg niet tegen kunt houden.De verkoop van de plaat in kwestie is overigens goed verlopen dus die leek er beperkt van te lijden.
Ja weetje wat het is.. er hangt zo'n cultuur tegenwoordig..
WIE HEEFT WELKE PLAAT HET EERST ..
en dan is dat vooral bij de NON Pro dj's.. die met het hebben van platen die nog niet uit zijn de bom uit willen hange.. en daar alles voor doen rippen van hyves players myspace players echt om de ziekte van te krijgen..
en als dan een plaat ineens uitkomt roepen ze die is oud heb ik al lang.. ..
helaas het zei zo
en renzis ben ik idd aan het proberen..
Helemaal gelijk jonge!! Maar doen we niets aan...
Poster: RenéKuppensPoster: LeadKan het me helemaal voorstellen.. Af en toe een illegaal nummertje downloaden die mij in 320 wordt aangeboden maak ik mij wel eens schuldig aan.. Maar serieus, rippen van hyves players?:S Dan maar jingletjes drdoorheen gooien...
Ja weetje wat het is.. er hangt zo'n cultuur tegenwoordig..
WIE HEEFT WELKE PLAAT HET EERST ..
en dan is dat vooral bij de NON Pro dj's.. die met het hebben van platen die nog niet uit zijn de bom uit willen hange.. en daar alles voor doen rippen van hyves players myspace players echt om de ziekte van te krijgen..
en als dan een plaat ineens uitkomt roepen ze die is oud heb ik al lang.. ..
helaas het zei zo
(/quote>
en renzis ben ik idd aan het proberen..
Poster: sanderk
zeker klote ...
heb wel dit nr rene_kuppens_and_setrise-restless_prospects__dirtcaps_remix
super man klinkt erg goed ..........respect!
Poster: jannickv
...ik moet die 128 versie toch niet van me pc gooien? (a)
Poster: jannickv
ik moet die 128 versie toch niet van me pc gooien? (a)