Calor Del Verano Gelekt! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RenéKuppens    posted on 19-09-2008 17:29
Hoi,,

Tot mijn verbazing is Calor Del Verano (Radio Edit) gelekt!

het is de 128 kbps versie...

als je hem tegen komt en je kunt de link delete zeg ik 'alvast bedankt'

Respect

René

What do you think about Calor Del Verano Gelekt! ??

Vote :   

Nandi    posted on 19-09-2008 17:30
Raar:s Waneer komt die officeel uit ? 
RenéKuppens    posted on 19-09-2008 17:32
Poster: Nandi
Raar:s Waneer komt die officeel uit ? 

ik doe me best maar het wil niet vlotte
justjustin    posted on 19-09-2008 17:54
Poster: RenéKuppens
Hoi,,

Tot mijn verbazing is Calor Del Verano (Radio Edit) gelekt!

het is de 128 kbps versie...

als je hem tegen komt en je kunt de link delete zeg ik 'alvast bedankt'

Respect

René

das klote...
Hoop dat de verkoop nog wel gaat knallen...maar lekken hou je tegenwoordig niet meer tegen...
Renzis    posted on 19-09-2008 17:55
ik zou eens de database van speedyshare doorzoeken (+ account) en de eventueel gevonden link melden als ik jou was.
Lead    posted on 19-09-2008 18:18
Bij iemand die ik ken heeft iemand bij de platen perserij gelekt, nog voordat de artiest de plaat uberhaupt in handen had. Ik bedoel maar te zeggen dat je het jammer genoeg niet tegen kunt houden.

De verkoop van de plaat in kwestie is overigens goed verlopen dus die leek er beperkt van te lijden.
Let the BASS be louder
RenéKuppens    posted on 19-09-2008 18:45
Poster: Lead
Bij iemand die ik ken heeft iemand bij de platen perserij gelekt, nog voordat de artiest de plaat uberhaupt in handen had. Ik bedoel maar te zeggen dat je het jammer genoeg niet tegen kunt houden.

De verkoop van de plaat in kwestie is overigens goed verlopen dus die leek er beperkt van te lijden.

Ja weetje wat het is.. er hangt zo'n cultuur tegenwoordig..

WIE HEEFT WELKE PLAAT HET EERST ..

en dan is dat vooral bij de NON Pro dj's.. die met het hebben van platen die nog niet uit zijn de bom uit willen hange.. en daar alles voor doen rippen van hyves players myspace players echt om de ziekte van te krijgen..

en als dan een plaat ineens uitkomt roepen ze die is oud heb ik al lang.. ..

helaas het zei zo

en renzis ben ik idd aan het proberen..
justjustin    posted on 19-09-2008 18:49

en dan is dat vooral bij de NON Pro dj's.. die met het hebben van platen die nog niet uit zijn de bom uit willen hange.. en daar alles voor doen rippen van hyves players myspace players echt om de ziekte van te krijgen..

helaas het zei zo

Helemaal gelijk jonge!! Maar doen we niets aan...

Stefjuuh    posted on 19-09-2008 20:40

helaas het zei zo
(/quote>

Kan het me helemaal voorstellen.. Af en toe een illegaal nummertje downloaden die mij in 320 wordt aangeboden maak ik mij wel eens schuldig aan.. Maar serieus, rippen van hyves players?:S Dan maar jingletjes drdoorheen gooien...

User edit by Stefjuuh on 19-09-2008 @ 20:59:26 (1%)
DJ_IVI-R    posted on 20-09-2008 00:17
natuurlijk, wanneer je iets in je player zet op hyves, myspace of eender wat, geef je wel een kans aan zo'n mensen...
www.nikan.be
Xitrate    posted on 20-09-2008 01:28
Het is kut ja, maar zoals iedereen weet worden er nou eenmaal veel housetracks geshared op enorme communities. Je had het dus wel kunnen zien aankomen. Ik durf je ook op papier te geven dat als de plaat gereleased wordt, dat hij dan ook binnen een dag op de grote share-communities te downloaden valt.

Don't get me wrong, ik vind het ook erg lullig voor je en verkeerd dat het gebeurd (draaien met een 128kb/s rip.. hoe triest, doe het dan goed en wacht tot de full 320..), maar zo gebeurt het nou eenmaal. Nothing you can do about it..

En ja, het is nogal logisch dat het allemaal NON Pro DJ's zijn, aangezien 80% - 90% dat is. Daar zitten dan ook een hele hoop amateur DJ's tussen die zichzelf PRO noemen, want willen we dat niet allemaal zijn? Happy, laughing
Lawrenz    posted on 20-09-2008 08:41
Klote! Zal een oogje in t zeil houden.
sanderk    posted on 20-09-2008 09:08
zeker klote ...
heb wel dit nr rene_kuppens_and_setrise-restless_prospects__dirtcaps_remix
super man klinkt erg goed ..........respect!
Bastian    posted on 20-09-2008 14:20
Het is zeker gaar dat hij uit is gelekt alleen gelukkig is het de radio en niet de extended.
Daarbij is het ook een 128, wat natuurlijk wel vervelend is maar ook een klein beetje de schade beperkt!
Maargoed als je opeens je track ziet verschijnen in een mix (behalve die van mij:P) dan weet je wel wat je te doen staat (of iemand tipt René ff!).
Maar succes verder nog met de release:D Komt vast goedWinking my eye
RenéKuppens    posted on 21-09-2008 19:38
Poster: sanderk
zeker klote ...
heb wel dit nr rene_kuppens_and_setrise-restless_prospects__dirtcaps_remix
super man klinkt erg goed ..........respect!

txs's!
Boyd    posted on 21-09-2008 20:55
Rene!

Gods, wat klote voor je!

Waar hebben ze hem vandaan gehaald, van je hyves of heeft iemand een promo gelekt!

Je kan ze beter niet op youtube zetten, want ze rippen tegenwoordig echt alles!

Denk niet dat dit echt uitmaakt voor de verkoop, de echte freaks willen toch 320kb/s!

suc6 met het zoeken, ik hou het wel ff in de gaten!
Roov    posted on 21-09-2008 21:18
@ Boyd, je kan gewoon een line output opnemen van je computer hoor Winking my eye
Dus je kan alles rippen tegenwoordig....
Boyd    posted on 21-09-2008 21:36
@flippin, Ja dat weet ik! doe jij het ook soms?

Illusion    posted on 21-09-2008 22:10
Daarom zet ik mijn tracks... Nooit op site's als Hyves, of Youtube. En als ik iets upload, zorg ik dat de link wordt verwijderd na ontvangst van het nr.

Maar erg klote voor je. Ik weet hoe het voelt. Je steekt er veel werk in, en vervolgens de andere dag wordt ie gewoon al geripped. Nee erg zielig, vooral de wannabee dj's zoals je zei die nog niet in het proffessionele dj bussiness zitten. (die dit dan doen).

Maar ik zal een oogje in het zeil houden!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
jannickv    posted on 21-09-2008 22:33
ik vond hem op

http://www.webfilehost.com/

heb een mailtje gestuurd en na 1 uurtje was ie weg

wel goed nummer trouwens xD
ik moet die 128 versie toch niet van me pc gooien? (a)
Xitrate    posted on 21-09-2008 22:36
Probleem is ook vaak dat DJ's er geen controle over kunnen hebben. Ze kunnen wel proberen bijvoorbeeld niet te uploaden op Hyves of op YouTube, maar als ze ze eenmaal te koop zetten op bijvoorbeeld Dance-Tunes zijn er ook weer genoeg mensen die hem kopen en vervolgens doodleuk sharen. Het is nou eenmaal iets waar je rekening mee moet houden als je gaat producen..

Van de andere kant is het natuurlijk wel een blijk dat je nummer wordt gewaardeerd en dat mensen hem willen hebben Winking my eye
bambamstudio    posted on 21-09-2008 22:47
ach, toen ik nog een label had lekte er al mp3 van releases op internet voordat het vinyl zelfs geperst was.....Dit kon alleen maar komen door de demo versies die wij naar DJ's stuurde voor support
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Lead    posted on 22-09-2008 07:25
Poster: jannickv
...ik moet die 128 versie toch niet van me pc gooien? (a)

Jij, eigenlijk uit respect wel Winking my eye
Aangezien hij (nog) niet uit is, is het een illegale track...
Let the BASS be louder
MaykFroix    posted on 22-09-2008 09:03
Echt, wat moet je met een 128 kbps versie van een nummer.... Als je zoiets durft te draaien in een club dan ben je echt een grote knuppel. Je moet het gewoon zo zien: het is een goede promotie van je track. Mochten mensen het nummer leuk vinden dan kopen ze hem toch wel in betere kwaliteit. 128 kbps is gewoonweg niet om aan te horen en helemaal al niet in een club. 
Illusion    posted on 22-09-2008 12:09
Poster: jannickv

ik moet die 128 versie toch niet van me pc gooien? (a)

Lijkt me wel. Beetje lullig.

Kun je daar ook zien wie hem heeft geupload?
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Renzis    posted on 22-09-2008 13:04
Ik snap uberhaubt niet waarom mensen al die tracks online sharen.

Als ik een vette plaat heb, wil ik eigenlijk de enige zijn die em heeft. zodat ik er mee kan knallen en niet de prutser na of voor mij.

vroegah (die tijd heb ik dan niet meegemaakt, helaas) gingen de dj's naar de platenzaak, zocht je naar de vetste plaat en kocht je hem, dan had jij hem en nog 300 jongens door het hele land heen. Nu heeft iedereen een beetje leuk plaat, zo gaat toch elke set op elkaar lijken.

337 Users online: Lead & 11 Guests (325 Unknown)
Pages generated today : 88.209
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.476.583