een overgevoellige play knop...
Iemand enig idee of dit simpel te verhelpen is ofdat ie echt binnen zal moeten
DJ - Producer
What do you think about CDJ1000 cue/play door er op te blazen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Wordt even weg brengen. Denk dat je het framepje kapot hebt gemaakt.
Schakelaartje is niet zo duur, framepje kost een paar tientjes. Zelf erin zetten zou ik alleen doen als de garantie voorbij is en je weet hoe je netjes electronica moet solderen.
Maar dit is een bekend probleem bij veel gebruikte cdj's.. Ik heb ooit gehoord dat je er dan een ringetje bij kan laten plaatsen, zodat het niet zo snel nog een keer gebeurd, waarom doet pioneer dit niet standaard?
Dit is niet alleen een Pioneer probleem...
Maar vooral het probleem van de microswitch.
Dat kleine knopje word vanaf de fabriek afgegeven met een bepaald aantal indrukkingen.. Het is niet te controleren hoevaak iemand op dat knopje heeft gedrukt, dus van garantie is vrijwel nooit sprake...
Laat je het knopje vervangen ben je met een paar tientjes klaar! 3k zou wel meteen de ceu en de play beide vervangen.
Ik zie ook wel eens mensen die staan toch op
die knoppen terammen, dat ik wel eens denk dat zn hand in die cdj verdwijnt..
Dat is er ook niet goed voor!
Ik snap niet waarom ze bij Pioneer geen "quick return" zetten op de CDJ-1000. Geniale vonds op de CDJ-800 als je alleen het jog wil gebruiken om te starten, back-cueen en te stoppen.
Zo'n schakelaartje gaat zo'n 250.000 klikjes mee.... En daarna kan hij er de geest aan geven. Vervanging is relatief simpel en voordelig.
Net zoiets als Faders.... Zijn net banden van auto's, die gaan een hele tijd mee, maar eens moet je ze vervangen omdat het profiel minder diep wordt...
speler wordt vrij intensief gebruikt in een cafe dus het is zeker mogelijk dat het probleem ligt aan de normale slijtage. even binnen brengen dus
draaien op over gevoellige knoppen is niet direct leuk!
DJ - Producer
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.127 days. Post CommentThat would be 204.2 months or a whopping 16.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...