wat is volgens jullie battelen?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lukaz    posted on 15-07-2005 20:17
hey ik werd laatst gvraagd voor een battle,,  alles cool enzo..  later vroeg iemand anders me ook voor een battle alleen dat  ging heel anders.. wat is volgens jullie battlen??           (ik bedoel niet met een mic als bij mc's)

What do you think about wat is volgens jullie battelen? ??

Vote :   

Dj_Kevin    posted on 15-07-2005 20:21
Dan ben je met 2 Dj's en dan gooit de een er een plaat op en de andere dj gooit er dan weer een plaat op. Je moet dus een mix maken op de plaat van de andere dj. Kan natuurlijk ook met cd's
Jorrit    posted on 15-07-2005 20:24
je hebt meer soorten: bijvoorbeeld om en om een plaat.
Maar wat veel vetter is is 2 dj's die gewoon hun hele set doorelkaar heen draaien.
Mod edit by Jorrit on 16-07-2005 11:23 (1%)
Ves    posted on 15-07-2005 20:49
Par example: http://www.h-2.nl/
Mod edit by tairip on 16-07-2005 00:27 (3%)
Basrose    posted on 16-07-2005 21:30
Je kan b2b battele... dus met 2djs en 1 set en dan om de beurt.

Of je kan battelen met 2 sets volgens mij 3 mixers en 4 of 6 turntables... er is hier een hoop discussie en onduidelijkheid over. maar volgens mij zit het zo. 2 mixers worden op 1 mixer aangesloten en die derde zeg maar gaat naar de versterker enz... dus de ene dj kan de plaat van de andere niet killen/bewerken. dat maakt het erg moeilijk!
strezz    posted on 21-07-2005 14:47
het wordt in iedergeval vaak een zooitje. Uitgezonderd natuurlijk de toppers
Rhino    posted on 21-07-2005 15:09
in turntablisme land is een battle niets meer dan het overtreffen van je uitdager qua skills.
je hebt twee sets , 2 dj,s (of meer natuurlijk)buurman A dopet een stukje muziek met scratch.
op een moment pakt heer/vrouw B het over en doet ook een scratch met als intentie die beter te doen dan heer/vrouw A
op een gegeven moment zal een van de twee de skills boven het hoofd stijgen !
Een DMC championship is een echt battle kampioenschap!
volgens mij staat hier op de site ook ergens een link naar een filmpje van DJ emerge !
dat is een battle, alleen jammer dat je zijn voorgangers niet ziet om te vergelijken.
dj krijgt ook punten als bij een boxwedstrijd .
degene met het hoogst aantal punten verkregen door de beste skills is winner of the battle.
deze persoon kan weer worden uitgedaagd voor een nieuwe battle !

This is an old Topic

No new postings for 7.360 days.
 Post CommentThat would be 245.3 months
or a whopping 20.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

274 Users online: 119 Guests (155 Unknown)
Pages generated today : 20.717
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.928.009