Ga er allemaal maar eens even lekker voor zitten, want dit wordt een heel verhaal

.
Ik ben dus aan het kijken naar een nieuwe mixer en leuke monitoren. Momenteel draai ik op een Reloop RMX-30 mixer met hierop aangesloten logitech PC speakertjes. Niet echt ideaal dus. Ik had mezelf al een aantal spuletjes uitgezocht, namelijk:
Mixer: Reloop RMX-40 DSP BLACKFIRE
Monitoren: KRK Rokit RP-5Nu heb ik hier een aantal vraagjes over. Ik weet dat de KRK's actief zijn, maar is het ook mogelijk om deze op mekaar door te lussen? Of heb ik nu beide masters van mijn mixer nodig? Ik wil namelijk ook nog de mogelijkheid houden om op te nemen met mijn pc, dus ik heb eigenlijk de master twee nodig om op te nemen. Hoe gaat dit precies met deze KRK's. Ik weet dat Reloop ook de USB versie heeft van de RMX-40, maar na reviews gelezen te hebben bleken deze knoppen wat "plasticachtig" aan te voelen. Vandaar dat ik liever de DSP heb.
Ook heb ik een vraag over faderstart. Ik heb 2 CDJ400's, en zou dat faderstart wel graag willen proberen. Ik zie dat er wel een effecten send & return op zit, maar ben niet bekend met al dit soort specs. Is het dus mogelijk om met deze mixer en 2 CDJ400's te faderstarten? Als het niet mogelijk is is dit ook geen probleem, het leek me gewoon eens leuk om te proberen

.
Verder zit ik nog te twijfelen wat mijn eerste aankoop zou worden. Op de bekende webshop zijn de monitoren vrij goedkoop te krijgen (€125,- per stuk), maar ik zie zo ook wat leuke aanbiedingen voorbij komen wat betreft (dan wel geen tweedehandse) RMX40. Wat zouden jullie hier doen?