Je hebt gelijk BamBam.
Dit is mijn studio.. niet haten boys..
http://blog.makezine.com/organ_today.jpg
Poster: bastianhecker
maar hier voor moet je pc toch ook aangepast worden? met de video kaart ofso?
Poster: rmoormanMooi systeem...wil ik ook wel
je zou ook kunnen kijken naar een kastje zoals de Matrox Dual(triple)head2Go. Heb hem zelf ook aan me macbookpro hangen, die maakt van meerdere monitoren 1. Dus daarvoor hoef je maar 1 ingang te hebben. Door middel van software wordt je 'extra brede beeldscherm' als 2 of 3 beeldschermen gezien. Het kastje bevat zelf hardware zodat het je computer niet vertraagt. Tip.
Hier de link naar Matrox website
Zo'n kaart met 4x dvi is waarschijnlijk erg duur lijkt me.
Poster: Lawrenz
En @ Illusion, da's wel toevallig dan, of vind iedereen deze indeling het lekkerste werken
Poster: rmoorman
je zou ook kunnen kijken naar een kastje zoals de Matrox Dual(triple)head2Go. Heb hem zelf ook aan me macbookpro hangen, die maakt van meerdere monitoren 1. Dus daarvoor hoef je maar 1 ingang te hebben. Door middel van software wordt je 'extra brede beeldscherm' als 2 of 3 beeldschermen gezien. Het kastje bevat zelf hardware zodat het je computer niet vertraagt. Tip.
Hier de link naar Matrox website
Poster: RenéKuppens
Nou..
Daar gebeurd het dan allemaal
Laptopje met midi bordje mengpaneel met midi aan ableton en laat me maar los
Hardware uitbereiding zie ik niet zitten een groten mengtafel of in dergelijke heb ik niet nodig kan alles met mijn laptop en spendeer liever paar euro's aan een goede soft synth
Poster: Prozei
de meeste semi-pro audio interfaces (geluidskaart)hebben ook een midi interface aan boord.
dus je hoeft maar 1 apparaat aan te schaffen
Poster: Illusion
Wat je hiervoor nodig hebt is een PCI-E?Videokaart met 2 x VGA of 2 x DVI. (Dit kan dus niet via je onboard videokaart op je moederbord).
Sinds kort is er een videokaart uitgekomen met 4 DVI aansluitingen, wat dus inhoud dat je 4 monitoren kan aansluiten. Daarintegen moet je een goede voeding hebben natuurlijk.
@ Lawrenz: Zoals jij FL hebt ingedeeld:p heb ik het ook. :D
Geweldig deze quote hieronder:
Je hebt gelijk BamBam.
Dit is mijn studio..? niet haten boys..
http://blog.makezine.com/organ_today.jpg
*Aanvulling, voor mensen zonder PCI-E slot in hun pc.. Er zijn ook gewoon PCI videokaarten te krijgen met 2 uitgangen, daarbij blijft je moederbordkaart meestal ook werken. Ik heb er toen 1 weten over te kopen voor 40 euro'tjes. Uiteraard kan je hier niet dik mee gaan gamen oid.
Poster: dacuba
Dat ziet er zeker niet slecht uit.. Die klok-projector heb ik hier ook nog ergens staan, hehe.. als ik zo vrij mag zijn, in welke wijk woon je?