Ben er nog maar net mee aan de slag hoor Marc

Ik maak iets wat moet doorgaan voor wat acid en voel me geroepen terug in de tijd van de allereerste house (Chicago?)
Maar als ik het goed begrepen heb had Daft Punk dat ook, wie weet waar heen evolueer ik

--> gewone heriie

Ik draai veel knoppen en pruts maar wat raak met mijn patterns, speel alles door elkaar over elkaar. Heel veel plezier en meestal best iets dat in mijn oren niet vloekt. Uiteraard is het behoorlijk repetitief omdat ik handen tekort kom om alle knoppen te manipuleren

Enorm fijn om power on en go. Tov een DAW tuur je op een scherm en gebeurd er niks als je play duwt. Ik overdrijf een beetje maar dit is echt muziek maken en een DAW is voor mij een blok frustratie voor daar iets uit te krijgen valt...
Als ik nog wat beter heb begrepen hoe ik wat goed over elkaar klinkend kan hebben dat boeit, probeer ik eens iets op te nemen dat voor een track kan doorgaan (mits ik vergevingsgezinde luisteraars heb)
Ik maak trouwens muziek voor mezelf, niet meer om iemand te pleasen.
De xox is een nieuwtje: heeft de n0nx0x chip aan boord met aangepaste frontplaat. Zo kan je 'm programmeren zoals een echte TB303: noten en timing apart. Dat bleek heel geliefd op de synthmeet, die kerel naast me (ik had de minibrute bij) was erg te spreken over de bassbot vs de xox. Net omdat die timing programeren uit 't vuistje kon.
De n0nx0x kan dat nu ook, en m??r. Er is dus een extra reden om g??n bassbot te kiezen. Heb jij er ondertussen een? Weet dat je er eentje hebt overwogen.