Poster: Mantana
Ja die is echt super. Ik moet er nog wel een paar weken voor gaan zitten denk ik om helemaal te weten hoe die werkt. Het is wel een ouder model, maar heb hem met behoorlijk wat mazzel erg goedkoop kunnen kopen.
LouisCasper, de iMac trekt het nog best redelijk al loopt hij wel een enkele keer al vast. Maar een komt een nieuwe Mac Pro op de markt. Die wil ik eens afwachten.
Alle synths, behalve de Blofeld, worden ook vanuit Logic aangestuurd via AU. Werkt perfect.
Poster: MantanaDan hebt ge chance gehad :D Tweedehands komt de gemidelde prijs op zo'n 1600 euro neer :D
Ja die is echt super. Ik moet er nog wel een paar weken voor gaan zitten denk ik om helemaal te weten hoe die werkt. Het is wel een ouder model, maar heb hem met behoorlijk wat mazzel erg goedkoop kunnen kopen.
LouisCasper, de iMac trekt het nog best redelijk al loopt hij wel een enkele keer al vast. Maar een komt een nieuwe Mac Pro op de markt. Die wil ik eens afwachten.
Alle synths, behalve de Blofeld, worden ook vanuit Logic aangestuurd via AU. Werkt perfect.
Poster: Overtracked
Devine condensator usb mic en een M-audio Keystation 49!
Poster: bambamstudioIk heb gene micro nodig Marc, zoals die van mij kan roepen !!?
Wat voor mic heb je?
Poster: LouisCasper
Ziet er mooi uit! Wat zien we allemaal precies staan?
Poster: Overtracked
Ik heb onlangs me studio uitgebreid met een nieuw keyboard en een nieuwe mic.