Poster: mikedhanpat
Waarom heb je niet voor een Intel processor gekozen massacre? i5 3570K bijvoorbeeld
?
bewust gedaan, Ik heb zelf heel erg veel pech gehad met Intel processoren en stabiliteits problemen met Overclocken icm Intel CHIpsets. Amd is Goedkoper en had veel goeds gelezen over de 1100T black Edition, moet zeggen... alles wat ik gelezen heb / had Klopte als een bus. Draaid nu met luchtkoeling Stabiel 4.2 Ghz en word? Stressed? 'maar' 60 Graden.
?
ik ben geen intel Hater ofzo, maar heb gewoon te veel pech gehad... dit betekend overigens niet dat ik niet nog eens een intel zou uitproberen. Dit systeem draaid trouwens Nu windows, maar heeft een heletijd Hackingtosh gedraaid zonder enige problemen/ fouten ( op wat fouten na van de AMD kernel, maar daar heb ik zelf geen controle over omdat ik die niet kan herschrijven) . Wilde toen logic pro uit proberen ( dit heeft wel voor veel werk gezorgt , moest het hele install script? bijlangs ) omdat dit normaliter alleen werkt izm een 'Speciale' Videokaart en processor

)
Update !!
?
ik ben niet heel handig met gereedschap dus het is allemaal een wonder dat het hout niet helemaal versplinterd

Maar heb weer iets toegevoegd om het werken iets te vergemakkelijken, De afwerking van t geheel moet nog plaats vinden, maar wil alle groote details wel al voorelkaar hebben

?
Nu nog even een mooi 3e scherm op de kop zien te tikken voor boven mijn Midi board, zodat ik gelijk kan zien wat ik speel/doe.