Poster: Lucalicious
Iets met veel knopjes, buisjes en dergelijke?
Poster:?Maracas
Een limiter? :P
Poster:?Estacy
een apparaat om zoveel mogelijk verschillende potmeters te testen? (serieus, ik zie iets van 4 verschillende
Poster:?Maracas
JE EIGEN HANDGEMAAKTE EQUALIZER! Now i remember again hahaha! Dat zei je een tijd geleden nog :P
Poster:?Xurion
De VoltEQ van Wytse was toch al af?
Poster:?RyanSilva
Waarom heeft die man een thumbs down gekregen??
Poster: FSR
Een handgemaakte EQ van Wytse?!
?
Als die af is MOET ik die EQ horen! Kan ik al een afspraak maken wanneer die af is Wytse
?
Poster: Xurion
img src='http://imageshack.us/a/img17/4673/20130408151352.jpg' alt='' width='600' height='338'>
Welkom in mijn vanalles en nogwat multi-use studio. Hier wordt de laatste tijd ook veel lichtshows in WYSIWYG ontworpen en geprogrammeerd in voor school maar ook afgemixt voor school (afmixen gebeurd meer op school dan in deze studio vanwege mijn slechte monitoren). Daarnaast natuurlijk ook producen en DJ'en wat helaas op een laag pitje stond de laatste tijd door veel lopende producties.
Whishlist:
Een flinke Windows computer (weet nog niet precies de specificaties, ik ga deze computer in juni bouwen)
Een 3dconnexion spacenavigator (voor CAD en WYSIWYG tekeningen)
Een setje goede studio monitoren (staat al enige tijd op mijn whishlist maar werd steeds naar onder geschoven door andere nodige aankomen)
Wat je ziet op deze foto's:
-Studio
Akai APC20
Allen & Heath Xone 1D
Allen & Heath Xone 2D
Leatherman Wave
LEDLenser P7
Behringer DJX750
Mackie Tapco Blend 6
22' 1080p Acer beeldschermen
15' Acer beeldscherm
Macbook Pro late 2011 met 16GB ram upgrade