Laat je studio eens zien! (56/62)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DeteqBoy    posted on 15-09-2008 21:34
Het lijkt mij leuk om van verschillende mensen is te zien wat hun werkplek is op het gebied van tracks maken. Eigenlijk zou ik zelf de aftrap moeten nemen maar tot nu toe gebruik ik alleen mijn latop met wat vst's dus niet echt boeiend om een foto van te maken. Maar plaats hier dus je foto's van je 'studio' Happy, laughing

Ik weet dat we ook het dj booth gedeelte hebben maar dat is niet echt voor produceer werkplekken Happy, laughing mocht het toch zo zijn dat het de bedoeling is dat het daar gepost wordt dan mag een modje deze natuurlijk dichtgooien Happy, laughing

What do you think about Laat je studio eens zien! ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 12-02-2013 08:46
Poster: FASA
Haha dat zou kunnen inderdaad dat hij ze gebruikt om zijn Xbox 360 met zijn eigen tracks te mixen :P

Goed idee! On-Stage BlackOps!
Wytse    posted on 13-02-2013 11:45
Poster: MoXeGy
Oe, Retro! Wytse

Ken je het merk? Maken 1-op-1 clones van het origineel uit 1957! Echt een gaaf ding, en kunt hem altijd nog gebruiken als kachel, of om er een ei op te bakken Winking my eye
White Sea Studio
Relecto    posted on 13-02-2013 15:09
Poster: LouisCasper
Ziet er echt heel gaaf uit! Hoe bevallen die HS80M's? En waarom heb je eigenlijk 2 midi-keyboards?

Dank! De Yamaha's bevallen me echt super. Ik heb die KeyRig49 destijds zelf aangeschafd en het 2e keyboard (Alesis) heeft een vriend van mij er ooit neergezet omdat hij er niks mee deed. En met samenwerkingen is het soms best handig, als je begrijpt wat ik bedoel.

Poster: Wytse
Waarom zijn die speakers zo ver ingedraaid?

Dat ligt denk ik aan de foto, als je hem uitvergroot (er op klikt) is het al wat beter maar ze staan nu perfect op oorhoogte en goed gericht.
audiounknown    posted on 11-03-2013 13:49
img src='http://4.media.hyves-static.net/1492037339/6/td7X/0/img1492037339.jpeg' alt='' width='700' height='525'>

Hele nette set up Louis ! Vrijwel identiek aan de mijne ... Wat voor muziek maak je ? ( mss vraag die eerder gesteld is, maar ben nieuw hier )

audiounknown    posted on 11-03-2013 14:23
Poster: LilQuint

Wat een bizar mooie studio Stef ... complimenten ! Heb je die 'Jan Morel' componenten los gekocht ? Vriend van ons heeft zijn studio laten ontwerpen door Jan Morel ... pfff .. je weet niet wat je ziet ( en hoort )

Ben benieuwd wat er allemaal uit die studio gaat komen ! Al releases op de planning staan ? IK zag dat je een release bij Dick heb gehad ( BYM ) echt cool ! Keep up da good work !
LouisCasper    posted on 11-03-2013 15:05
Thanks! Ik maak over het algemeen Progressive House. Die foto is trouwens al wat verouderd, er staat tegenwoordig ook nog een Samson D1500 RTA, samen met dat Showtec stekkerblok weggewerkt in een mooi 19' kastje. Ook staat de iMac niet meer in de thuisstudio, maar in m'n studentenkamer in Amsterdam. Voor het produceren gebruik ik nu een 15' Retina MacBook Pro met nog meer power dan die Quad-core iMac :D.
http://www.louiscasper.com
audiounknown    posted on 11-03-2013 16:02
Ik maak over het algemeen Progressive House..

Cool .. ga zeker eens ff luisteren op Soundcloud ... ook al dingen uitgebracht ? Met zulke spulletjes moet er toch wel wat uitkomen niet ?
LouisCasper    posted on 11-03-2013 16:21
De afgelopen maanden heeft het produceren een beetje stil gelegen, doordat ik sinds eind augustus in Amsterdam woon en m'n studio bij m'n ouders in Bunschoten is. Binnenkort wil ik weer eens een beginnetje maken en dan hoop ik op een release.
LouisCasper    posted on 23-03-2013 16:36
Om nog even terug te komen op het vorige, met deze track ben ik nu bezig:
https://soundcloud.com/louiscasper/louis-casper-naamloos/s-NrZfa
Stefjuuh    posted on 23-03-2013 20:07
Sinds een week een nieuwe studiolocatie, ben verhuisd naar Amsterdam.
Het is wat aan de kleinere kant, maar ach...

Maandag even MoPads bestellen voor de buurtjes!

Stefjuuh    posted on 23-03-2013 20:11
Om nog even terug te komen op het vorige, met deze track ben ik nu bezig:
https://soundcloud.com/louiscasper/louis-casper-naamloos/s-NrZfa

Ik tikte mijn RP6jes toch echt even harder. Keep up the good work!?
Vind het een erg lekker plaatje! Bass zit er wel errug dik in.

LilQuint    posted on 23-03-2013 20:13
Poster: audiounknown
Wat een bizar mooie studio Stef ... complimenten ! Heb je die 'Jan Morel' componenten los gekocht ? Vriend van ons heeft zijn studio laten ontwerpen door Jan Morel ... pfff .. je weet niet wat je ziet ( en hoort )

Ben benieuwd wat er allemaal uit die studio gaat komen ! Al releases op de planning staan ? IK zag dat je een release bij Dick heb gehad ( BYM ) echt cool ! Keep up da good work !

Thanks! Jan Morel heeft deze geleverd en opgehangen, ik heb hem gewoon vrij zijn gang laten gaan haha!

Staan binnekort nog wat leuke dingen op de planning! Happy, laughing
LouisCasper    posted on 27-03-2013 14:15
Poster: Stefjuuh
Ik tikte mijn RP6jes toch echt even harder. Keep up the good work!?
Vind het een erg lekker plaatje! Bass zit er wel errug dik in.

Thanks! De bass was inderdaad wat overweldigend, heb ik wat aangepast. Ik heb in dit?topic de final version geplaatst, dan kunnen we hier weer verder studios bewonderen Happy, laughing
RenéKuppens    posted on 30-03-2013 16:21
Even een tip:

Ik zie veel jongens die hun studio monitoren extreem scheef hebben staan.
Om een fair stereo beeld te hebben kun je de monitors in een kleine ruimte het best recht naar achter zetten.

Zorg dat als je op je mix positie zit, het stereo beeld zich achter je oren pas kruist.
Bedenk hierbij dat geluidsgolven (net als bij een zaklamp) als een V?uit je speaker komen.
Zo kun je ongeveer wel bedenken waar ze elkaar gaan kruisen.....

User edit by RenéKuppens on 30-03-2013 @ 16:23:24 (2%)
Wytse    posted on 30-03-2013 21:32
En mocht je de plaatsing echt serieus nemen, ik ken nog iemand die ze kan inmeten. Heeft ie ook bij mij gedaan... wereld van verschil!
White Sea Studio
Maracas    posted on 01-04-2013 20:16
Ik heb het nu zo allemaal Happy, laughing

Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Xurion    posted on 01-04-2013 20:57
Wel een leuke setup zo. Welke monitoren zijn dat?
Maracas    posted on 01-04-2013 21:08
Haha, dat zijn geen echte monitoren, dat zijn edifiers van de Saturn voor 30,- :P Maar klinken eigenlijk echt prima, en ik kan er prima op werken Happy, laughing
Tekhead    posted on 02-04-2013 01:49
Poster: arthur99dj
div>

jezus wat een moordmeubel amai knap
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Wytse    posted on 03-04-2013 18:47
Komt binnenkort een waanzinnig apparaat bij in m'n studio..?

Klik

Wie raad t eerste wat het is?

White Sea Studio
Lucalicious    posted on 03-04-2013 18:49
Iets met veel knopjes, buisjes en dergelijke?
Maracas    posted on 03-04-2013 20:40
Een limiter? :P
Estacy    posted on 03-04-2013 20:47
een apparaat om zoveel mogelijk verschillende potmeters te testen? (serieus, ik zie iets van 4 verschillende
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Maracas    posted on 03-04-2013 20:53
JE EIGEN HANDGEMAAKTE EQUALIZER! Now i remember again hahaha! Dat zei je een tijd geleden nog :P
Xurion    posted on 03-04-2013 20:56
De VoltEQ van Wytse was toch al af?

240 Users online: 135 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 74.920
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.871.957