Laat je studio eens zien! (55/62)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DeteqBoy    posted on 15-09-2008 21:34
Het lijkt mij leuk om van verschillende mensen is te zien wat hun werkplek is op het gebied van tracks maken. Eigenlijk zou ik zelf de aftrap moeten nemen maar tot nu toe gebruik ik alleen mijn latop met wat vst's dus niet echt boeiend om een foto van te maken. Maar plaats hier dus je foto's van je 'studio' Happy, laughing

Ik weet dat we ook het dj booth gedeelte hebben maar dat is niet echt voor produceer werkplekken Happy, laughing mocht het toch zo zijn dat het de bedoeling is dat het daar gepost wordt dan mag een modje deze natuurlijk dichtgooien Happy, laughing

What do you think about Laat je studio eens zien! ??

Vote :   

Lucalicious    posted on 31-12-2012 16:33
@certas, verpest je nu niet je hele stereobeeld door die speakers loodrecht op je oren te zetten en precies tegen elkaar in?
Certas    posted on 31-12-2012 17:06
Poster: Lucalicious
@certas, verpest je nu niet je hele stereobeeld door die speakers loodrecht op je oren te zetten en precies tegen elkaar in?

Jup, maar gebruik ze eigenlijk nooit.. Embarassed Doe eigenlijk altijd alles met me koptelefoon en moet nog even kijken naar een nieuwe opstelling. Doe alles tegenwoordig op me laptop, produceren ook dus nog even kijken wat handig is.
http://www.soundcloud.com/Certas
macmiata    posted on 31-12-2012 23:29
adam A5 en sub 8
Heel tevreden van, maar stonden mooier met mijn vorige (witte) imac Happy, laughing

Last year this dj got bored and tried to produce
levworld    posted on 01-01-2013 15:34
Poster: LilQuint

Hey,?

Wat zijn die zwarte en witten blokjes en blokken aan de muur. Ik ben momenteel bezig met het ontwerpen van me nieuwe studio voor in het nieuwe huis. Als ik kijk naar het ontwerp van jou is de kamer lekker actief ingedeeld weinig lege plekken dat is waar ik ook naar opzoek ben.
LilQuint    posted on 01-01-2013 19:59
Poster: levworld
Hey,?

Wat zijn die zwarte en witten blokjes en blokken aan de muur. Ik ben momenteel bezig met het ontwerpen van me nieuwe studio voor in het nieuwe huis. Als ik kijk naar het ontwerp van jou is de kamer lekker actief ingedeeld weinig lege plekken dat is waar ik ook naar opzoek ben.

?
Dit is acoustic?van het merk?Vicoustics. Ik heb dit laten doen door Jan Morel, hij heeft hier erg veel verstand van en weet goed waar hij mee bezig is, ik persoonlijk zou het niet zelf doen.. Ik had zelf nooit kunnen weten wat waar zou moeten hangen en hoeveel bijv.
?
Hij heeft oa voor Dirtyworkz, Bingo Players, Headhunterz, Alvaro, Noisecontrollers en ga zo maar door gemaakt..
Hier kun je zijn werken zien :?http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1260692527929.2032605.1548172787&type=3
?
?
Als je voor de rest nog vragen hebt kan je me altijd DM'en Winking my eye!
arthur99dj    posted on 02-02-2013 18:49

Certas    posted on 02-02-2013 18:58
Poster: arthur99dj
//fotos

Een verkapte 'kijk-eens-hoe-vet-mijn-studio-is' reactie? Cry
?
Welkom enzo nog op dit forum..
Wytse    posted on 06-02-2013 16:44
Iemand nog een vette studio?
White Sea Studio
Relecto    posted on 08-02-2013 13:17
Mijn huidige studio:

Zoals sommige van jullie misschien al wel weten is er een nieuwe studio in aanbouw!
LouisCasper    posted on 08-02-2013 14:51
Ziet er echt heel gaaf uit! Hoe bevallen die HS80M's? En waarom heb je eigenlijk 2 midi-keyboards?
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 08-02-2013 @ 15:11:51 (23%)
FASA    posted on 08-02-2013 15:03
Dat laatste vroeg ik me inderdaad ook af.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Wytse    posted on 08-02-2013 19:46
Waarom zijn die speakers zo ver ingedraaid?
White Sea Studio
FSR    posted on 08-02-2013 22:33

Home studio Arnhem

Foto is wat scheef genomen, maar alles staat kaarsrecht hoor?Cool. Hetgeen in het midden onder de dual screen is een Maschine MK I. Links van de muis staat een Kontrol S4 inderdaad. Mic aan de rechterkant is een AKG perception 120. Op het zwevende blad onder de dual screen staat nog een zwarte M-Audio Fast Track C400.

De rest is volgens mij wel te vinden en te zien. Anders vraag maar!

Kleine tip:
Bovenstaande studio monitoren zijn voor directe weergave van geluid bij het componeren (Near-fields). De studio monitoren daaronder zijn voor beluistering op iets grotere afstand (Mid-fields). Deze staat ook recht vooruit gericht en niet schuin. Op een bepaalde afstand heb ik precies de 'sweet-spot' te pakken en daar sta ik dan ook?Embarassed.

Aanschaf tip aan mijzelf: MoPads voor de studio monitoren op de zwevende plank?Cool
User edit by FSR on 08-02-2013 @ 22:34:26 (11%)
DanielDale    posted on 09-02-2013 00:36
Niceeeeeee
Drop Beats, Not Bombs
Stefjuuh    posted on 09-02-2013 09:20
Ook even showen dan!

Re-beat Studio

Wat zien wij:
- 23' Acer Full HD
- MicroKorg, via midi verbonden met
- NI Mashine
- RMX-40 DSP Blackfire master mixer
- KRK RP6 RED
- AUDIO4DJ
- Alles verbonden met een behoorlijk nette PC (eind vorig jaar, zelfbouw)

En nu volgas produceren! Happy, laughing Binnenkort verhuizen dus dan zal ik de update wel even plaatsen.

@FSR, denk dat ik binnenkort ook ff die MoPads ga scoren, vinden de buren ook fijner denk.
FSR    posted on 11-02-2013 04:49
@Stefjuuh, die MoPads zullen weinig doen aan de overlast voor je buren. Je zal zelf direct eerder effect hebben van een 'duidelijker' geluid. En omdat je (meer) in de sweet - spot zit kan vaak het volume ook een tikkeltje terug. (Wat dan indirect een bijkomstig effect kan zijn dat prettig(er) is voor je buren?Cool!)
?
Daarnaast nog de vraag of je een Xbox 360 (White edition) hebt? Lijkt er verdacht veel op onder je RMX 40.
User edit by FSR on 11-02-2013 @ 04:50:17 (2%)
Stefjuuh    posted on 11-02-2013 08:23
Poster: FSR
Daarnaast nog de vraag of je een Xbox 360 (White edition) hebt? Lijkt er verdacht veel op onder je RMX 40.

Yep, ook die gaat soms nog wel eens aan. COD:BO2? Feel free: DJRebeat
Speelt fijn hoor op dat pc schermpje met die rokits Happy, laughing
FASA    posted on 11-02-2013 18:15
Misschien een heel domme vraag maar waar gebruik je die RMX 40 voor tijdens het producen. Ik heb hem zelf voor het DJ-en maar zou niet weten hoe en waarvoor ik hem met het producen zou kunnen gebruiken?
Certas    posted on 11-02-2013 18:26
Poster: FASA
Misschien een heel domme vraag maar waar gebruik je die RMX 40 voor tijdens het producen. Ik heb hem zelf voor het DJ-en maar zou niet weten hoe en waarvoor ik hem met het producen zou kunnen gebruiken?

Als externe audiokaart, ik gebruik ook gewoon de geluidskaart van me DDJ-T1 om te produceren. Deze is geluidskaart in de pioneers is volgens mij altijd nog beter dan een interne geluidskaart :p
FASA    posted on 11-02-2013 18:57
Zijn mixer is een DSP volgens de tekst bij de foto, dus geen usb geluidskaart erin als ik me niet vergis. Dus voor een andere reden neem ik aan?
Certas    posted on 11-02-2013 19:11
Poster: FASA
Zijn mixer is een DSP volgens de tekst bij de foto, dus geen usb geluidskaart erin als ik me niet vergis. Dus voor een andere reden neem ik aan?

Oja klopt, en al een AUDIO4DJ ernaast. Dan heb ik inderdaad ook geen idee Embarassed
Wytse    posted on 11-02-2013 20:05
Nieuw speeltje in onze studio, de RETRO STA-Level compressor.

Kick d'r doorheen douwen en goan!
White Sea Studio
Stefjuuh    posted on 11-02-2013 23:31
Poster: Certas
Oja klopt, en al een AUDIO4DJ ernaast. Dan heb ik inderdaad ook geen idee Embarassed

Je moet toch op een manier je 2 stereo kanalen van de Audio 4 DJ, de Xbox 360 en je Microkorg over je Rokits kunnen tikken...
FASA    posted on 11-02-2013 23:39
Haha dat zou kunnen inderdaad dat hij ze gebruikt om zijn Xbox 360 met zijn eigen tracks te mixen :P

MoXeGy    posted on 12-02-2013 00:03
Oe, Retro! Wytse

238 Users online: 126 Guests (112 Unknown)
Pages generated today : 80.713
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.877.750