Poster: SoundofProdigy
Heeft die koptelefoon die op je mixer ligt maar 1 oor?
Poster: LilQuint
Zoo,
Studio is (bijna) helemaal af!
Komt nog een rack onder mijn tafel. Waar ik wat rack gear in ga zetten
Komt ook nog een canvas (Is al binnen, maar heb ik nog geen foto's van) en boven de verwarming komt nog een muurschildering
Hope you enjoy it!
Wat je ziet?
2x KRK Rokit RP 5 G2 (Wit)
1x Emu shoartboard 49
1x Korg Kaossilator
1x Akai MPD 18
1x Mac Mini
1x (Original) Ableton Live
1x (Original) Logic Pro 9
2x Pioneer CDJ 1000mk2
1x Pioneer DJM 700
1x sennheiser hd 25
(de dag aangekocht nadat ik de foto's heb gemaakt) 1x : Behringer XENYX X1204USB
Wat je nog wel ziet op de foto, maar is verkocht:
1x Kurzweil KS 40-A (Monitor Set)
En nu heb ik ook nog een extra scherm
Update's?
Ja!
Waar ik deze zomer voor ga draaien isssss. *trommelgeroffel*
1x Macbook Pro 13'' inch.
1x Showtec DJ-Switch 10 schakelcontroller
1x DAP Audio 19 inch dB display
1x Rack
1x Behringer TRUTH B2031P passieve studio monitor ( Als extra set)
En voor de rest nog niet echt update's geplant. Vanaf mijn macbook wil ik alles in een keer kopen, dat ik dan meteen alles in mijn rack kan stoppen in plaats van mijn Truth's natuurlijk haha.
De led verlichting staat nu trouwens op blauw. maar deze kan ik verschillende kleuren staan en ook op verschillende programma's....
Hope you like it!
Groetjes,
Stef
Poster: LouisCasper
Yes, eindelijk wordt er weer een nieuwe studio gepost! Ik vind het zo jammer dat er zo weinig gebeurt in dit topic
Ziet er mooi uit Jesse! Watvoor geluidskaart heb je erbij?
Poster: macmiata
Zal ook eens wat posten. niet alles is te zien hoor. Maar enkel wat ik momenteel gebruik?
Poster: macmiataWat een gear, maat wat een rommel :p als je het iets cleaner maakt lijkt je studio gelijk meer wward
Zal ook eens wat posten. niet alles is te zien hoor. Maar enkel wat ik momenteel gebruik
Poster: DJSHAK3S
Wat een gear, maat wat een rommel :p als je het iets cleaner maakt lijkt je studio gelijk meer wward