Laat je studio eens zien! (45/62)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DeteqBoy    posted on 15-09-2008 21:34
Het lijkt mij leuk om van verschillende mensen is te zien wat hun werkplek is op het gebied van tracks maken. Eigenlijk zou ik zelf de aftrap moeten nemen maar tot nu toe gebruik ik alleen mijn latop met wat vst's dus niet echt boeiend om een foto van te maken. Maar plaats hier dus je foto's van je 'studio' Happy, laughing

Ik weet dat we ook het dj booth gedeelte hebben maar dat is niet echt voor produceer werkplekken Happy, laughing mocht het toch zo zijn dat het de bedoeling is dat het daar gepost wordt dan mag een modje deze natuurlijk dichtgooien Happy, laughing

What do you think about Laat je studio eens zien! ??

Vote :   

D-Danny    posted on 28-11-2011 20:57
Ik ga me er niet in mengen, maar zoals velen gemerkt hebben post ik niet vaak iets, alleen al bang zijnde voor een reactie van een dergelijk persoon.

De sfeer is hier in de tijd dat ik hier zit zwaar achteruit gegaan, meningen worden over het algemeen niet eens meer gerespecteerd.

Ik vind dit erg jammer, terwijl dit toch een goed bezocht forum is. Ik denk dat deze sfeer ook zeker gevolgen zal hebben voor het aantal leden.

Ik hoop hierbij toch even mijn mening te hebben kunnen geven en hoop dat er hierbij de zoveelste ruzie stopt.

Let's talk about music!
LilQuint    posted on 03-12-2011 10:06
Bij deze mijn producer / dj hok-studio :D!
Heb een nieuwe + groter blad over het andere producer blad gelegt.
Was echt veelste klein geworden!
Nu is het ook allemaal netter opgeruimd met kabels enzo haha, eerst was het een klere zooi!

Bij deze fotos!

Producer Tafel:

Wat zie je?
- Apple Mac Mini
- Macbook Pro
- Philips 244E
- Behringer UMA 25-S
- Akai MPD 18
- Korg Kaossilator
- Kurzweil KS-40A
- Max Gear - Max 7365 USB Interface
- 2x Samsung harde schijf.
- En een Apple toetsenbord en een Logitech muis :P!

DJ gedeelte:

Wat zie je?
- Pioneer CDJ 1000 MK2
- Dj tech I Scratch
- Behringer DJX 750
- Sennheiser HD 25-1 II
- 2x Wharfadle Pro Speakers ( weet het serie nummer niet zo uit mijn hoofd...)?
- Phonic Max 2500 versterker.?

Ben er zelf voor een 13 jarige erg trots op!
Ga binnekort nog een pioneer kopen.
Eerst even dingetjes laten reparen, en buma stemra betalen haha!

Hope you guys like it!
LilQuint    posted on 04-12-2011 16:28
Niemand een reactie :P?
Effix    posted on 04-12-2011 16:46
jawel, kvroeg me af waar jij een macbook pro ziet ?
Djm-350 commin' !!
LilQuint    posted on 04-12-2011 17:59
Die staat achter in de hoek. Maak ik zometeen wel een goede foto van.
LilQuint    posted on 04-12-2011 18:03
LouisCasper    posted on 05-12-2011 12:51
Heb je erg goed voor elkaar zo! Zeker gezien je leeftijd kunnen we in de toekomst nog veel van jou verwachten! Heb je al eigen producties online staan ergens? En met welke software produceer je? Ik ben erg benieuwd!
http://www.louiscasper.com
Blackaround    posted on 05-12-2011 17:52
Nice man!
En zeker op zo'n jonge leeftijd!

Mooie dj booth en mooie studio!
bambamstudio    posted on 05-12-2011 17:53
Poster: Look
... Heb je al eigen producties online staan ergens?...

Ow ja, das verplicht hier.... Winking my eye Dat trouwens nieumand de opmerking maakt: oude MBP Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 05-12-2011 @ 17:54:18 (45%)
Larsz    posted on 05-12-2011 22:00
Hoe oud is die MB trouwens? :P
LouisCasper    posted on 06-12-2011 00:38
Poster: bambamstudio
Ow ja, das verplicht hier.... Winking my eye

Dat is zeer zeker niet verplicht, maar ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar wat er in die studio zoal geproduceert wordt. En wanneer iemand dit, om wat voor reden dan ook, niet wil delen, dan heb ik hier begrip voor en respecteer ik dit ten zeerste en kan mijn reactie gezien worden als extra compliment, aangezien interesse in verreweg de meeste gevallen als positief opgevat kan worden. Ik verplicht niemand tot iets. (Mijn excuses als dit te verdedigend overkomt, ik begrijp dat je het niet als aanval bedoelde. Ik hoop alleen dat mensen hetzelfde standpunt in gaan nemen, gezien de voorgaande discussie in dit topic)

Edit: oude MacBook Pro of niet, ik wou dat ik hem op die leeftijd gehad had!
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 06-12-2011 @ 00:42:28 (51%)
MichaelMiller    posted on 08-12-2011 01:26
Ben pas sinds 3 maanden intensief bezig met producen. Daarvoor 1? jaar beetje liggen klooien met FL Studio 9, de functies ontdekken, youtube vids kijken e.d. Gisteren is m'n?MIDI keyboard binnen gekomen. Wat nu?in mijn kleine studiogedeelte staat;

-Behringer U-Control UMX 250
-Windows7 Laptop incl.?FL Studio?9 XXL Producer Edition software
-Pioneer HDJ 2000
-Monitor speakers (niet op foto/niet uitzonderlijk goed)
-Gall microfoon

*Het producen gaat met grote stappen vooruit, vind het ook erg leuk om te doen, dus zal ongetwijfeld in de toekomst upgraden.
Mocht je ge?nteresseerd zijn in mijn 'skills' tot nu toe, laat dan even weten. Dan post ik wat. Ben bezig met het producen van Latin House, Progressive House & R&B.

???

Mijn DJ booth-gedeelte zal ik nu even posten waar het hoort. Dit is tenslotte een 'laat-je-studio-zien-topic'.
Dit studiogedeelte van me stelt nog niet heel veel voor, maar het begin is er. Eerstvolgende;
KRK RP5s & nieuwe software, misschien upgrade naar Fruity Loops 10. Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden!

www.facebook.com/michaelmillerofficial
Cyspoz    posted on 08-12-2011 08:01
Leuk verhaal, mooie studio. Ik ben zelf wel erg benieuwd naar wat Latin House van je.
MichaelMiller    posted on 08-12-2011 14:55
Zal eens wat op Soundcloud posten. Denk dat ik gewoon nieuwe moet maken, want heb toch veel upgrades gedaan en weer veel geleerd enz. Heb meestal als ik ergens aan begin, het vaak niet afmaak! Ik zal vast niet de enige zijn, denk ik.
LilQuint    posted on 08-12-2011 18:37
Poster: Look
Heb je erg goed voor elkaar zo! Zeker gezien je leeftijd kunnen we in de toekomst nog veel van jou verwachten! Heb je al eigen producties online staan ergens? En met welke software produceer je? Ik ben erg benieuwd!

Thanks!
www.soundcloud.com/lilquintmusic

Deze houd ik niet zoveel bij. Ben nu druk bezig met labels enzovoort Happy, laughing

Cyspoz    posted on 08-12-2011 18:39
Poster: Mikeyy-V
Heb meestal als ik ergens aan begin, het vaak niet afmaak! Ik zal vast niet de enige zijn, denk ik.

Al die halve producties leveren ooit samen de perfecte bouwblokken op voor een hit.
SStylaz    posted on 15-12-2011 22:15

User edit by SStylaz on 16-12-2011 @ 21:56:40 (100%)
MichaelMiller    posted on 18-12-2011 02:14
Poster: Cyspoz
Al die halve producties leveren ooit samen de perfecte bouwblokken op voor een hit.

Let's hope so..Cool
TripleSpin    posted on 21-12-2011 23:50
Hierbij m'n liefdevolle stekkie..

Heb nu:
2x krk rp8
Edirol Ua-101 interface (niet op de foto)
behringer umx-49 (niet op foto)
behringer bcf-2000
boss dr-202 groovebox
behringer mic, goedkoop ding
sennheiser E835 mic.

Tot nu toe lekker tevreden. Zoveel doe ik er eigenlijk niet meer mee :$.. Heel slecht, I know.

Zijn een paar dingen van me te vindenbij productions. Maar da is alweer van een tijdje terug.

studio..
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
User edit by TripleSpin on 21-12-2011 @ 23:55:23 (1%)
bambamstudio    posted on 22-12-2011 00:11
Das een leuke set!
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
djmstr223    posted on 28-12-2011 12:33
studio

Dit is mijn werkplek.

Wat je ziet:
Macbook,
Apple 20' cinema display
Apple magicmouse
Apple keyboard
Bluesky exo2 monitors
Mbox 2 mini
Alesis Q49 keyboard
Sony mdr-v700 hp

Wat je niet ziet:
Bluesky exo2 sub
Powermac g5

alles

Ik hoop dat ik met het geld van mijn 16de verjaardag een nieuwe macbook pro kan kopen Happy, laughing
www.bramvanbergen.nl
User edit by djmstr223 on 28-12-2011 @ 12:37:22 (42%)
Avez    posted on 28-12-2011 12:47
Woont er iemand in de buurt van tiel met dezelfde hobby?
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
MichaelMiller    posted on 28-12-2011 12:53
Poster: djmstr223
img src='////www.djresource.eu/images/dump/gear/normal_studio-20111228-122925.jpg' alt='studio' width='400' height='300'>

Dit is mijn werkplek.

Wat je ziet:
Macbook,
Apple 20' cinema display
Apple magicmouse
Apple keyboard
Bluesky exo2 monitors
Mbox 2 mini
Alesis Q49 keyboard
Sony mdr-v700 hp

Wat je niet ziet:
Bluesky exo2 sub
Powermac g5

alles

Ik hoop dat ik met het geld van mijn 16de verjaardag een nieuwe macbook pro kan kopen Happy, laughing

Hele mooie en volgens mij ook ontspannen werkplek. Vrijwel alles wit ook. Maar uhm.. MacBook Pro van geld voor 16e verjaardagConfused Denk dat ik nog niet eens aan 20% ofzo kom volgende maand!
djmstr223    posted on 28-12-2011 13:16
Poster: Mikeyy-V
Hele mooie en volgens mij ook ontspannen werkplek. Vrijwel alles wit ook. Maar uhm.. MacBook Pro van geld voor 16e verjaardagConfused Denk dat ik nog niet eens aan 20% ofzo kom volgende maand!

Ik heb gelukkig al meer dan de helft gespaard en ik krijg nog een deel van mijn ouders omdat hij ook voor school is volgend jaar.
www.bramvanbergen.nl
MichaelMiller    posted on 28-12-2011 13:17
Poster: djmstr223
Ik heb gelukkig al meer dan de helft gespaard en ik krijg nog een deel van mijn ouders omdat hij ook voor school is volgend jaar.

Ik zeg goed geregeld! Was zelf van plan in januari Maschine Mikro te gaan halen, maar heb nog hele leuke boeking, dus denk maar eerst ook een laptop.. Nu Toshiba sinds 'groep 8', haha. Is ook niet alles meer. Maar as I said. Leuke 'werkruimte'!

282 Users online: 137 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 20.974
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.975.378