Laat je studio eens zien! (44/62)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DeteqBoy    posted on 15-09-2008 21:34
Het lijkt mij leuk om van verschillende mensen is te zien wat hun werkplek is op het gebied van tracks maken. Eigenlijk zou ik zelf de aftrap moeten nemen maar tot nu toe gebruik ik alleen mijn latop met wat vst's dus niet echt boeiend om een foto van te maken. Maar plaats hier dus je foto's van je 'studio' Happy, laughing

Ik weet dat we ook het dj booth gedeelte hebben maar dat is niet echt voor produceer werkplekken Happy, laughing mocht het toch zo zijn dat het de bedoeling is dat het daar gepost wordt dan mag een modje deze natuurlijk dichtgooien Happy, laughing

What do you think about Laat je studio eens zien! ??

Vote :   

dance2mix    posted on 27-11-2011 21:20
Kom op zeg wees nog een beetje aardig en ga niet meteen iedereen uitmaken voor debielen!
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
Larsz    posted on 27-11-2011 21:24
Klopt Happy, laughing was niet zo aardig van me, maar had al meerdere keren duidelijk gemaakt dat die reactie een grapje was Winking my eye.
PhonoGraaf    posted on 27-11-2011 21:27
Larsz, nee dat had je niet uitgelegd, en uit je opmerking over Joel kun je dat ook niet opmerken.
bambamstudio    posted on 27-11-2011 21:28
Poster: Sebasz
Als de berichten van die kinderen van hetzelfde niveau als je de jouwe zijn, zijn die inderdaad nutteloos?Cool

@GMLAB: sorry dat ik je niet kan helpen?Cool

Waarom voel je je aangesproken?

Maar als je er om vraagt ik heb even 2 minuten aan deze loosheid besteedt Cool mooievilla

Je hebt het tegen mij, dus dan voel ik me aangesproken, want je spreekt mij aan. En dat is het huis waar mijn ?moeder woont wat je laat zien, mijn studio staat daar op zolder. Dat huis heb ik voor haar gekocht in de jaren 90. Ik woon zelf ergens anders. Dus helaas, 2 min voor niets.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Larsz    posted on 27-11-2011 21:35
Poster:?PhonoGraaf
Larsz, nee dat had je niet uitgelegd, en uit je opmerking over Joel kun je dat ook niet opmerken.
 wahah okeej ;p wist niet dat je kwaad werd

Poster: bambamstudio
Je hebt het tegen mij, dus dan voel ik me aangesproken, want je spreekt mij aan. En dat is het huis waar mijn ?moeder woont wat je laat zien, mijn studio staat daar op zolder. Dat huis heb ik voor haar gekocht in de jaren 90. Ik woon zelf ergens anders. Dus helaas, 2 min voor niets.
 Woon je nog bij je moeder??Cool
dance2mix    posted on 27-11-2011 21:35
Wat een problemen en discussie's allemaal, als iedereen klaar is kunnen we dan weer ontopic gaan? Happy, laughing
Larsz    posted on 27-11-2011 21:37
Poster: dance2mix
Wat een problemen en discussie's allemaal, als iedereen klaar is kunnen we dan weer ontopic gaan? Happy, laughing

Is goed, we zijn bijna klaar. Happy, laughing
Sebasz    posted on 27-11-2011 21:37

Was tegen nicola?Cool Dus je hoefde je niet aangesproken te voelen. Maar ok?, vreemde keuze om je studio bij je moeder thuis te plaatsen. Woon je er niet stiekem ook bij??Cool
bambamstudio    posted on 27-11-2011 21:37
Poster: Larsz
div>wahah okeej ;p wist niet dat je kwaad werd
Woon je nog bij je moeder??Cool

Lezen is voor jou het meest ingewikkelde ter wereld he?
Mixt-Ape    posted on 27-11-2011 21:40
Dudes serieus, ik post hier nooit meer maar dit gaat te ver...
bambamstudio    posted on 27-11-2011 21:41
Was tegen nicola?Cool Dus je hoefde je niet aangesproken te voelen. Maar ok?, vreemde keuze om je studio bij je moeder thuis te plaatsen. Woon je er niet stiekem ook bij??Cool

OKay sorry, dacht dat je het tegen mij had. Een comleet huis kopen is goedkoper dan een pand huren, vandaar de keuze.
Larsz    posted on 27-11-2011 21:42
Poster:?Mixt-Ape
 Okay man, jammer. Het ga je goed.

Lezen is voor jou het meest ingewikkelde ter wereld he?

Valt wel mee. Inhoudelijk reageren is voor jou wel vrij ingewikkeld??Cool
PhonoGraaf    posted on 27-11-2011 21:42
Poster: Larsz
div>wahah okeej ;p wist niet dat je kwaad werd.

Ik ben absoluut niet kwaad, maar leuke uitspraak. Ik verdedig Deadmau5 alleen maar.

Quote:

Poster:?bambamstudio

Larsz: Woon je nog bij je moeder? Cool

PhonoGraaf: Haha!

Sebasz    posted on 27-11-2011 21:43
OKay sorry, dacht dat je het tegen mij had. Een comleet huis kopen is goedkoper dan een pand huren, vandaar de keuze.

No problemo Smile En idd voor zolang de hypotheekrenteaftrek nog blijft bestaan?Cool
Mod edit by Sebasz on 27-11-2011 21:43 (11%)
Larsz    posted on 27-11-2011 21:44
Poster: PhonoGraaf
Ik ben absoluut niet kwaad, maar leuke uitspraak. Ik verdedig Deadmau5 alleen maar.

Quote:

Poster:?bambamstudio

Larsz: Woon je nog bij je moeder? Cool

PhonoGraaf: Haha!

Hoor je stemmen in je hoofd of zo??Cool
bambamstudio    posted on 27-11-2011 21:52
No problemo Smile En idd voor zolang de hypotheekrenteaftrek nog blijft bestaan?Cool

yup want met 2 hypotheken is dit wel lekker ieder jaar Winking my eye
Tekhead    posted on 27-11-2011 22:02
Poster: Mixt-Ape

een bende kleuters die weeral ruzie staan te maken over,.... ja over wat eigenlijk ? Degene die niks beter te doen hebben dan blijven zeveren om hun zin te krijgen moeten eens leren om anderen hun mening te respecteren en dus ?beseffen dat ook niemand bevoorrecht is om een reden, gelijke welke, van iemand anders te eisen, zo moeilijk is dat toch niet ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
bambamstudio    posted on 27-11-2011 22:03
Poster: Tekhead
een bende kleuters die weeral ruzie staan te maken over,.... ja over wat eigenlijk ? Degene die niks beter te doen hebben dan blijven zeveren om hun zin te krijgen moeten eens leren om anderen hun mening te respecteren en dus ?beseffen dat ook niemand bevoorrecht is om een reden, gelijke welke, van iemand anders te eisen, zo moeilijk is dat toch niet ?

Dank je, zeer wijze woorden!
Bonchanoize    posted on 27-11-2011 22:24
@Bambam: kreeg je je studio thuis niet ingepast? Moet een beetje moeilijk werken zijn, maar ieder zijn keuzes uiteraard. Mocht ik een studio hebben zoals de jouwe, mocht hij voor mijn part in Zuid-Afrika staan.
Let the magic begin
Tekhead    posted on 27-11-2011 22:26
Dank je, zeer wijze woorden!

en grijze woorden LOL Winking my eye
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
LilQuint    posted on 28-11-2011 17:18
Woorden kunnen eigenlijk niet beschrijven wat voor kinderachtige (maar goed je bent ook nog maar een knulletje) post dat is. Ik weet niet op wie je precies doelt, en eigenlijk zou ik je reactie moeten verwijderen omdat dat toch echt wel een van de meest trieste posts is die ik tot nog toe heb gezien. Maar als jij jezelf zo te kijk wil zetten be my guest?Cool Je snapt zelf hopelijk toch ook wel dat je belachelijke bericht nergens op slaat.

Ik bedoel zo dat bam bam er veel van afweet en dat bam bam hier heel vaak mensen heeft geholpen met studio appratuur & met problemen.
En de meeste weten dat bambam genoeg voor verschillende artiesten heeft geproduceert.
En dat hij daar het liefste meestal niet veel over kwijt wil.

Die post was niet gemeen naar de rest bedoeld hoor.

Maar mensen, laten we het voortaan weer gewoon gezellig maken op Djr?
Was hier eerst een stuk gezelliger.. Nu erg veel ruzies enzovoort.?
Ga lekker bij elkaar op de koffie en spreek het dan persoonlijk uit.
dance2mix    posted on 28-11-2011 17:38
Wijze woorden Happy, laughing
maarten_geurts    posted on 28-11-2011 19:00
Kan ik hier ook nog studio's bekijken?
dance2mix    posted on 28-11-2011 19:41
?moet je even 20 pagina's terugbladeren, dan komen ze wel weer :P
thomassmith    posted on 28-11-2011 20:21
gelukkig hebben we nog wel ''echte pro's'' die iets kunnen laten horen en laten zien?http://www.youtube.com/watch?v=U_ctZmiy7w8&feature=relmfu

216 Users online: 136 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 42.805
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.040.833