Poster: Sebasz
Als de berichten van die kinderen van hetzelfde niveau als je de jouwe zijn, zijn die inderdaad nutteloos?
@GMLAB: sorry dat ik je niet kan helpen?
Waarom voel je je aangesproken?
Maar als je er om vraagt ik heb even 2 minuten aan deze loosheid besteedtmooievilla
Poster:?PhonoGraafwahah okeej ;p wist niet dat je kwaad werd
Larsz, nee dat had je niet uitgelegd, en uit je opmerking over Joel kun je dat ook niet opmerken.
Poster: bambamstudioWoon je nog bij je moeder??
Je hebt het tegen mij, dus dan voel ik me aangesproken, want je spreekt mij aan. En dat is het huis waar mijn ?moeder woont wat je laat zien, mijn studio staat daar op zolder. Dat huis heb ik voor haar gekocht in de jaren 90. Ik woon zelf ergens anders. Dus helaas, 2 min voor niets.
Poster: dance2mix
Wat een problemen en discussie's allemaal, als iedereen klaar is kunnen we dan weer ontopic gaan?
Poster: bambamstudio
Je hebt het tegen mij, dus dan voel ik me aangesproken, want je spreekt mij aan. En dat is het huis waar mijn ?moeder woont wat je laat zien, mijn studio staat daar op zolder. Dat huis heb ik voor haar gekocht in de jaren 90. Ik woon zelf ergens anders. Dus helaas, 2 min voor niets.
Poster: Larsz
div>wahah okeej ;p wist niet dat je kwaad werd
Woon je nog bij je moeder??
Was tegen nicola?Dus je hoefde je niet aangesproken te voelen. Maar ok?, vreemde keuze om je studio bij je moeder thuis te plaatsen. Woon je er niet stiekem ook bij??
Poster:?Mixt-ApeOkay man, jammer. Het ga je goed.
Dudes serieus, ik post hier nooit meer maar dit gaat te ver...
Lezen is voor jou het meest ingewikkelde ter wereld he?
Poster: Larsz
div>wahah okeej ;p wist niet dat je kwaad werd.
OKay sorry, dacht dat je het tegen mij had. Een comleet huis kopen is goedkoper dan een pand huren, vandaar de keuze.
Poster: PhonoGraaf
Ik ben absoluut niet kwaad, maar leuke uitspraak. Ik verdedig Deadmau5 alleen maar.
Quote:
Poster:?bambamstudio
Larsz: Woon je nog bij je moeder?
PhonoGraaf: Haha!
No problemoEn idd voor zolang de hypotheekrenteaftrek nog blijft bestaan?
Poster: Mixt-Ape
Dudes serieus, ik post hier nooit meer maar dit gaat te ver...
Poster: Tekhead
een bende kleuters die weeral ruzie staan te maken over,.... ja over wat eigenlijk ? Degene die niks beter te doen hebben dan blijven zeveren om hun zin te krijgen moeten eens leren om anderen hun mening te respecteren en dus ?beseffen dat ook niemand bevoorrecht is om een reden, gelijke welke, van iemand anders te eisen, zo moeilijk is dat toch niet ?
Dank je, zeer wijze woorden!
Woorden kunnen eigenlijk niet beschrijven wat voor kinderachtige (maar goed je bent ook nog maar een knulletje) post dat is. Ik weet niet op wie je precies doelt, en eigenlijk zou ik je reactie moeten verwijderen omdat dat toch echt wel een van de meest trieste posts is die ik tot nog toe heb gezien. Maar als jij jezelf zo te kijk wil zetten be my guest?Je snapt zelf hopelijk toch ook wel dat je belachelijke bericht nergens op slaat.