Poster: bambamstudio
Nogmaals Sebasz, Je hoeft me niet te geloven, en dat je dat ook niet diet intereseert me echt geen bal. Als ik maar weet waar ik mijn geld mee verdien is dat prima. En hoe meer jullie gaan eisen dat ik tracks moet posten, hoe minder zin ik daaroin heb. En slachtofferrol? Jij spoort niet. Jij respecteert mijn rede niet om niets te posten, maar ja jij respecteert bijna niemand hier. En mocht dat wel zo zijn, laat je dat op een vreemde manier blijken.
En Lars: kan het ook zijn dat ik trots ben op wat ik bereikt heb en wat voor gear ik heb net zoals iedereen? Als iemand hier 2 cdj2000's en een djm2000 mixer post (ook een setje van 8k) vraagt niemand om een mix.
En Melody: bakje koffie doen? Je hebt helemaal gelijk! Niemand vraagt het via PM, terwijl iedereen welkom is bij mij, jah ja, bijna iedereen...
Poster:?dance2mix
BamBam, Wat maakt ??n zo'n kut opmerking van Sebasz nou uit, Ik respecteer iedereen en vooral jou omdat je altijd duidelijk zegt wat je bedoelt en niet eeuwig duurende wazige verhalen erom heen plakt.?
Dus ik hoop nog veel van je te horen,?zoals ?ervaring en misschien soms iets van jezelf maar niemand kan je iets opdwingen, denk ik zo.
En goedemiddag allemaal?
Poster: dance2mixJij moet je gewoon niet met deze discussie gaan bemoeien grapjas.
BamBam, Wat maakt ??n zo'n kut opmerking van Sebasz nou uit, Ik respecteer iedereen en vooral jou omdat je altijd duidelijk zegt wat je bedoelt en niet eeuwig duurende wazige verhalen erom heen plakt.
Dus ik hoop nog veel van je te horen,?zoals ?ervaring en misschien soms iets van jezelf maar niemand kan je iets opdwingen, denk ik zo.
En goedemiddag allemaal
Poster: Larsz
Joel maakt niks zelf hoorallemaal ghostwriters die dat voor hem doen.
Poster: Larsz
Ik vroeg bambam om eens wat van zichzelf te laten horen, mede omdat hij honderden imposante foto's post van al zijn gear en zeker omdat hij nu diverse cursussen organiseert. Ik denk dat iedereen hier op DJR zich wel eens heeft afgevraagd wat er allemaal uit die studio komt, en zeker omdat op zijn website alleen een aantal mp3tjes staan die hij of niet helemaal zelf heeft gemaakt, of heel erg oud zijn. Ik vraag daarbij ook helemaal niet expliciet om contractuele producties openbaar te maken, sterker nog, ik vraag gewoon of hij wat snippets heeft die hij met ons kan delen. Want met enig gezond verstand kan iedereen zich hier wel indenken dat hij buiten die contractuele producties niet 'niks' heeft. Ik respecteer ieders privacy en ik snap het ook wel als iemand hier op internet een beetje low-profile wil blijven, maar ik vind de argumenten die bambam aanvoert kant noch wal slaan. Als je niet je producties wilt delen kan je dat ook gewoon direct zeggen.?
Verder ontbreekt bij het gros het kunnen relativeren en bepaalde reacties van mij en/of Sebasz normaal te kunnen interpreteren. Als je ook maar in ??n comment een beetje assertief uit de hoek komt ben je meteen een badguy en respecteer je niemand.?
Jij moet je gewoon niet met deze discussie gaan bemoeien grapjas.
Poster: LilQuint
Bambam heeft zich hier al vaak genoeg bewezen.
Meeste zijn gewoon van die jaloerzen snollen!
GO BAMBAM GO!
Poster:?niiicolaIk denk dat je niet helemaal goed hebt gelezen, want je loopt een paar berichten achter?
Jezus he, wat een discussie hierboven.
Denken jullie nou echt dat BamBam slapend zo veel geld verdient? Net alsof hij er niks voor doet..
Als je iets hebt gemaakt en je hebt met iemand anders afgesproken dat je dit niet zomaar online gaat gooien. Dan doe je dat niet. Ik begrijp best dat iedereen benieuwd is wat hij maakt, maar als hij zegt dat hij dat niet kan laten horen, laat het er dan bij.
Poster: MrQreenyIemand nog een leuke studiofoto in de aanbieding??
Poster: niiicolaJezus he, wat een discussie hierboven.Denken jullie nou echt dat BamBam slapend zo veel geld verdient? Net alsof hij er niks voor doet..Als je iets hebt gemaakt en je hebt met iemand anders afgesproken dat je dit niet zomaar online gaat gooien. Dan doe je dat niet. Ik begrijp best dat iedereen benieuwd is wat hij maakt, maar als hij zegt dat hij dat niet kan laten horen, laat het er dan bij.
Poster: LilQuintBambam heeft zich hier al vaak genoeg bewezen.Meeste zijn gewoon van die jaloerzen snollen!
GO BAMBAM GO!
Poster: niiicolaNee, maar zo is het wel begonnen. En Larsz heeft al vanaf vanochtend niks meer gezegd. Stop dan met discussi?ren. Geef hem een ban van een weekje ofzo.
Poster: mainholy shit gast, misschien was de vraag iets te veel voor je. misschien dat je wel het antwoord weet op de vraag: wat is 1 + 3?Oh nu gaan we het op persoonlijk intellect spelen? Iedereen die niet verstandelijk gehandicapt is zou kunnen zien dat dat een grapje was, en het sarcasme was met die
Poster: bambamstudioOk, thx dan ga ik toch voor de ux-2 gaan.
Ja want je hebt 2 audio uitgangen
Poster: GMLAB
En daarom mijn (tweede) verzoek aan de moderator. Verwijder mijn account aub. Ik voel me hier bejaard en wil niet dit soort tenenkrommende berichten lezen.
Mvg,
GMLAB
Poster: Sebasz
...naast een leuke studio ook nog een dikke auto en een leuke vrijstaande villa, en wonen ze niet in een rijtjeshuis ofzo?
Poster: dance2mix
Maar Sebasz, Je bedoelt dus eigenlijk dat posts van 12/13 jarigen nutteloos zijn en dat die kinderen uberhaupt niet op zo'n forum zouden mogen zitten?
Je kan toch wel een beetje neutraal antwoorden als moderator?
Poster:?bambamstudio
Vraag even aan Lead waar ik woon aub, hij is bij mij thuis geweest. Je zal dan horen dat je het bij het foute eind hebt....