Laat je studio eens zien! (43/62)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DeteqBoy    posted on 15-09-2008 21:34
Het lijkt mij leuk om van verschillende mensen is te zien wat hun werkplek is op het gebied van tracks maken. Eigenlijk zou ik zelf de aftrap moeten nemen maar tot nu toe gebruik ik alleen mijn latop met wat vst's dus niet echt boeiend om een foto van te maken. Maar plaats hier dus je foto's van je 'studio' Happy, laughing

Ik weet dat we ook het dj booth gedeelte hebben maar dat is niet echt voor produceer werkplekken Happy, laughing mocht het toch zo zijn dat het de bedoeling is dat het daar gepost wordt dan mag een modje deze natuurlijk dichtgooien Happy, laughing

What do you think about Laat je studio eens zien! ??

Vote :   

dance2mix    posted on 27-11-2011 12:13
bjorn, Ja ik ben er van overtuigt dat hij het zelf doet, die gast die moet precies weten hoe die tracks in elkaar zitten anders kan hij ze niet goed live bewerken en trouwens Bjorn, Gefeliciteerd je hebt het 1050 ste bericht gepost! Happy, laughing
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
Sebasz    posted on 27-11-2011 16:01
Poster: bambamstudio
Nogmaals Sebasz, Je hoeft me niet te geloven, en dat je dat ook niet diet intereseert me echt geen bal. Als ik maar weet waar ik mijn geld mee verdien is dat prima. En hoe meer jullie gaan eisen dat ik tracks moet posten, hoe minder zin ik daaroin heb. En slachtofferrol? Jij spoort niet. Jij respecteert mijn rede niet om niets te posten, maar ja jij respecteert bijna niemand hier. En mocht dat wel zo zijn, laat je dat op een vreemde manier blijken.

En Lars: kan het ook zijn dat ik trots ben op wat ik bereikt heb en wat voor gear ik heb net zoals iedereen? Als iemand hier 2 cdj2000's en een djm2000 mixer post (ook een setje van 8k) vraagt niemand om een mix.

En Melody: bakje koffie doen? Je hebt helemaal gelijk! Niemand vraagt het via PM, terwijl iedereen welkom is bij mij, jah ja, bijna iedereen...

Haha oja ik ben weer de bad guy.. huilie huilie. Zodra iemand hier ook maar ????n kritische opmerking maakt heeft diegene het gelijk weer gedaan en respecteert hij niemand blabla. Ik eis toch helemaal niks? Larz is degene die het vroeg, en nu probeer je het op mij af te schuiven.

Daarbij maak jij er van dat ik het niet 'respecteer' (onzinwoord helemaal hyped tegenwoordig) dat je niks post. Ja om die zogenaamde contractuele verplichtingen. Daar kan ik echt wel inkomen hoor. Maar zoals Larsz al zei dan kun je best snippets een keer laten horen. En als ik het dan zeg dat ik het net als hij inderdaad een beetje krom vind dat je zelfs dat niet wil horen mag ik dat toch best vinden? Zoals je zelf al meerdere malen hebt aangegeven interesseert het je toch niet wat ik denk of vind. Maar je blijft daar toch steeds op hameren.

Poster:?dance2mix
BamBam, Wat maakt ??n zo'n kut opmerking van Sebasz nou uit, Ik respecteer iedereen en vooral jou omdat je altijd duidelijk zegt wat je bedoelt en niet eeuwig duurende wazige verhalen erom heen plakt.?

Dus ik hoop nog veel van je te horen,?zoals ?ervaring en misschien soms iets van jezelf maar niemand kan je iets opdwingen, denk ik zo.

En goedemiddag allemaal?Cool

Wat is er nou zo kut aan mijn opmerking? Het ontbreekt bij het grootste deel hier aan het vermogen om te relativeren volgens mij... Het is toch mijn goed recht om te vragen? Of kritisch te zijn? Ik kraak helemaal niemand af en beledig ook helemaal niemand. Maar 'Ik respecteer iedereen en vooral jou omdat je altijd duidelijk zegt wat je bedoelt en niet eeuwig duurende wazige verhalen erom heen plakt' kan ik me niet echt in vinden. Maar goed daar zal ik maar niet op in gaan want dan maak ik weer kutopmerkingen?Cool
Mod edit by Sebasz on 27-11-2011 16:08 (4%)
Yorick    posted on 27-11-2011 16:08
Heerlijk dit volgen op de zondag middag.
Baco'tje er bij, wat knabbels..
Sebasz    posted on 27-11-2011 16:12
Ja ik vind het niet gek dat de mensen met echt talent hier niet meer te vinden zijn hoor. Iedereen die een beetje aan de weg timmert is hier zo goed als niet meer te vinden. Al dat loze gedoe dat je niks mag zeggen want o wee als iemand zich onrechtmatig bejegend voelt
Larsz    posted on 27-11-2011 16:30
Ik vroeg bambam om eens wat van zichzelf te laten horen, mede omdat hij honderden imposante foto's post van al zijn gear en zeker omdat hij nu diverse cursussen organiseert. Ik denk dat iedereen hier op DJR zich wel eens heeft afgevraagd wat er allemaal uit die studio komt, en zeker omdat op zijn website alleen een aantal mp3tjes staan die hij of niet helemaal zelf heeft gemaakt, of heel erg oud zijn. Ik vraag daarbij ook helemaal niet expliciet om contractuele producties openbaar te maken, sterker nog, ik vraag gewoon of hij wat snippets heeft die hij met ons kan delen. Want met enig gezond verstand kan iedereen zich hier wel indenken dat hij buiten die contractuele producties niet 'niks' heeft. Ik respecteer ieders privacy en ik snap het ook wel als iemand hier op internet een beetje low-profile wil blijven, maar ik vind de argumenten die bambam aanvoert kant noch wal slaan. Als je niet je producties wilt delen kan je dat ook gewoon direct zeggen.?

Verder ontbreekt bij het gros het kunnen relativeren en bepaalde reacties van mij en/of Sebasz normaal te kunnen interpreteren. Als je ook maar in ??n comment een beetje assertief uit de hoek komt ben je meteen een badguy en respecteer je niemand.?

Poster: dance2mix
BamBam, Wat maakt ??n zo'n kut opmerking van Sebasz nou uit, Ik respecteer iedereen en vooral jou omdat je altijd duidelijk zegt wat je bedoelt en niet eeuwig duurende wazige verhalen erom heen plakt.

Dus ik hoop nog veel van je te horen,?zoals ?ervaring en misschien soms iets van jezelf maar niemand kan je iets opdwingen, denk ik zo.

En goedemiddag allemaal Cool
 Jij moet je gewoon niet met deze discussie gaan bemoeien grapjas.
MrQreeny    posted on 27-11-2011 16:41
Iemand nog een leuke studiofoto in de aanbieding??
'Music is the universal language of mankind...'
niiicola    posted on 27-11-2011 16:44
Jezus he, wat een discussie hierboven.
Denken jullie nou echt dat BamBam slapend zo veel geld verdient? Net alsof hij er niks voor doet..
Als je iets hebt gemaakt en je hebt met iemand anders afgesproken dat je dit niet zomaar online gaat gooien. Dan doe je dat niet. Ik begrijp best dat iedereen benieuwd is wat hij maakt, maar als hij zegt dat hij dat niet kan laten horen, laat het er dan bij.
Gewoon.
LilQuint    posted on 27-11-2011 16:45
-
User edit by LilQuint on 28-11-2011 @ 17:19:15 (100%)
main    posted on 27-11-2011 16:46
Poster: Larsz
Joel maakt niks zelf hoor Winking my eye allemaal ghostwriters die dat voor hem doen.

holy shit gast, misschien was de vraag iets te veel voor je. misschien dat je wel het antwoord weet op de vraag: wat is 1 + 3?
main    posted on 27-11-2011 16:49
Poster: Larsz
Ik vroeg bambam om eens wat van zichzelf te laten horen, mede omdat hij honderden imposante foto's post van al zijn gear en zeker omdat hij nu diverse cursussen organiseert. Ik denk dat iedereen hier op DJR zich wel eens heeft afgevraagd wat er allemaal uit die studio komt, en zeker omdat op zijn website alleen een aantal mp3tjes staan die hij of niet helemaal zelf heeft gemaakt, of heel erg oud zijn. Ik vraag daarbij ook helemaal niet expliciet om contractuele producties openbaar te maken, sterker nog, ik vraag gewoon of hij wat snippets heeft die hij met ons kan delen. Want met enig gezond verstand kan iedereen zich hier wel indenken dat hij buiten die contractuele producties niet 'niks' heeft. Ik respecteer ieders privacy en ik snap het ook wel als iemand hier op internet een beetje low-profile wil blijven, maar ik vind de argumenten die bambam aanvoert kant noch wal slaan. Als je niet je producties wilt delen kan je dat ook gewoon direct zeggen.?

Verder ontbreekt bij het gros het kunnen relativeren en bepaalde reacties van mij en/of Sebasz normaal te kunnen interpreteren. Als je ook maar in ??n comment een beetje assertief uit de hoek komt ben je meteen een badguy en respecteer je niemand.?

Jij moet je gewoon niet met deze discussie gaan bemoeien grapjas.

kant noch wel? de beste man heeft minimaal 15x gezegd dat hij geen producties wilt delen op dit forum. nog steeds blijf jij door drammen. ga alsjeblieft iets nuttigs doen, of reageer gewoon niet meer als iemand nee zegt.
Sebasz    posted on 27-11-2011 16:58
Poster: LilQuint
Bambam heeft zich hier al vaak genoeg bewezen.
Meeste zijn gewoon van die jaloerzen snollen!

GO BAMBAM GO!

Woorden kunnen eigenlijk niet beschrijven wat voor kinderachtige (maar goed je bent ook nog maar een knulletje) post dat is. Ik weet niet op wie je precies doelt, en eigenlijk zou ik je reactie moeten verwijderen omdat dat toch echt wel een van de meest trieste posts is die ik tot nog toe heb gezien. Maar als jij jezelf zo te kijk wil zetten be my guest?Cool Je snapt zelf hopelijk toch ook wel dat je belachelijke bericht nergens op slaat.

Poster:?niiicola
Jezus he, wat een discussie hierboven.
Denken jullie nou echt dat BamBam slapend zo veel geld verdient? Net alsof hij er niks voor doet..
Als je iets hebt gemaakt en je hebt met iemand anders afgesproken dat je dit niet zomaar online gaat gooien. Dan doe je dat niet. Ik begrijp best dat iedereen benieuwd is wat hij maakt, maar als hij zegt dat hij dat niet kan laten horen, laat het er dan bij.
 Ik denk dat je niet helemaal goed hebt gelezen, want je loopt een paar berichten achter?Cool Iedereen is het er al over eens dat er niks mis mee is om niks te laten horen ivm contracten. Maar wat Larsz bedoelt is gewoon snippets. Het gaat ook helemaal niet over geld verdienenCool Maar als je dat onderwerp toch naar boven wil halen, als mensen echt veel geld hebben hebben ze naast een leuke studio ook nog een dikke auto en een leuke vrijstaande villa, en wonen ze niet in een rijtjeshuis ofzo?Cool
Mod edit by Sebasz on 27-11-2011 17:01 (22%)
niiicola    posted on 27-11-2011 17:03
Nee, maar zo is het wel begonnen. En Larsz heeft al vanaf vanochtend niks meer gezegd. Stop dan met discussi?ren. Geef hem een ban van een weekje ofzo.
Gewoon.
Sebasz    posted on 27-11-2011 17:05
Ik kan niet bannen, en waarom zou ik hem moeten bannen?Cool Ook hij heeft niks gezegd wat niet kan. En zijn laatste post was een uur terug?Cool De enige mensen die hier loze nietszeggende berichten plaatsen zijn de kleine kinderen van rond een jaar of 12/13 (dat die uberhaupt op het internet mogen?Cool)
Mod edit by Sebasz on 27-11-2011 17:06 (100%)
Larsz    posted on 27-11-2011 17:07
Poster: MrQreenyIemand nog een leuke studiofoto in de aanbieding??

Kan jou eigenlijk geen ongelijk geven, ben wel een beetje dit topic aan het volspammen zo.

Poster: niiicolaJezus he, wat een discussie hierboven.Denken jullie nou echt dat BamBam slapend zo veel geld verdient? Net alsof hij er niks voor doet..Als je iets hebt gemaakt en je hebt met iemand anders afgesproken dat je dit niet zomaar online gaat gooien. Dan doe je dat niet. Ik begrijp best dat iedereen benieuwd is wat hij maakt, maar als hij zegt dat hij dat niet kan laten horen, laat het er dan bij.

Het gaat hier toch helemaal niet om geld en over hoeveel iemand verdient? Waar slaat deze reactie nou weer op? Heb jij inzage in zijn bankgegevens? Voor hetzelfde geld (no pun intended) woont hij in een klein rijtjeshuis.
Verder vind ik dat jij je net als die anderen niet moet bemoeien met deze discussie. Lees mijn reacties nog eens goed door, dan had je dat 2e gedeelte van je reactie ook niet hoeven posten.
Poster: LilQuintBambam heeft zich hier al vaak genoeg bewezen.Meeste zijn gewoon van die jaloerzen snollen!
GO BAMBAM GO!

Als dit je enige 'inbreng' aan dit topic is kan je beter wegblijven.
Poster: niiicolaNee, maar zo is het wel begonnen. En Larsz heeft al vanaf vanochtend niks meer gezegd. Stop dan met discussi?ren. Geef hem een ban van een weekje ofzo.

Volgens mij is dat aan de admins/mods om zoiets te beslissen.
Poster: mainholy shit gast, misschien was de vraag iets te veel voor je. misschien dat je wel het antwoord weet op de vraag: wat is 1 + 3?
 Oh nu gaan we het op persoonlijk intellect spelen? Iedereen die niet verstandelijk gehandicapt is zou kunnen zien dat dat een grapje was, en het sarcasme was met die Winking my eye emoticon van mij wel overduidelijk dacht ik.
User edit by Larsz on 27-11-2011 @ 17:09:07 (2%)
Aziaat    posted on 27-11-2011 17:13
Sebasz, ik denk dat je nu gewoon even jouw trots langs de kant moet zetten. Meen ik echt met de beste bedoelingen.
Ik begrijp jouw frustraties maar je moet toch wel begrijpen dat wanneer iemand 'nee' zegt, dit dikwijls ook ?cht nee is. Ongeacht de reden(en) die de persoon in kwestie meegeeft, zul je daar toch mee moeten leren leven.
Hij hoeft zich in mijn opinie niet te bewijzen en hoeft zelfs van mij geen foto's te posten. Toch post hij foto's van zijn studio en levert een enorme bijdrage aan het forum. Net daarom zou ik het heel verstandig vinden als iedereen het er gewoon bij laat. Dit wil zeggen jij ook Sebasz, je hebt immers een voorbeeldfunctie als Moderator.
niiicola    posted on 27-11-2011 17:17
O klopt, die post heb ik over het hoofd gezien. En over dat bannen, hij blijft doordrammen. Nee is nee. Ga dan niet de hele tijd doorvragen. Mij lijkt het een redelijk duidelijk antwoord. Ik vind sowiezo de sfeer ERG achteruit gaan. Ik heb me hier begin 2009 aangemeld, en toen was echt alles een stuk leuker. Toen waren er serieuze vragen van mensen die wel hebben gekeken naar de search functie. Toen was het zo dat als je de homepage verversde, de halve pagina weer groen was. Nee, ik vind de sfeer erg achteruit gaan.. De helft van de actieve mensen van toen zijn nu weg (waaronder heel het vrouwelijke geslacht zo'n beetje). Erg jammer dit. Ook die leuke djr group chat die ik samen met prozei (die is er ook nooit meer..) had aangemaakt. Een jaar geleden waren er zeker 20 man actief in die chat, nu mag ik blij zijn als er 2 online zijn... In het begin had ik mijn Behringer BCD3000 aangeschaft en geupload op de dj booth pagina, kreeg erg leuke reacties toen, omdat ik er zelf heel trots op was. Nu is het alleen nog maar goed als je een Pioneer 2000 setje of een duur denon setje of wat dan ook hebt. Mijn booth waar ik 2 en een half jaar flink voor heb gespaard is nu 'Rommelig en onoverzichtelijk, niet begrijpelijk dat je daar kan draaien'. Misschien moet DJR meer gepromoot worden en moeten er wat meer actieve admins en mods zijn, dat het dan weer gezellig wordt. En open staan voor de mensen die geen lul begrijpen van dit forum. Misschien dat dit forum dan weer net zo gezellig als vroeger wordt. Zelfs in het topic Sfeer @ DJR kwam ruzie en moest op slot, terwijl dat over hetzelfde ging als ik nu net allemaal getypt heb, hier moet toch normaal over gediscussi?erd kunnen worden? Sorry om dit hele verhaal in dit topic te typen, maarja, ik wilde het ff kwijt.
Gewoon.
User edit by niiicola on 27-11-2011 @ 17:21:19 (12%)
TheMole    posted on 27-11-2011 17:43
Poster: bambamstudio
Ja want je hebt 2 audio uitgangen
 Ok, thx dan ga ik toch voor de ux-2 gaan. Happy, laughing
dance2mix    posted on 27-11-2011 20:40
Maar Sebasz, Je bedoelt dus eigenlijk dat posts van 12/13 jarigen nutteloos zijn en dat die kinderen uberhaupt niet op zo'n forum zouden mogen zitten?

Je kan toch wel een beetje neutraal antwoorden als moderator?
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
GMLAB    posted on 27-11-2011 20:58
En daarom mijn (tweede) verzoek aan de moderator. Verwijder mijn account aub. Ik voel me hier bejaard en wil niet dit soort tenenkrommende berichten lezen.

Mvg,
GMLAB
ACCOUNT REMOVED
PhonoGraaf    posted on 27-11-2011 21:04
Laat Bambam nou gewoon, geen antwoord is dus geen antwoord. Hoeveel interesse je ook hebt Larsz.
Alleen al het feit dat Bambam zijn kennis over audio technieken door middel van trainingen en cursussen wil delen geeft het al een excuus om zo'n uitgebreide studio te hebben. Daar hoeft hij niet eens voor te produceren.

Bambam is wel de laatste die ons verschuldigt is om zijn producties te delen. Hij heeft een website en daar kun je heel goed zien wat er allemaal met die studio gedaan word. En zo veel gear hoeft echt niet om EIGEN producties te vragen. Je kunt ook anderen helpen met produceren, tracks van anderen finetunen, wat dan ook. Al is het speelgoed in zijn ogen, dat maakt niet uit. Die gear is er met een reden, en die hoeft hij niet te delen als hij dat niet wilt.

En?Larsz, Joel Zimmerman is juist ??n van de weinige op dat niveau die werkelijk AL zijn tracks zelf maakt. Als er iemand geen ghostwriters gebruikt dan is Deadmau5 het wel. Die kerel heeft een ziekelijk uitgebreide studio met de meest classy synthesizers, waar ik de meest natte dromen over heb. Het is vrij simpel om iemand on-onderbouwd een fake producer, oftewel een producer met ghostwriters te noemen. Dat je Justin Bieber daarvan beschuldigd, ok?. Maar Joel Zimmerman a.k.a. Deadmau5, dat gaat toch echt te furr... Winking my eye

En Sebasz, ik weet dat wij al eerder aanvaringen hebben gehad. Maar ik blijf erbij dat je een voorbeeldfunctie hebt en je moet gedragen als een verstandige moderator. Het is ook wel heel toevallig dat het er vaker op neerkomt dat jij als de bad guy word aangewezen, dus houd daar rekening mee. Dit is geen aanval, slechts een advies.
niiicola    posted on 27-11-2011 21:08
Poster: GMLAB
En daarom mijn (tweede) verzoek aan de moderator. Verwijder mijn account aub. Ik voel me hier bejaard en wil niet dit soort tenenkrommende berichten lezen.

Mvg,
GMLAB

Account zijn volgensmij niet zomaar te verwijderen... Gewoon niet meer actief zijn als je hier weg wilt..
Ik vind het erg jammer dat dit allemaal zo moet gaan..
Gewoon.
thunderdome    posted on 27-11-2011 21:11
Ging het hier niet over Studio?s ??

Let's get back on topic!!
bambamstudio    posted on 27-11-2011 21:15
Poster: Sebasz
...naast een leuke studio ook nog een dikke auto en een leuke vrijstaande villa, en wonen ze niet in een rijtjeshuis ofzo?Cool

Vraag even aan Lead waar ik woon aub, hij is bij mij thuis geweest. Je zal dan horen dat je het bij het foute eind hebt....
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Sebasz    posted on 27-11-2011 21:16
Poster: dance2mix
Maar Sebasz, Je bedoelt dus eigenlijk dat posts van 12/13 jarigen nutteloos zijn en dat die kinderen uberhaupt niet op zo'n forum zouden mogen zitten?

Je kan toch wel een beetje neutraal antwoorden als moderator?

Als de berichten van die kinderen van hetzelfde niveau als je de jouwe zijn, zijn die inderdaad nutteloos?Cool

@GMLAB: sorry dat ik je niet kan helpen?Cool

Poster:?bambamstudio
Vraag even aan Lead waar ik woon aub, hij is bij mij thuis geweest. Je zal dan horen dat je het bij het foute eind hebt....

Waarom voel je je aangesproken?

Maar als je er om vraagt ik heb even 2 minuten aan deze loosheid besteedt Cool mooievilla
Mod edit by Sebasz on 27-11-2011 21:19 (66%)
Larsz    posted on 27-11-2011 21:18
Die deadmau5 reactie was toch niet serieus stelletje debielen?Cool

182 Users online: 100 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 45.709
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.043.737