Laat je studio eens zien! (42/62)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DeteqBoy    posted on 15-09-2008 21:34
Het lijkt mij leuk om van verschillende mensen is te zien wat hun werkplek is op het gebied van tracks maken. Eigenlijk zou ik zelf de aftrap moeten nemen maar tot nu toe gebruik ik alleen mijn latop met wat vst's dus niet echt boeiend om een foto van te maken. Maar plaats hier dus je foto's van je 'studio' Happy, laughing

Ik weet dat we ook het dj booth gedeelte hebben maar dat is niet echt voor produceer werkplekken Happy, laughing mocht het toch zo zijn dat het de bedoeling is dat het daar gepost wordt dan mag een modje deze natuurlijk dichtgooien Happy, laughing

What do you think about Laat je studio eens zien! ??

Vote :   

iGrasmat    posted on 23-11-2011 22:03
Poster: bambamstudio
Nee ik heb geen recente tracks online, nee die gooi ik ook niet online. Ik laat dingen horen aan mensen die ik goed ken. En waarom? Daar heb ik zo mjin redenen voor. Ik snap dat er dit soort vragen komen, maar respecteer mijn keuze om niets onlien te zetten.
  Ik respecteer je keuze, maar ik ben toch benieuwd naar die 'redenen'. Cool
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
PhonoGraaf    posted on 23-11-2011 22:06
Ik denk dat bambam de redenen wel verteld had als hij dat zou willen/zou kunnen...
Sebasz    posted on 23-11-2011 22:36
Poster: iGrasmat
Ik respecteer je keuze, maar ik ben toch benieuwd naar die 'redenen'. Cool

ik ook wel op zich.. volgens mij had ie het ooit verteld maar ben t vergeten?Cool

bambamstudio    posted on 23-11-2011 23:51
rede = contracten Kunnen we er nu over ophouden aub?
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 23-11-2011 @ 23:51:57 (100%)
TheMole    posted on 24-11-2011 16:28
Ik weet dat het niet direct iets met het topic te maken heeft, maar ik ben van plan de nieuwe Reason aan te schaffen. Nu bij het Essentials pakket zit ook een audio interface genaamd Balance. Mijn vraag was of het de moeite is om deze te kopen of als het beter is om gewoon een andere audio interface te kopen aangezien ik al van plan was om de UX-2 van Line6 te kopen.
bambamstudio    posted on 24-11-2011 16:49
Als je al een interface wil komen heeft Balance niet echt zin, dan kun je beter de volledige reason kopen en de Line6 gebruiken als audio interface.
TheMole    posted on 25-11-2011 17:29
Ok misschien een domme vraag maar ik kan toch gewoon monitors op die ux2 aansluiten of niet ?
bambamstudio    posted on 26-11-2011 00:01
Ja want je hebt 2 audio uitgangen
Sebasz    posted on 26-11-2011 05:33
Heeft Reason tegenwoordig al VST support?
Larsz    posted on 26-11-2011 16:26
ede = contracten Kunnen we er nu over ophouden aub?

Buiten alle contract-gerelateerde producties maak je toch ook wel eens iets zelf? Ben gewoon erg benieuwd wat je met al die toffe hardware kan maken, dus misschien heb je wat oude projectjes of snippets die je eens zou kunnen posten? Happy, laughing Al die oude dingen die op je site stonden kan mijn neefje van 8 ook wel maken, dus ben wel erg benieuwd wat voor een soort sounds je uiteindelijk maakt (en wat voor een soort style) want volgens mij kan je met zo'n studio hele toffe dingen maken Winking my eye.
User edit by Larsz on 26-11-2011 @ 16:29:32 (77%)
the-melody    posted on 26-11-2011 17:04
staat toch op zijn site?
Sebasz    posted on 26-11-2011 17:34
Poster: the-melody
staat toch op zijn site?

Dat zegt hij toch ook? Beter lezen?Cool
bambamstudio    posted on 26-11-2011 18:30
Poster: Larsz
Buiten alle contract-gerelateerde producties maak je toch ook wel eens iets zelf? Ben gewoon erg benieuwd wat je met al die toffe hardware kan maken, dus misschien heb je wat oude projectjes of snippets die je eens zou kunnen posten? Happy, laughing Al die oude dingen die op je site stonden kan mijn neefje van 8 ook wel maken, dus ben wel erg benieuwd wat voor een soort sounds je uiteindelijk maakt (en wat voor een soort style) want volgens mij kan je met zo'n studio hele toffe dingen maken Winking my eye.

Als je neefje van 8 dat kan, stuur ff langs, van ??n van die plaatjes zijn er 10.000e van verkocht, nogmaals, stuur maar! gaan we samen veel geld verdiennen
Larsz    posted on 26-11-2011 18:34
Was natuurlijk beeldspraak van mij h? Winking my eye. Maar jammer dat je er niet inhoudelijk op ingaat.
Sebasz    posted on 26-11-2011 18:55
Huh?Cool Ik wil geen loze discussie aanwakkeren hoor maar 10.000en van ??n van die kamansi tracks op je site verkopen lijkt me niet echt bepaald geloofwaardig om eerlijk te zijn?Cool
main    posted on 26-11-2011 19:11
wat een jaloerse idiots posten hier zeg.. holy fuck. moest ik eventjes zeggen.

als iemand zegt dat ie niks van zijn producties laat horen, ga dan niet door lopen zeiken. marc is een van de weinigen hier die kan leven van deze geweldige hobby. als je dit niet gelooft, denk dan eens in wat voor bizar goede baan marc moet hebben om zo?n studio aan te kunnen schaffen...
of valt het kwartje inmiddels..?
bambamstudio    posted on 26-11-2011 19:48
Poster: Sebasz
Huh?Cool Ik wil geen loze discussie aanwakkeren hoor maar 10.000en van ??n van die kamansi tracks op je site verkopen lijkt me niet echt bepaald geloofwaardig om eerlijk te zijn?Cool

Waar lees jij dat ik deze op mijn eigen site verkoop? Ik heb hier allemaal geen zin in, hoe meer ik verplicht ga voelen iets te laten horen en zien, hoe minder in er zin in heb. En als je me niet geloofd? echt dat boeit me geen ruk. Ik kom hier niet om jou ervan te overtuigen van mijn kunnen en verkopen.

Ik ga iig niets meer posten van wat ik heb, geen foto's geen nieuws. Moet maar eens een tijdje wegblijven, heb geen zin in dit soort discussies.
User edit by bambamstudio on 26-11-2011 @ 19:51:40 (50%)
the-melody    posted on 26-11-2011 20:04
Waar lees jij dat ik deze op mijn eigen site verkoop? Ik heb hier allemaal geen zin in, hoe meer ik verplicht ga voelen iets te laten horen en zien, hoe minder in er zin in heb. En als je me niet geloofd? echt dat boeit me geen ruk. Ik kom hier niet om jou ervan te overtuigen van mijn kunnen en verkopen.

Ik ga iig niets meer posten van wat ik heb, geen foto's geen nieuws. Moet maar eens een tijdje wegblijven, heb geen zin in dit soort discussies.
 Bambam, trek het je zo niet aan. Meestal zijn ze gewoon jarloers. Heb ik ook altijd last van gehad, mijn booths post ik hier ook niet meer wegens teveel negatieve kritiek van jarloerse mensen.?
Niet aantrekken, rotte appels negeren en lekker bijlezen en ouwehoeren?Cool

Trouwens wat maakt het uit of iemand zijn producties post ofniet? Ik snap dat jullie allemaal eens graag werk horen van Bambam maar als hij dit niet kan posten wegens rechten of andere reden is dat zijn volste recht en respecteer je dat gewoon. Als jullie nou eens een pm zenden naar hem om te vragen voor even op de koffie te gaan zou dit misschien veel beter zijn en als jullie nog geluk hebben mag dit ook.

Larsz    posted on 26-11-2011 20:38
Heeft niets te maken met een kwartje dat hier valt, hoor. Als je zulke imposante foto's post vraag je wat mij betreft gewoon om dit soort reacties. Met zo'n studio kan je heel wat maken, en ik kan me niet voorstellen dat er helemaal niks is wat hij niet even kan delen met ons Winking my eye.
Sebasz    posted on 26-11-2011 20:43
Haha het gaat echt wel te ver om te zeggen dat iedereen die negatief is, jaloers is hoor the melody Winking my eye

Maar bambam snapte mij denk ik niet, ik bedoelde helemaal niet op je eigen site verkopen (want daar kun je ze zelfs gratis downloaden) maar gewoon die kamasi tracks die daar stonden elders verkopen.

En dan mag je me gerust jaloers noemen hoor, wat ik (helaas?) niet ben, maar 10.000+ verkochte tracks van een van die kamasi tracks gaat er bij mij toch echt niet in Cool Heeft niks met jaloezie te maken. En als dat toch op?miraculeuze waar blijkt te zijn vind ik dat erg knap.

Ik ben het verder compleet met larsz eens dat bambam verder helemaal niet in gaat op de vraag maar zichzelf in de slachtoffer rol gooit en het enige wat hij kan zeggen is 'dan geloof je het toch lekker niet'. Ja kan mij ook niet bekoren inderdaad, maar dan snap ik wel dat larsz denkt dat bambam er weinig van bakt, aangezien we alleen die kamansi tracks kunnen beluisteren. Als je dan aan komt zetten dat dat om contractuele verplichtingen niet mag heb je toch wel ergens anders recente snippits van..

Ik kraak verder niemand af en beledig ook niemand hoor, want dat is ook vaak waar jullie naar toe willen gaan als iemand een post met een kritische noot maakt.
Mod edit by Sebasz on 26-11-2011 20:44 (2%)
bambamstudio    posted on 27-11-2011 10:25
Nogmaals Sebasz, Je hoeft me niet te geloven, en dat je dat ook niet diet intereseert me echt geen bal. Als ik maar weet waar ik mijn geld mee verdien is dat prima. En hoe meer jullie gaan eisen dat ik tracks moet posten, hoe minder zin ik daaroin heb. En slachtofferrol? Jij spoort niet. Jij respecteert mijn rede niet om niets te posten, maar ja jij respecteert bijna niemand hier. En mocht dat wel zo zijn, laat je dat op een vreemde manier blijken.

En Lars: kan het ook zijn dat ik trots ben op wat ik bereikt heb en wat voor gear ik heb net zoals iedereen? Als iemand hier 2 cdj2000's en een djm2000 mixer post (ook een setje van 8k) vraagt niemand om een mix.

En Melody: bakje koffie doen? Je hebt helemaal gelijk! Niemand vraagt het via PM, terwijl iedereen welkom is bij mij, jah ja, bijna iedereen...
main    posted on 27-11-2011 11:44
Heeft niets te maken met een kwartje dat hier valt, hoor. Als je zulke imposante foto's post vraag je wat mij betreft gewoon om dit soort reacties. Met zo'n studio kan je heel wat maken, en ik kan me niet voorstellen dat er helemaal niks is wat hij niet even kan delen met ons Winking my eye.

Het kwartje is duidelijk nog niet gevallen...
Zo bizar hoe mensen soms denken, wel interessant om te zien daarentegen.

Misschien moet je joel zimmerman even vragen of ie een ongereleased projectje wilt laten horen, omdat je niet geloofd dat hij het maakt...
Larsz    posted on 27-11-2011 11:50
Poster: main
BR>
Het kwartje is duidelijk nog niet gevallen...
Zo bizar hoe mensen soms denken, wel interessant om te zien daarentegen.

Misschien moet je joel zimmerman even vragen of ie een ongereleased projectje wilt laten horen, omdat je niet geloofd dat hij het maakt...

Joel maakt niks zelf hoor Winking my eye allemaal ghostwriters die dat voor hem doen.
dance2mix    posted on 27-11-2011 12:06
BamBam, Wat maakt ??n zo'n kut opmerking van Sebasz nou uit, Ik respecteer iedereen en vooral jou omdat je altijd duidelijk zegt wat je bedoelt en niet eeuwig duurende wazige verhalen erom heen plakt.

Dus ik hoop nog veel van je te horen,?zoals ?ervaring en misschien soms iets van jezelf maar niemand kan je iets opdwingen, denk ik zo.

En goedemiddag allemaal Cool
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
Bjorn1419    posted on 27-11-2011 12:11
Joel maakt niks zelf hoor Winking my eye allemaal ghostwriters die dat voor hem doen.

hahha geloof je het zelf? Die gast doet echt alles zelf! als je hem een beetje zou volgen zou je dat ook wel snappen, die gast leeft praktisch in zijn studio

178 Users online: 136 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 2.463
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.047.811