Poster: bambamstudioIk respecteer je keuze, maar ik ben toch benieuwd naar die 'redenen'.
Nee ik heb geen recente tracks online, nee die gooi ik ook niet online. Ik laat dingen horen aan mensen die ik goed ken. En waarom? Daar heb ik zo mjin redenen voor. Ik snap dat er dit soort vragen komen, maar respecteer mijn keuze om niets onlien te zetten.
Poster: iGrasmat
Ik respecteer je keuze, maar ik ben toch benieuwd naar die 'redenen'.
Poster: bambamstudio
ede = contracten Kunnen we er nu over ophouden aub?
Poster: the-melody
staat toch op zijn site?
Poster: Larsz
Buiten alle contract-gerelateerde producties maak je toch ook wel eens iets zelf? Ben gewoon erg benieuwd wat je met al die toffe hardware kan maken, dus misschien heb je wat oude projectjes of snippets die je eens zou kunnen posten?Al die oude dingen die op je site stonden kan mijn neefje van 8 ook wel maken, dus ben wel erg benieuwd wat voor een soort sounds je uiteindelijk maakt (en wat voor een soort style) want volgens mij kan je met zo'n studio hele toffe dingen maken
.
Poster: Sebasz
Huh?Ik wil geen loze discussie aanwakkeren hoor maar 10.000en van ??n van die kamansi tracks op je site verkopen lijkt me niet echt bepaald geloofwaardig om eerlijk te zijn?
Poster: bambamstudioBambam, trek het je zo niet aan. Meestal zijn ze gewoon jarloers. Heb ik ook altijd last van gehad, mijn booths post ik hier ook niet meer wegens teveel negatieve kritiek van jarloerse mensen.?
Waar lees jij dat ik deze op mijn eigen site verkoop? Ik heb hier allemaal geen zin in, hoe meer ik verplicht ga voelen iets te laten horen en zien, hoe minder in er zin in heb. En als je me niet geloofd? echt dat boeit me geen ruk. Ik kom hier niet om jou ervan te overtuigen van mijn kunnen en verkopen.
Ik ga iig niets meer posten van wat ik heb, geen foto's geen nieuws. Moet maar eens een tijdje wegblijven, heb geen zin in dit soort discussies.
Heeft niets te maken met een kwartje dat hier valt, hoor. Als je zulke imposante foto's post vraag je wat mij betreft gewoon om dit soort reacties. Met zo'n studio kan je heel wat maken, en ik kan me niet voorstellen dat er helemaal niks is wat hij niet even kan delen met ons.
Poster: main
BR>
Het kwartje is duidelijk nog niet gevallen...
Zo bizar hoe mensen soms denken, wel interessant om te zien daarentegen.
Misschien moet je joel zimmerman even vragen of ie een ongereleased projectje wilt laten horen, omdat je niet geloofd dat hij het maakt...
Joel maakt niks zelf hoorallemaal ghostwriters die dat voor hem doen.