Laat je studio eens zien! (41/62)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DeteqBoy    posted on 15-09-2008 21:34
Het lijkt mij leuk om van verschillende mensen is te zien wat hun werkplek is op het gebied van tracks maken. Eigenlijk zou ik zelf de aftrap moeten nemen maar tot nu toe gebruik ik alleen mijn latop met wat vst's dus niet echt boeiend om een foto van te maken. Maar plaats hier dus je foto's van je 'studio' Happy, laughing

Ik weet dat we ook het dj booth gedeelte hebben maar dat is niet echt voor produceer werkplekken Happy, laughing mocht het toch zo zijn dat het de bedoeling is dat het daar gepost wordt dan mag een modje deze natuurlijk dichtgooien Happy, laughing

What do you think about Laat je studio eens zien! ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 12-11-2011 10:22
Yup dat ie is Happy, laughing
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
the-melody    posted on 12-11-2011 21:13
Hier de mijne, op de foto:
-Apple Macbook
-Apple Time Capsule
-Apple Wireless Keyboard
-Apple Mighty Mouse
-Akai MPK49
-Native Instruments Audio 2
-M-Audio BX5 D2
-Auralex Monitor Isolatie
-Logic Studio
User edit by the-melody on 12-11-2011 @ 21:13:55 (7%)
basvanoorschot    posted on 12-11-2011 21:48
Als ik wil beginnen met produceren van House muziek, met welke apparatuur kan ik dan het best beginnen?
(niet te duur)

Gr
bambamstudio    posted on 12-11-2011 23:40
Poster: basvanoorschot
Als ik wil beginnen met produceren van House muziek, met welke apparatuur kan ik dan het best beginnen?
(niet te duur)

Gr

ff goed zoeken op het forum, zijn al veel topics over gemaakt en beantwoord. Maar ik zou beginnen met mijn laatste aanschaf (zie vorige pagina) ben je in ??n klap klaar Happy, laughing
User edit by bambamstudio on 13-11-2011 @ 00:38:50 (39%)
basvanoorschot    posted on 14-11-2011 14:53
Poster: bambamstudio
ff goed zoeken op het forum, zijn al veel topics over gemaakt en beantwoord. Maar ik zou beginnen met mijn laatste aanschaf (zie vorige pagina) ben je in ??n klap klaar Happy, laughing

oke dankje
bambamstudio    posted on 18-11-2011 15:58
Nieuw setje: Maschine Micro en de Audio 6 van NI:

PhonoGraaf    posted on 18-11-2011 16:05
Oke dan, van jou wil ik binnenkort wel horen hoe de Mikro bevalt. Hij word nu nog meer verkocht dan de normale Maschine.
De prijs is dan ook wel heel gunstig voor zoveel GB aan samples, effecten etc. En de controller zelf mag er ook wel wezen.
bambamstudio    posted on 18-11-2011 16:10
Werkt gewoon goed, ik heb ze beiden. Ik kijk nooit op het scherm, dus de Mikro is ideaal. Er zit wat meer achter de shirt knop van bij zijn grote broer, maar ik mis weinig tot niets.
bambamstudio    posted on 21-11-2011 21:13
Mijn studio is met eieren bekogeld:

Egg Monitor set van sE Electronic
PhonoGraaf    posted on 21-11-2011 21:18
Nice, leuk om naar te kijken ook. Hoe bevalt de Arturia? Goede plaatsvervanger van de Maschine?

User edit by PhonoGraaf on 21-11-2011 @ 21:22:10 (2%)
Sebasz    posted on 21-11-2011 21:20
Nice... Denk ik? Hoe is het geluid daarvan? Vergelijkbaar met (ander) high-end spul? En wat heb je er voor betaald?
bambamstudio    posted on 21-11-2011 21:21
Poster: PhonoGraaf
Nice, leuk om naar te kijken ook. Hoe bevalt de Arturia? Goede plaatsvervanger van de Maschine?

Geen plaatsvervanger, leuk voor ernaast
Lucalicious    posted on 21-11-2011 22:48
Poster: bambamstudio
Mijn studio is met eieren bekogeld:

Egg Monitor set van sE Electronic

en die vorige klonken nog wel zo mooi haha Happy, laughing
hoe klinken deze, verbetering?
bambamstudio    posted on 21-11-2011 23:11
Moet nog een goed vergelijk maken met mijn PSI's.
Toppertje    posted on 22-11-2011 17:23
Release jij eigenlijk wel eens wat?

Ik zie je volop in dit topic, maar heb nog nooit wat van je muziek gehoord.

Ik ben wel benieuwd naar het geen wat jij met je studio produceert, vooral omdat er zoveel geld er in geinvesteerd is.

Ik ben Snoey, Admin reageert niet op mijn verzoek.
Lucalicious    posted on 22-11-2011 19:32
////www.djresource.eu/Forum/topic/20849/highlight/BAMBAM/

check dit even, een 'review', als je t zo wilt noemen, die kain en ik ongeveer een half jaar geleden hebben gemaakt na een bezoek aan marc/bambam. daar vindt je t antwoord op je vraag Winking my eye
Toppertje    posted on 22-11-2011 23:27
zie alleen maar posts, geen muziek...?

Ben ook niet van plan om een heel topic door te spitten.
Een youtube filmpje of een soundcloud oid is veel efficienter.
Bouncy    posted on 23-11-2011 11:32
Poster: Toppertje
zie alleen maar posts, geen muziek...?

Ben ook niet van plan om een heel topic door te spitten.
Een youtube filmpje of een soundcloud oid is veel efficienter.

Stront uit je ogen halen?

Kerel, wat Marc met z'n synths kan, kunnen er maar weinigen. En hij heeft groot gelijk dat ie z'n studio vol propt met ECHTE spullen, want geef eerlijk toe, al die digitale meuk is gewoon KUT!
qntr0l    posted on 23-11-2011 15:18
Ik snap jou 'aanvallende' post niet zo goed. Deze jongen is alleen maar geinteresseerd in wat BamBam maakt met deze mooie studio. Omdat hij vrij nieuw op dit forum is kan hij ook niet echt weten dat BamBam veel voor anderen maakt, en er dan ook weinig te vinden is onder zijn eigen naam (zo was het toch, correct me if i'm wrong?)

Uit zijn posts is totaal niet op te maken dat hij ook maar enigzins aan de kennis en kunnen van BamBam. ?Hij is gewoon geinteresseerd.
PhonoGraaf    posted on 23-11-2011 15:46
Toppertje, ga naar?www.bambamstudio.nl en kijk dan onder het kopje 'audio'. Daar vind je enkele trancy tracks.
User edit by PhonoGraaf on 23-11-2011 @ 17:25:50 (4%)
Sebasz    posted on 23-11-2011 16:19
Poster: Bouncy

Kerel, wat Marc met z'n synths kan, kunnen er maar weinigen. En hij heeft groot gelijk dat ie z'n studio vol propt met ECHTE spullen, want geef eerlijk toe, al die digitale meuk is gewoon KUT!

Nou nou iets minder kan ook wel....
Maar die audio op zn site ?staat der al een paar jaar op en klinkt nou niet heel denderend als ik eerlijk ben. Snap Toppertje daarom best wel dat hij benieuwd is naar wat recent 'goed' materiaal Smile
PhonoGraaf    posted on 23-11-2011 16:22
Ja klopt, zijn een paar (simpele) tracks, en ik moet zeggen dat ik ook best benieuwd ben naar nieuw geluid...
Toppertje    posted on 23-11-2011 17:19
Poster: Bouncy

Voor een mager ventje heb jij best een grote bek op het internet...

Ik ben heel benieuwd naar die synths, heb het idee dat mensen mijn interesse nogal negatief opvatten.
Voor de duidelijkheid, ik val hem niet aan!

Ik ben alleen benieuwd, en een beetje enthousiasme zou leuk zijn.?
Als iemand vraagt waar je mijn tracks kan beluisteren, dan ga ik ook niet moeilijk doen met 'ja kijk maar in dit topic'.

Ja ik ben ook van mening dat virtuele synths de hardware niet volledig kunnen vervangen.?
Ik ken een aantal gasten die er heel erg vooruit mee zijn gegaan.

Ik ben benieuwd naar het verschil, en als jij lekker wilt roepen dat ik poep in me ogen heb, geeft nou niet aan dat jij een professioneel geluidstechnicus bent...?

Jammer, want ik had misschien wat opdrachtjes voor mastering, aangezien mijn producties goed zijn, alleen nog geen support krijgen vanwege de slechte geluidkwaliteit.?

En volgens mij kan Marc zich prima verdedigen, want als iemand met zoveel jaar ervaring kan een bedroom producer als ik, makkelijk met goede feiten onderuit halen.?

Dan hoeven we ook niet met ?stront? te gaan gooien.?

User edit by Toppertje on 23-11-2011 @ 17:20:59 (1%)
bambamstudio    posted on 23-11-2011 17:34
Nee ik heb geen recente tracks online, nee die gooi ik ook niet online. Ik laat dingen horen aan mensen die ik goed ken. En waarom? Daar heb ik zo mjin redenen voor. Ik snap dat er dit soort vragen komen, maar respecteer mijn keuze om niets onlien te zetten.
Toppertje    posted on 23-11-2011 21:47
Oke, jammer. Maar dan is het niet anders.?

Heb jij wel enige ervaring met de 'JBL msc1'.

Het is zo een apparaat, die het geluid aanpast zodat je een goede mix kan maken.

In een muziek winkel in Haarlem wordt deze enorm aangeraden met problemen in het lage frequentie gebied.

175 Users online: 130 Guests (45 Unknown)
Pages generated today : 6.532
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.051.880