Poster: Danilnee dat is een soort van tweede schap maar ik heb het hertekend.. ik zal vandaag of morgen een foto ervan uploaden.
Dat wordt mooi man !
Maar ik heb 1 vraagje ; Die insprong in de tekening (waar je monitor en zo onder staat) , is dat het plafond die je voorstelt? (mss wel een domme vraag , maar de verhoudingen kloppen soms niet helemaal in sketchup met ingevoegde dingen...)
Poster: Arondjuser
img src='https://lh5.googleusercontent.com/-kLFzten84jM/TllbgyfMp9I/AAAAAAAAAdQ/OeYL28-aOxo/s640/Foto0059%25255B1%25255D.jpg' alt='' width='470' height='353'>
De mijne ook maar een keertje dan:
Wat zie je:
- 2 x Krk RP6 G2 Silver
- 1 x M-Audio Keyrig 49
- 1 x M-Audio Fast Track Pro
- 2 x Auralex MoPads
Poster: Danil
Mijn muziekhoekje waar ik best fier op ben
Poster:?MelvinEad
Vraagje waar kocht jij de m-audio keyrig 49 en hoeveel koste hij?PM
img src='https://lh5.googleusercontent.com/-kLFzten84jM/TllbgyfMp9I/AAAAAAAAAdQ/OeYL28-aOxo/s640/Foto0059%25255B1%25255D.jpg' alt='' width='470' height='353'>
De mijne ook maar een keertje dan:
Wat zie je:
- 2 x Krk RP6 G2 Silver
- 1 x M-Audio Keyrig 49
- 1 x M-Audio Fast Track Pro
- 2 x Auralex MoPads
Poster: mrmagix
Meubel zelf gecre?erd? Of waar heb je hem gekocht?
Waar m'n DJ gear in staat ? zelf gemaakt samen met m'n pa.... :D
Volledig in MDF.
Poster: Danil
Waar m'n DJ gear in staat ? zelf gemaakt samen met m'n pa.... :D
Volledig in MDF.
Poster: mrmagix
BR>amai, mijn complimenten dan. Heel proper afgewerkt! Plooibare mdf aan de kanten gebruikt?
@MelvinEad Apple store, 129 eur.
@Unidentified Geen Ableton doos hoor. Maar een demo cd-rommetje die tegen een doosje van ikea aanleunt!
Poster: CazzAmarillo
Wauw echt een mooie studio look! Een beetje een stomme vraag maar begrijp ik nou goed dat jij je ipad 2?voor het producen gebruikt?
Poster: Look
Klopt! Ik kan met behulp van de app AC-7 Core draadloos de basic functies van logic bedienen. (De volumes per spoor, Solo, Mute, Play, Stop, Record, door de muziek heen scrollen etc.) Ik schijn er zelfs plug-ins mee te kunnen besturen maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe dat precies werkt.
Ook heb ik de app TouchOSC (Zowel op mijn iPhone 4 als op mijn iPad 2). Hiermee kan ik draadloos zo'n beetje alles besturen wat ik instel. Als je meer interesse hebt in deze apps moet je ze maar even googlen, je kan er erg veel leuke dingen mee namelijk!
Poster: Xurion
Look, sluit je nu niet die ventilatiegaten van je iMac af met die keyboard eronder?
Poster: CazzAmarillo
Okee bedankt voor de informatie! Ik ga idd even de apps googlen voor de ipad haha. Hopelijk krijg ik het hier ook aan de praat.