Poster: bambamstudio
En hier naast zijn broer Maschine:
DJXII? dat was/is speelgoed. Klinkt voor geen meter, heb hem gehad ja...2 weken en heb hem daarna (niet gelogen) helemaal de t*ring geslagen met een hamer. Das was leuker dan de geluiden die in dat ding zaten.....
Poster: Tekhead
Is?er goede leslectuur over verkrijgbaar dan ??
Notenlezen heb je niet nodig. Maar toonladers,?akkoorden progressie, groove, harmonie?n ed is wel handig om te weten. En een synthesizer heeft geen?begeleidingsautomaat, das meer iets voor keyboards.
Poster: Bouncy
Zo, mijn keuze voor studiomonitoren is EINDELIJK gemaakt! Binnenkort maar een setje eieren halen dus...
Poster: Effix
Ik weet dat dit waarschijnlijk niet is zoals het helemaal hoort, maar ik heb dit net gemaakt en ben er best fier op, Het is ook de bedoeling dat ik dit meubel ( + setup ) binnen enkele jaren ook echt heb.
De traktor kontrol s4 zou hier eind dit jaar/begin volgend jaar kunnen staan en de pc met monitors staat hier al. maar de macbook (pro 13') en de maschine zullen nog niet voor morgen zijn. ook het meubel zal pas geplaatst kunnen worden wanneer onze zolder volledig af is wat nog anderhalf jaar kan duren.
Ik wou gewoon even dromen, hopelijk wordt dit ook nog werkelijkheid.. !!